Aner ikke. Må se litt nærmere på det tror jeg.Har ikke sportsdelen et innlegg? Vår har det, og da blir den mye mer "babyvennlig" synes jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aner ikke. Må se litt nærmere på det tror jeg.Har ikke sportsdelen et innlegg? Vår har det, og da blir den mye mer "babyvennlig" synes jeg![]()
Ja, plutselig var vi der igjen!Plutselig så kommer ho dit igjenhvordan går ammingen ellers da?
Det går litt opp og ned har jeg skjønt. Her og vil lille ha pupp før leggetid. Holder på den så lenge jeg kan for å si det sånnJa, plutselig var vi der igjen!Haha. Det har faktisk gått an for pappen å legge henne i en periode, men nå er vi tilbake til at det kun er kosepupp som er godt nok for at hun skal finne roen for kvelden.
Bilde?Crazybanana, nå har jeg kjøpt BJ city mini GT... De går jo ut av produksjon og er på salg overalt! Blir herlig å dra på handletur uten at bilen er stappfull av Edge Duo![]()
Hvor mye kosta den?Crazybanana, nå har jeg kjøpt BJ city mini GT... De går jo ut av produksjon og er på salg overalt! Blir herlig å dra på handletur uten at bilen er stappfull av Edge Duo![]()
Det er jo levelig3999,- i butikk![]()
Crazybanana, nå har jeg kjøpt BJ city mini GT... De går jo ut av produksjon og er på salg overalt! Blir herlig å dra på handletur uten at bilen er stappfull av Edge Duo![]()
Yes da. Vognbagen er på Finn.no og Newbornsetet er allerede solgt. Må ut og kjøpe sele til tripp trappen nå, for hun rekker nedi med beina og plutselig står hun i setet! Jeg håper nesten hun lærer seg å sitte alene snart, for hun hater å ligge på rygg. Hun tar sit-ups eller ruller rundt og rundt på gulvet mens hun klager og syter over å ikke få tak i det hun vil. Definitivt ikke noen baby lenger neiFlere med utålmodige babyer? Her er sportsdelen i bruk ettersom det å ligge i bag var stress, og nå er stokke new born seat blitt skikkelig upopulært, så må finne frem bøyle og ryggstøtte. Babynestet ble solgt for en stund siden. Jeg som skulle dyrke den siste babyen min. Vel.. Babyen min vil ikke dyrkes!!Og det syns jeg er litt vemodig.. Men men...