Det er fordeler og ulemper ved alt. Men han får vel noe ledighetstrygd slik at dere ikke kun må leve på en lønn?Ja, han er det. Kjedelig å miste så mye av inntekten, men kjekt å ha ham hjemme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er fordeler og ulemper ved alt. Men han får vel noe ledighetstrygd slik at dere ikke kun må leve på en lønn?Ja, han er det. Kjedelig å miste så mye av inntekten, men kjekt å ha ham hjemme
Ja. Han får ca halvparten av det han hadde i lønn. Også har jeg 80% lønn i perm... Det tapper sparekontoen litt hver mnd dette ja.Det er fordeler og ulemper ved alt. Men han får vel noe ledighetstrygd slik at dere ikke kun må leve på en lønn?
Når skal du tilbake i full jobb igjen da?Ja. Han får ca halvparten av det han hadde i lønn. Også har jeg 80% lønn i perm... Det tapper sparekontoen litt hver mnd dette ja.
Å ja.. Det visste jeg jo egentlig.. Hvordan syns du det er å ha han hjemme hver dag? Fungerer det greit? Her har mannen vært sykemeldt en stund, og det er jo praktisk, men blir litt lei av å "aldri" være alene ogsåJeg har en arbeidsledig mann![]()
Vet ikke.Når skal du tilbake i full jobb igjen da?
Har dere hørt noe enda da? Må du ta ulønna permisjon hvis ho ikke får barnehageplass før august 17?Vet ikke.
Hun har jo ikke barnehageplass
Søkt nyttår, men muligens aug 17...
Var på apoteket og spurte, fikk en 50+ fra la roche possay. Er jo ikke sånn at jeg har ho i sola. Men blir jo alltids litt sol inn og ut av bil og vogn og slike ting. Og parasoll stopper ikke skadelige stråler. Tenker at det er bedre å smøre de få ukene i året som det er sol i dette landet.Bruker dere solkrem på de små?
Var denne jeg også kikket på. Kjøpte ikke, men tror jeg kommer til å gjøre det. Er ikke mye hun er i solen, men som du sier, i vogna stikker det plutselig en arm eller en fot utenfor.Var på apoteket og spurte, fikk en 50+ fra la roche possay. Er jo ikke sånn at jeg har ho i sola. Men blir jo alltids litt sol inn og ut av bil og vogn og slike ting. Og parasoll stopper ikke skadelige stråler. Tenker at det er bedre å smøre de få ukene i året som det er sol i dette landet.![]()
Greit å være på den sikre sida. Kan ikke holde oss innomhus hele sommeren.Var denne jeg også kikket på. Kjøpte ikke, men tror jeg kommer til å gjøre det. Er ikke mye hun er i solen, men som du sier, i vogna stikker det plutselig en arm eller en fot utenfor.
Ja, og jeg som aldri har hatt spreng eller rennende melk har plutselig fått detFlere som merker økt produksjon i disse varme dagene? Hatt spreng siden i går, lekkasjer og utdrivningssmerter. I natt rant det over i løpet av to timer (og jeg som hadde vent meg av med ammeinnlegg og bh på natten). Skjønner at kroppen tror lille trenger masse mer, men litt voldsomt til produksjonsiver..
Det kommer an på hvilken skygge. For skyggen fra kun en parasoll beskytter vel ikke godt nok? Jeg blir så usikker på alt dette, hva som er farlig og ikke.Har en liten uv-drakt i 74 som jeg evt tar på henne. Jeg bruker ikke solkrem på henne. Vi er i skyggen. Litt sol her og der et øyeblikk tåler hun.