Skravletråd :)

Det er fordeler og ulemper ved alt. Men han får vel noe ledighetstrygd slik at dere ikke kun må leve på en lønn?
Ja. Han får ca halvparten av det han hadde i lønn. Også har jeg 80% lønn i perm... Det tapper sparekontoen litt hver mnd dette ja.

Jeg har en arbeidsledig mann ;)
Å ja.. Det visste jeg jo egentlig.. Hvordan syns du det er å ha han hjemme hver dag? Fungerer det greit? Her har mannen vært sykemeldt en stund, og det er jo praktisk, men blir litt lei av å "aldri" være alene også :p

For oss fungerer det greit, men det tærer på ham å ikke ha jobb

Også er han i overkant opptatt av å ikke invadere permisjonen min så han bytter nesten aldri bleier, blir nesten aldri med på trilletur etc.

Blir vel noe ulønnet da ja. vi må finne ut av det

Ja, det skal ikke være lett med barn født i desember. Vi har ikke søkt bhgplass en gang. Men så at det var mulig å søke selv om fristen har gått ut.

Det er mulig vi kan få i vinter det er ledige plasser fra august. Men vi vil ikke ha i august, så de fylles vel opp.

Det går jo an å betale for plass uten å bruke den et par måneder. Men det er det med økonomien da. Syns egentlig 1 år er veldig tidlig å starte i bhg.

Bruker dere solkrem på de små?

Bruker dere solkrem på de små?
Var på apoteket og spurte, fikk en 50+ fra la roche possay. Er jo ikke sånn at jeg har ho i sola. Men blir jo alltids litt sol inn og ut av bil og vogn og slike ting. Og parasoll stopper ikke skadelige stråler. Tenker at det er bedre å smøre de få ukene i året som det er sol i dette landet. :)

Var på apoteket og spurte, fikk en 50+ fra la roche possay. Er jo ikke sånn at jeg har ho i sola. Men blir jo alltids litt sol inn og ut av bil og vogn og slike ting. Og parasoll stopper ikke skadelige stråler. Tenker at det er bedre å smøre de få ukene i året som det er sol i dette landet. :)
Var denne jeg også kikket på. Kjøpte ikke, men tror jeg kommer til å gjøre det. Er ikke mye hun er i solen, men som du sier, i vogna stikker det plutselig en arm eller en fot utenfor.

Var denne jeg også kikket på. Kjøpte ikke, men tror jeg kommer til å gjøre det. Er ikke mye hun er i solen, men som du sier, i vogna stikker det plutselig en arm eller en fot utenfor.
Greit å være på den sikre sida. Kan ikke holde oss innomhus hele sommeren.

Har en liten uv-drakt i 74 som jeg evt tar på henne. Jeg bruker ikke solkrem på henne. Vi er i skyggen. Litt sol her og der et øyeblikk tåler hun.

Flere som merker økt produksjon i disse varme dagene? Hatt spreng siden i går, lekkasjer og utdrivningssmerter. I natt rant det over i løpet av to timer (og jeg som hadde vent meg av med ammeinnlegg og bh på natten). Skjønner at kroppen tror lille trenger masse mer, men litt voldsomt til produksjonsiver..

Flere som merker økt produksjon i disse varme dagene? Hatt spreng siden i går, lekkasjer og utdrivningssmerter. I natt rant det over i løpet av to timer (og jeg som hadde vent meg av med ammeinnlegg og bh på natten). Skjønner at kroppen tror lille trenger masse mer, men litt voldsomt til produksjonsiver..
Ja, og jeg som aldri har hatt spreng eller rennende melk har plutselig fått det:o

Har en liten uv-drakt i 74 som jeg evt tar på henne. Jeg bruker ikke solkrem på henne. Vi er i skyggen. Litt sol her og der et øyeblikk tåler hun.
Det kommer an på hvilken skygge. For skyggen fra kun en parasoll beskytter vel ikke godt nok? Jeg blir så usikker på alt dette, hva som er farlig og ikke.

Back
Topp