Skravletråd :)

8 km i løssnø med vogn. Kommer til å kjenne det i morra. Skal sies at farfaren til lille var den som dytta vogna mest i motbakkene. Sprek 53-åring det det altså.
Snø!!?? Ikke nysnø vel? :o
Her er det 15 grader :D

Flere små som er litt satt ut av varmen? Her turnet hun i sengen fra 19:30-22! :o 20 gode varmegrader her, så klager ikke. Det ble bare litt brått sommer! :D

Jeg får også vondt. Derfor sitter jeg. Orker ikke å våkne stiv og støl..
Godt det ikke bare er meg :P finnes sikkert en måte å ikke få så vondt på. Men det skal jo være plass til mannen også, ikke bare en haug med puter.
Sånn er det her også. Har prøvd et par ganger med hele natten med åpen bar. Jeg sover utrolig dårlig og er stiv og støl når jeg våkner!
Det er mulig forskning viser at samsoving gir bedre og lengre nattesøvn. Den forskeren skal gjerne få komme til meg. Etter ei natt hvor lillemor har hatt konstant tilgang til matfatet er jeg mer sliten enn noen gang... Vondt i ryggen har jeg også.
Vi er forskjellige, for meg er det samsoving og amming mens jeg halvsover som gir best søvn for oss begge og jeg slipper stå opp eller sitte og fryse og bare snur meg og sover godt

Flere små som er litt satt ut av varmen? Her turnet hun i sengen fra 19:30-22! :o 20 gode varmegrader her, så klager ikke. Det ble bare litt brått sommer! :D
Ingen problem

Men så ligger vi sikker på halvparten av den temperaturen da. Opp i 15 på dagen kanskje...

Vi er forskjellige, for meg er det samsoving og amming mens jeg halvsover som gir best søvn for oss begge og jeg slipper stå opp eller sitte og fryse og bare snur meg og sover godt
Så deilig å ha det sånn:) mi drikker best om jeg sitter uansett. Så da er det bare å bygge opp med puter og la det stå til. Trenger ho ha flaske for å bli mett må jeg jo sitte uansett. Men kunne vært deilig å få ligge ja.

Jeg er heldig, ingen flasker involvert, bare meg og baby. Og både jeg og mannen sover godt med babyen i midten. Det eneste er at jeg savner armkroken hans, men jeg vet av erfaring at jeg får den tilbake når hun flytter ut i egen seng. Om lenge. Og det er greit

Ingen problem

Men så ligger vi sikker på halvparten av den temperaturen da. Opp i 15 på dagen kanskje...
23 her i dag! Phew :P Klager ikke altså :D

Nå har vi gjort noe som mammapolitiet sikkert vil arrestere meg for. Men vi bestilte altså sportsdel til vognen i går. Plutselig bikket det liksom over og så lenge hun ikke sover så er det umulig å ha henne i bagen. Samtidig kjøpte vi babyset til tripp-trappen. Det er sikkert i overkant tidlig, men hun blir krakilsk i Newbornsetet og det er håpløst i få i henne mat. Passe tungvint å ha henne på fanget og gi grøt! Men i går var hun storfornøyd og spiste som bare det, uten klaging. Tolker det som at hun er klar for å sitte litt mer, så får vi heller passe på og begrense det nå i starten.

Nå har vi gjort noe som mammapolitiet sikkert vil arrestere meg for. Men vi bestilte altså sportsdel til vognen i går. Plutselig bikket det liksom over og så lenge hun ikke sover så er det umulig å ha henne i bagen. Samtidig kjøpte vi babyset til tripp-trappen. Det er sikkert i overkant tidlig, men hun blir krakilsk i Newbornsetet og det er håpløst i få i henne mat. Passe tungvint å ha henne på fanget og gi grøt! Men i går var hun storfornøyd og spiste som bare det, uten klaging. Tolker det som at hun er klar for å sitte litt mer, så får vi heller passe på og begrense det nå i starten.
Føles det rett så kan mammapolitiet bare gå å leke et annet sted:)

• Liker
Reactions: Bee
Min har straks vokst ut av bagen, han.. så da må vi jo over på sportsdelen snart enten vi vil eller ikke. De skal jo sitte oppreist når de får mat for at de skal kunne få ut igjen maten hvis de svelger feil, så jeg tenker at det ikke er så dumt med babysettet. Personlig synes jeg det er enklest å holde styr på armene til de små ved å ha dem på fanget, så regne med at vi kommer til å mate i fanget her i starten. En arm bak ryggen og den andre armen i hånden min. Blir så fort grøt over alt når de skal hjelpe til selv [emoji14]

Min har straks vokst ut av bagen, han.. så da må vi jo over på sportsdelen snart enten vi vil eller ikke. De skal jo sitte oppreist når de får mat for at de skal kunne få ut igjen maten hvis de svelger feil, så jeg tenker at det ikke er så dumt med babysettet. Personlig synes jeg det er enklest å holde styr på armene til de små ved å ha dem på fanget, så regne med at vi kommer til å mate i fanget her i starten. En arm bak ryggen og den andre armen i hånden min. Blir så fort grøt over alt når de skal hjelpe til selv [emoji14]
Ja, det blir bra grisete. Men det får så være. Vi kjøpte brettet som hører til også, så hun sitter og klasker grøt utover :P Vi har prøvd å mate på fanget også, men trives ikke noe særlig med det noen av oss :)

Jeg har prøvd sportsdelen til lille her i hus. Han er litt over 5 mndr nå. Bruker ikkenlun sportsdel, men om vi skal til byen osv, får han sitte i den, men om vi skal ut å trille for å sove får han liggende bagen. Men, det skal sies: han elsker sittedelen og det er en ny hverdag for meg å gå på trilletur nå :)

Jeg har prøvd sportsdelen til lille her i hus. Han er litt over 5 mndr nå. Bruker ikkenlun sportsdel, men om vi skal til byen osv, får han sitte i den, men om vi skal ut å trille for å sove får han liggende bagen. Men, det skal sies: han elsker sittedelen og det er en ny hverdag for meg å gå på trilletur nå :)
Ja, det er jo helt sant. Det må ikke være enten eller! Vår er kjempelett å klikke av og på, så vi kan fint ha bagen en stund tilgjengelig hvis hun bare skal sove ute f.eks. Hun passer jo enda i den i lengden.

Vi har god plass i bagen, og ingen plan om sportsdelen, selv om den er flat og lun. Hun sover i vogn daglig det er det turene våre dreier seg om enda

• Liker
Reactions: Bee
Mini sover sin tredje dupp. Mor har tørket støv, skiftet på sengene, vasket huset, vasket badet, ryddet bort klær som er for liten til lillegutt og nå står vaskemaskin med klær nummer tre på. Klapp på skulderen for effektiv torsdag hva gjør dere idag?

Mini sover sin tredje dupp. Mor har tørket støv, skiftet på sengene, vasket huset, vasket badet, ryddet bort klær som er for liten til lillegutt og nå står vaskemaskin med klær nummer tre på. Klapp på skulderen for effektiv torsdag hva gjør dere idag?
Kremt: hva med og slappe av litt også kjære? <3 Vi sov lenge i dag. Eller jeg hvertfall. Nå er det middag hos svigers. Har tusen millioner ting på lista som skulle vært gjort. Men i dag var ikke dagen gitt.

Back
Topp