Snø!!?? Ikke nysnø vel?8 km i løssnø med vogn. Kommer til å kjenne det i morra. Skal sies at farfaren til lille var den som dytta vogna mest i motbakkene. Sprek 53-åring det det altså.
Her er det 15 grader
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snø!!?? Ikke nysnø vel?8 km i løssnø med vogn. Kommer til å kjenne det i morra. Skal sies at farfaren til lille var den som dytta vogna mest i motbakkene. Sprek 53-åring det det altså.
Neida, var å gikk i høyden her i TrondheimSnø!!?? Ikke nysnø vel?
Her er det 15 grader![]()
Jeg får også vondt. Derfor sitter jeg. Orker ikke å våkne stiv og støl..
Godt det ikke bare er megfinnes sikkert en måte å ikke få så vondt på. Men det skal jo være plass til mannen også, ikke bare en haug med puter.
Sånn er det her også. Har prøvd et par ganger med hele natten med åpen bar. Jeg sover utrolig dårlig og er stiv og støl når jeg våkner!
Vi er forskjellige, for meg er det samsoving og amming mens jeg halvsover som gir best søvn for oss begge og jeg slipper stå opp eller sitte og fryse og bare snur meg og sover godtDet er mulig forskning viser at samsoving gir bedre og lengre nattesøvn. Den forskeren skal gjerne få komme til meg. Etter ei natt hvor lillemor har hatt konstant tilgang til matfatet er jeg mer sliten enn noen gang... Vondt i ryggen har jeg også.
Ingen problemFlere små som er litt satt ut av varmen? Her turnet hun i sengen fra 19:30-22!20 gode varmegrader her, så klager ikke. Det ble bare litt brått sommer!
![]()
Så deilig å ha det sånnVi er forskjellige, for meg er det samsoving og amming mens jeg halvsover som gir best søvn for oss begge og jeg slipper stå opp eller sitte og fryse og bare snur meg og sover godt
23 her i dag! PhewIngen problem
Men så ligger vi sikker på halvparten av den temperaturen da. Opp i 15 på dagen kanskje...
Føles det rett så kan mammapolitiet bare gå å leke et annet stedNå har vi gjort noe som mammapolitiet sikkert vil arrestere meg for. Men vi bestilte altså sportsdel til vognen i går. Plutselig bikket det liksom over og så lenge hun ikke sover så er det umulig å ha henne i bagen. Samtidig kjøpte vi babyset til tripp-trappen. Det er sikkert i overkant tidlig, men hun blir krakilsk i Newbornsetet og det er håpløst i få i henne mat. Passe tungvint å ha henne på fanget og gi grøt! Men i går var hun storfornøyd og spiste som bare det, uten klaging. Tolker det som at hun er klar for å sitte litt mer, så får vi heller passe på og begrense det nå i starten.
Min har straks vokst ut av bagen, han.. så da må vi jo over på sportsdelen snart enten vi vil eller ikke. De skal jo sitte oppreist når de får mat for at de skal kunne få ut igjen maten hvis de svelger feil, så jeg tenker at det ikke er så dumt med babysettet. Personlig synes jeg det er enklest å holde styr på armene til de små ved å ha dem på fanget, så regne med at vi kommer til å mate i fanget her i starten. En arm bak ryggen og den andre armen i hånden min. Blir så fort grøt over alt når de skal hjelpe til selv [emoji14]Nå har vi gjort noe som mammapolitiet sikkert vil arrestere meg for. Men vi bestilte altså sportsdel til vognen i går. Plutselig bikket det liksom over og så lenge hun ikke sover så er det umulig å ha henne i bagen. Samtidig kjøpte vi babyset til tripp-trappen. Det er sikkert i overkant tidlig, men hun blir krakilsk i Newbornsetet og det er håpløst i få i henne mat. Passe tungvint å ha henne på fanget og gi grøt! Men i går var hun storfornøyd og spiste som bare det, uten klaging. Tolker det som at hun er klar for å sitte litt mer, så får vi heller passe på og begrense det nå i starten.
Ja, det blir bra grisete. Men det får så være. Vi kjøpte brettet som hører til også, så hun sitter og klasker grøt utoverMin har straks vokst ut av bagen, han.. så da må vi jo over på sportsdelen snart enten vi vil eller ikke. De skal jo sitte oppreist når de får mat for at de skal kunne få ut igjen maten hvis de svelger feil, så jeg tenker at det ikke er så dumt med babysettet. Personlig synes jeg det er enklest å holde styr på armene til de små ved å ha dem på fanget, så regne med at vi kommer til å mate i fanget her i starten. En arm bak ryggen og den andre armen i hånden min. Blir så fort grøt over alt når de skal hjelpe til selv [emoji14]
Nå har vi gjort noe som mammapolitiet sikkert vil arrestere meg for. Men vi bestilte altså sportsdel til vognen i går. Plutselig bikket det liksom over og så lenge hun ikke sover så er det umulig å ha henne i bagen. Samtidig kjøpte vi babyset til tripp-trappen. Det er sikkert i overkant tidlig, men hun blir krakilsk i Newbornsetet og det er håpløst i få i henne mat. Passe tungvint å ha henne på fanget og gi grøt! Men i går var hun storfornøyd og spiste som bare det, uten klaging. Tolker det som at hun er klar for å sitte litt mer, så får vi heller passe på og begrense det nå i starten.
Ja, det er jo helt sant. Det må ikke være enten eller! Vår er kjempelett å klikke av og på, så vi kan fint ha bagen en stund tilgjengelig hvis hun bare skal sove ute f.eks. Hun passer jo enda i den i lengden.Jeg har prøvd sportsdelen til lille her i hus. Han er litt over 5 mndr nå. Bruker ikkenlun sportsdel, men om vi skal til byen osv, får han sitte i den, men om vi skal ut å trille for å sove får han liggende bagen. Men, det skal sies: han elsker sittedelen og det er en ny hverdag for meg å gå på trilletur nå![]()
Lærte du noe spennende?Vært på Barnematkurs i dag. Det var gøy![]()
Lærte at det er i grunn ganske lett å lage mat fra bunnen av, og at om man vet hva man gjør så får man frem jernet i maten.Lærte du noe spennende?
Kremt: hva med og slappe av litt også kjære? <3 Vi sov lenge i dag. Eller jeg hvertfall. Nå er det middag hos svigers. Har tusen millioner ting på lista som skulle vært gjort. Men i dag var ikke dagen gitt.Mini sover sin tredje dupp. Mor har tørket støv, skiftet på sengene, vasket huset, vasket badet, ryddet bort klær som er for liten til lillegutt og nå står vaskemaskin med klær nummer tre på. Klapp på skulderen for effektiv torsdag hva gjør dere idag?