Skravletråd :)

Vurderer å prøve sportsdelen til vogna her nå, men mini er jo bare 5 mnd. Hun hater bagen og har aldri likt å ligge i den med mindre hun sover. Sitter veldig stødig i fang osv.
Jeg kan finne på å bytte. Men fortsatt flat rygg, sitte skal de ikke før de sitter selv. Trekker nok ryggen opp bittelitt så hun får se litt... Sånn i sommer.

Vi har Stokke Trailz og sittedelen er fra 6mnd. Selv om hun allerede har lyst til å opp og se så venter vi nok. Siden den bare kan vippes flatt i sittestilling.

Vi prøvde i går, og jeg vet ikke helt hva jeg synes. Hun ble veldig lita oppi den sportsdelen altså :P Satt stødig og godt bittelitt oppreist og var nysgjerrig på alt rundt seg. Men synes det ble veldig åpent til henne. Tror jeg prøver å vente til det ikke blir så surt og SNØR :)

Vi prøvde i går, og jeg vet ikke helt hva jeg synes. Hun ble veldig lita oppi den sportsdelen altså :P Satt stødig og godt bittelitt oppreist og var nysgjerrig på alt rundt seg. Men synes det ble veldig åpent til henne. Tror jeg prøver å vente til det ikke blir så surt og SNØR :)
Ja, det tenkte jeg også. Ho så bittelita ut. Og i tillegg har vinteren kommet tilbake :o

Min liker også å titte, men jeg finner ikke frem sportsdelen før sommeren. Min løsning er å brette dynen dobbel og legge lille på magen i vognen med overkroppen oppå dynen, med ansiktet vendt mot meg. Da blir han superfornøyd og vi får trent litt på mageleie. Ser litt rart ut, i følge mannen, men mini er fornøyd og det er det viktigste :)

Strålende fin sol i alle fall. Så jeg satser på en fin, lang trilletur. Må lette litt på hva vi har i vogna nå tenker jeg så hun ikke blir for varm

Her er vesla forkjølet-igjen! :( Og mor har en skrekkelig sår hals... Er så kjedelig å holde seg inne når det endelig er litt vår ute!

Her er vesla forkjølet-igjen! :( Og mor har en skrekkelig sår hals... Er så kjedelig å holde seg inne når det endelig er litt vår ute!
God bedring til dere begge:)

Det er mulig forskning viser at samsoving gir bedre og lengre nattesøvn. Den forskeren skal gjerne få komme til meg. Etter ei natt hvor lillemor har hatt konstant tilgang til matfatet er jeg mer sliten enn noen gang... Vondt i ryggen har jeg også.

Det er mulig forskning viser at samsoving gir bedre og lengre nattesøvn. Den forskeren skal gjerne få komme til meg. Etter ei natt hvor lillemor har hatt konstant tilgang til matfatet er jeg mer sliten enn noen gang... Vondt i ryggen har jeg også.
Sånn er det her også. Har prøvd et par ganger med hele natten med åpen bar. Jeg sover utrolig dårlig og er stiv og støl når jeg våkner!

Sånn er det her også. Har prøvd et par ganger med hele natten med åpen bar. Jeg sover utrolig dårlig og er stiv og støl når jeg våkner!
Godt det ikke bare er meg :P finnes sikkert en måte å ikke få så vondt på. Men det skal jo være plass til mannen også, ikke bare en haug med puter.

Jeg får også vondt. Derfor sitter jeg. Orker ikke å våkne stiv og støl..

Er det normalt med veldig varm baby? Ikke feber, men jeg kan knapt ha på henne en body og strømpebukse uten at hun får helt noia og blir varm :o så søte sparkebukser eller mer klær enn en body og strømpebukse er bare å glemme her i gården! I dåpen kunne vi ikke ha på henne bolero utenpå finkjolen engang siden hun ble klam og svett :o

Men om du er trøtt da? Jeg er så redd for å sovne sånn at armene blir slappe.
Han ligger oppå sin egen dyne oppå fanget mitt. Har sovnet mange ganger, begge to, men jeg sitter der og han ligger der. Jeg sitter i sengen, med ryggen lent mot veggen, så er ganske trygt :)

Back
Topp