Skravletråd :)

Dåpssamtale med presten nå straks, og det etter en natt hvor mini bestemte seg for å holde mor våken hele natten. Haha, håper jeg får med meg noe av det han sier :p

Dåpssamtale med presten nå straks, og det etter en natt hvor mini bestemte seg for å holde mor våken hele natten. Haha, håper jeg får med meg noe av det han sier :p
Hehe, vi hadde også dåps samtale etter en skikkelig dårlig natt, i tillegg var vi begge skikkelig forkjøla. Mini hadde fortsatt pysjen på, hahaha :D :eek:

Liv og liv.. Mini har akkurat sovnet. Hyler hver gang han skal sove og den kveldsleggingen er verst. Men det gikk til slutt i dag og :p nå er det vin og bok som står på planen! :)

Ooo! Hvilken vin og hvilken bok?

En eller annen pinot gris. Orker ikke å gå på kjøkkenet å hente.. Men veldig god hvitvin :D Du, jeg leser en doktoravhandling. Men det hørtes så nerd ut, så derfor jeg skrev bok.. :p Men ja.. Det leser jeg i kveld. Hva gjør du i kveld da?

En eller annen pinot gris. Orker ikke å gå på kjøkkenet å hente.. Men veldig god hvitvin :D Du, jeg leser en doktoravhandling. Men det hørtes så nerd ut, så derfor jeg skrev bok.. :p Men ja.. Det leser jeg i kveld. Hva gjør du i kveld da?
Haha! Hvilket fag? Jeg syns nerding er artig :D

Vi har hatt frøken med lakenskrekk og vansker med å sove. Ho har sovet en times tid nå, håper det holder til i natt, vil strikke ferdig ermet på genseren hennes.

Haha! Hvilket fag? Jeg syns nerding er artig :D

Vi har hatt frøken med lakenskrekk og vansker med å sove. Ho har sovet en times tid nå, håper det holder til i natt, vil strikke ferdig ermet på genseren hennes.

Profesjonskunnskap. Ganske interessant, og litt kjedelig, som det pleier å være ;)

Hva slags genser strikker du? Jeg har så mange strikkeprosjekter som jeg bør gjøre ferdig. Men jeg er så dårlig på å felle og montere, så det stopper liksom opp ved sånne kneiker..

Profesjonskunnskap. Ganske interessant, og litt kjedelig, som det pleier å være ;)

Hva slags genser strikker du? Jeg har så mange strikkeprosjekter som jeg bør gjøre ferdig. Men jeg er så dårlig på å felle og montere, så det stopper liksom opp ved sånne kneiker..
Lang genser fra Dale design tror jeg:P sliter med montering jeg også, men er raglan felling på denne da, men likevel.

For første gang på mange uker våkner vesla for mat på natt. Jaja. Håper ho sovner igjen snart

Hvordan går det med ammingen nå da?
Tja, det går greit. ammer litt i tide og utide egentlig. prøvde i natt, men ho ville ha mer enn både ho og jeg hadde tålmodighet til. :P Men så sovna ho på puppen for en time siden, og sover enda. så klok på blir jeg ikke, hverken på ho eller puppen...

Vurderer å prøve sportsdelen til vogna her nå, men mini er jo bare 5 mnd. Hun hater bagen og har aldri likt å ligge i den med mindre hun sover. Sitter veldig stødig i fang osv.

Vurderer å prøve sportsdelen til vogna her nå, men mini er jo bare 5 mnd. Hun hater bagen og har aldri likt å ligge i den med mindre hun sover. Sitter veldig stødig i fang osv.
Med storesøster byttet vi rundt 5 mnd alder. Ryggdelen på vognen vår går helt ned, så gikk helt fint det. Hun fikk sett litt mer og var storfornøyd! Er jo bare å prøve og evt bytte tilbake hvis det ikke går?

Back
Topp