Her har snuppa begynt å le når hun nyser, synes det er såå gøy. Det gjør mora også 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ta med båndopptakerDåpssamtale med presten nå straks, og det etter en natt hvor mini bestemte seg for å holde mor våken hele natten. Haha, håper jeg får med meg noe av det han sier![]()
Hehe, vi hadde også dåps samtale etter en skikkelig dårlig natt, i tillegg var vi begge skikkelig forkjøla. Mini hadde fortsatt pysjen på, hahahaDåpssamtale med presten nå straks, og det etter en natt hvor mini bestemte seg for å holde mor våken hele natten. Haha, håper jeg får med meg noe av det han sier![]()
Ooo! Hvilken vin og hvilken bok?
Haha! Hvilket fag? Jeg syns nerding er artigEn eller annen pinot gris. Orker ikke å gå på kjøkkenet å hente.. Men veldig god hvitvinDu, jeg leser en doktoravhandling. Men det hørtes så nerd ut, så derfor jeg skrev bok..
Men ja.. Det leser jeg i kveld. Hva gjør du i kveld da?
Haha! Hvilket fag? Jeg syns nerding er artig
Vi har hatt frøken med lakenskrekk og vansker med å sove. Ho har sovet en times tid nå, håper det holder til i natt, vil strikke ferdig ermet på genseren hennes.
Lang genser fra Dale design tror jegProfesjonskunnskap. Ganske interessant, og litt kjedelig, som det pleier å være![]()
Hva slags genser strikker du? Jeg har så mange strikkeprosjekter som jeg bør gjøre ferdig. Men jeg er så dårlig på å felle og montere, så det stopper liksom opp ved sånne kneiker..
Hvordan går det med ammingen nå da?For første gang på mange uker våkner vesla for mat på natt. Jaja. Håper ho sovner igjen snart
Tja, det går greit. ammer litt i tide og utide egentlig. prøvde i natt, men ho ville ha mer enn både ho og jeg hadde tålmodighet til.Hvordan går det med ammingen nå da?
Så artig! mi ler hver gang jeg laker "kråkelyder".Her har snuppa begynt å le når hun nyser, synes det er såå gøy. Det gjør mora også![]()
Her ler hun av nyselyder! Haha, er så søttSå artig! mi ler hver gang jeg laker "kråkelyder".
Vurderer å prøve sportsdelen til vogna her nå, men mini er jo bare 5 mnd. Hun hater bagen og har aldri likt å ligge i den med mindre hun sover. Sitter veldig stødig i fang osv. Og den kan legges helt ned.
Med storesøster byttet vi rundt 5 mnd alder. Ryggdelen på vognen vår går helt ned, så gikk helt fint det. Hun fikk sett litt mer og var storfornøyd! Er jo bare å prøve og evt bytte tilbake hvis det ikke går?Vurderer å prøve sportsdelen til vogna her nå, men mini er jo bare 5 mnd. Hun hater bagen og har aldri likt å ligge i den med mindre hun sover. Sitter veldig stødig i fang osv.