Vi bakte bollerFlere som har bakt boller i dag?
Jentungen synes det var veldig godt med boller fylt med krem og syltetøy![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi bakte bollerFlere som har bakt boller i dag?
Vi fikk besøk av bror med familie som hadde med hjemmebakte boller, syltetøy og krem! Skulle ønske mannen var like flink på kjøkkenet som min bror!Flere som har bakt boller i dag?
Har du nesesuger og saltvann?Lille frøkna mi var så tett i nesa i natt. Da jeg løfta ho opp rant det fra nesa![]()
Må kjøpe nytt saltvann i dag. Fikk ut litt uten i natt. Stakkars lille jenta, det hørtes så ille utHar du nesesuger og saltvann?
Hev hodet eller sengen sånn at hun ikke ligger flatt. Hjelper litt på i hvert fallMå kjøpe nytt saltvann i dag. Fikk ut litt uten i natt. Stakkars lille jenta, det hørtes så ille ut![]()
Lille frøkna mi var så tett i nesa i natt. Da jeg løfta ho opp rant det fra nesa![]()
Like tett i natt. Nå våkner ho ikke lenger for mat om nattan men fordi det er ekkelt å puste. Magen til mamma er vist beste plassenHvordan går det med frøkna di!?Håper hun har blitt litt bedre
![]()
Her er snuppa mi også pottetett!! Helt grusomt å høre på. Jeg er så redd hun ikke skal få puste ordentlig..
Hun har vært småtett en stund, så har brukt mye saltvann for å skylle.. Men nå virker det som om forkjølelsen endelig slår ordentlig igjennom. Håper vi snart er ferdig med dette..
Og der kommer forkjølelsen snikende.. Og med den trangen til småspising..
Ja, vi var på oppfølging da hun var 6 uker. Ikke noe bryting eller ubehag i det hele tatt! Vi var på barneklinikken på Haukeland. De tok først en ultralyd av hofteleddene der de tok mål. Da lå hun på siden i et lite "nest". Så var hun hos barnelege som tøyde litt på beina, men ikke noe voldsomme greier.Imorgen skal vi på hofteskjekk med lillegutt.. Noen som har vært på det tidligere som kan si hva det går ut på? Har hørt historier om voldsom bryting på bein og hofterJeg brukte pute som baby og dermed følger de opp, men synes vi fikk time litt seint iom han er 9 uker nå.
Ooo! Godt vi ikke har spar i nærheten. Hihi.Jeg er ikke forkjølet men småspiser alikevell! Sååå bra at de hadde nidar sjokolade på tilbud hos spar denne uka![]()
Det er ultralyd av hoftene. Helt ufarlig undersøkelse. Blir det påvist dysplasi blir dere henvist til ortoped som sjekker hoftene. De er veldig forsiktige når de undersøker. 9 uker er helt fint. Vi var da han var 3 uker og skal tilbake i uke 7. Behandlingstiden er den samme, frem til 4/5 mnd alder med pute evt 3-4 mnd behandlingstid. Veldig uproblematisk med pute.Imorgen skal vi på hofteskjekk med lillegutt.. Noen som har vært på det tidligere som kan si hva det går ut på? Har hørt historier om voldsom bryting på bein og hofterJeg brukte pute som baby og dermed følger de opp, men synes vi fikk time litt seint iom han er 9 uker nå.
Ja, vi var på oppfølging da hun var 6 uker. Ikke noe bryting eller ubehag i det hele tatt! Vi var på barneklinikken på Haukeland. De tok først en ultralyd av hofteleddene der de tok mål. Da lå hun på siden i et lite "nest". Så var hun hos barnelege som tøyde litt på beina, men ikke noe voldsomme greier.
Det er ultralyd av hoftene. Helt ufarlig undersøkelse. Blir det påvist dysplasi blir dere henvist til ortoped som sjekker hoftene. De er veldig forsiktige når de undersøker. 9 uker er helt fint. Vi var da han var 3 uker og skal tilbake i uke 7. Behandlingstiden er den samme, frem til 4/5 mnd alder med pute evt 3-4 mnd behandlingstid. Veldig uproblematisk med pute.![]()
De skal helst ikke være direkte i solen før de er et år. må de likevel det så er klær det beste for å beskytte.Jeg kom til å tenke på, skal småtrolla våre smøres med solkrem etterhvert som våren kommer? Og hva med solbriller? De er vel godt beskytta nedi vogna enn så lenge ?
Like tett i natt. Nå våkner ho ikke lenger for mat om nattan men fordi det er ekkelt å puste. Magen til mamma er vist beste plassenhar frøkna feber?