Skravletråd :)

Jeg er så møkklei av bukser generelt sett. Må ha noe som går litt over magen nå, men det er så ubehagelig.. og de sklir ned hele tiden. Savner å kunne gå med myke yogabukser fra Cubus hele døgnet[emoji14]
Det hender jeg går med de hele dagen enda :P

Har sittet "fanget" i sofaen i snart to timer med sovende baby på fanget. Han har vært så sutrete hele formiddagen, bare gråt, men jeg fikk roet han til slutt, men får ikke lagt han fra meg. Tidligere i dag bare våknet han, så nå tør jeg ikke å prøve å legge han noe sted, mamma's mage og bryst er det eneste stedet som gjelder. Koselig det, men nå er mamma'n veldig sulten og tørst... Lurer på om jeg skal ta sjansen og legge han fra meg. Har et håp om å få han til å sove i vogna etterpå å, vil ut å gå en tur mens det enda er sol :)
Sånn satt jeg i går også. Benyttet like godt sjansen til å ta meg en lur jeg også. Satt der og gapte som en fugleunge da mannen kom hjem :P

Nå har vi vært hos manuellterapeut og hun fant ingen verdens ting :) Kun bittelitt stive hofter etter seteleie, men ikke noe som vi trenger å gjøre så mye med. (Litt tøying ved bleieskift) Det er heller ikke noe som plager henne. Ellers null låsninger og helt symmetrisk og fin. Så da sover hun bare sånn på dagtid da. Kjenner det er litt enklere å slå seg til ro med det nå. Manuellterapeuten sa også at hun er såpass kvikk, kontaktsøkende og observant at det kan være en periode nå der hun ikke har tid til å sove. Siden hun sover godt om natten så får hun mest sannsynlig nok søvn uansett :)
Så godt at ikke de fant noe da:) da er det lettere å slå seg til ro ja. Kan være noe sånn her også,virker nesten som om hun ikke har tid til å sove så mye på dagtid:) de må få med seg mest mulig vet du,spennende verden!;)

Kom fuglepappa og matet fugleungen?[emoji14]
Hehe :P Fuglepappa fikk ta seg en luftetur i går for første gang siden han ble far. Tror ikke det ble så mange enheter før han ble svimmel :P Han dro i grevens tid også, for idet han gikk ut døren så satte frøkna i gang med ukens bæsjebleie. Det er litt av noen mengder som kommer! Takk og pris for gallesåpen (evig takknemlig Hemmelgfrøken ;) ). Trodde jeg skulle få en rolig unge etterpå, men ved ammingen i halv seks-tiden begynte hun med en fryktelig kaving! Kaving og trykking ved puppen, og ikke minst i sengen! Hun halvsov og kavet helt frem til kl.8, da tok jeg henne opp for å prøve å gi henne mat. Da kom det søren i meg enda en massiv drittbleie! Skjønner ikke hvor hun får plass til alt i den lille kroppen! :O

Jeg er så møkklei av bukser generelt sett. Må ha noe som går litt over magen nå, men det er så ubehagelig.. og de sklir ned hele tiden. Savner å kunne gå med myke yogabukser fra Cubus hele døgnet[emoji14]
Jeg elsker superflex fra Bikbok :D nesten som tights selv om det er jeans ;)

Hehe :p Fuglepappa fikk ta seg en luftetur i går for første gang siden han ble far. Tror ikke det ble så mange enheter før han ble svimmel :p Han dro i grevens tid også, for idet han gikk ut døren så satte frøkna i gang med ukens bæsjebleie. Det er litt av noen mengder som kommer! Takk og pris for gallesåpen (evig takknemlig Hemmelgfrøken ;) ). Trodde jeg skulle få en rolig unge etterpå, men ved ammingen i halv seks-tiden begynte hun med en fryktelig kaving! Kaving og trykking ved puppen, og ikke minst i sengen! Hun halvsov og kavet helt frem til kl.8, da tok jeg henne opp for å prøve å gi henne mat. Da kom det søren i meg enda en massiv drittbleie! Skjønner ikke hvor hun får plass til alt i den lille kroppen! :O
Hihi, det har jeg tenkt på og :p Når hun ikke bæsjer på flere dager lurer jeg veldig på hvor det blir av all melka som går inn :D

mi sparer opp i 48 timer og ut kommer det som en rakett. Bare å spyle ungen i dusjen og legge klea i bløt.

I går kveld kom den raketten da vi skifta. Jeg måtte tilkalle mannen for hjelp, mor var nemlig full av bæsj! Haha

Vår eldste beviste nyttårsaften for en del år siden at fire mnd gamle babyer kan fyre av en rakett som går et par meter og treffer mor. Som derved ikke skulle ha den kjolen på seg likevel...

Hvorfor har mini så ujevn døgnrytme? Den ene dagen kan han sovne 23.30 og sove til 05.00, få mat og sovne igjen til 09.00, mens neste dag er han spinnvill, lysvåken og må bysses, trøstes og bæres konstant til utpå morraskvisten? Ååh, gi oss litt forutsigbarhet og litt mere søvn, takk. Det trengs :p

Hvorfor har mini så ujevn døgnrytme? Den ene dagen kan han sovne 23.30 og sove til 05.00, få mat og sovne igjen til 09.00, mens neste dag er han spinnvill, lysvåken og må bysses, trøstes og bæres konstant til utpå morraskvisten? Ååh, gi oss litt forutsigbarhet og litt mere søvn, takk. Det trengs :p
De er så små enda, kommer nok snart. Men hvor snart vet jeg ikke. Tullemor er ikke helt justert ho heller. Selvom ho sover en god del. Håper du får sove litt på morraskvisten:)

Har ikke svar på hvorfor :)
Men Gud som jeg gleder meg til døgnrytmen hennes blir mer jevn og til at jeg får et par timer søvn i strekk... :D

Flere som har bakt boller i dag?
Jentungen synes det var veldig godt med boller fylt med krem og syltetøy:)

nope. Mannen er så sunn, så.jeg gadd ikke bake når ingen spiser. Hvilken oppskrift brukte du?
Brukte en oppskrift jeg hadde i kokeboka mi, men brukte melkefritt smør og vann i deigen:)

Back
Topp