Skravletråd :)

Jøss så mye luft i magen hun fikk etter vaksinen...! Hun promper mye til vanlig også men siste døgnet har vært ekstremt. Heldigvis ikke vondt, men hun har knødd og kavet og presset mye. Og vært våken for mat annenhver time i hele natt :o I går sov hun så mye at jeg måtte pumpe bort spreng rundt midnatt. Og selv om jeg syntes hun spiste godt mellom soveøktene så det kan vel være hun tar igjen litt. Håper jeg. Det trenger i hvert fall ikke bli en vane.

Hva skjer i helga da damer?

Fint lite her.. ;) Har tenkt å bare ta det med ro sånn egentlig. Har sendt mannen og sønnen på butikken for å handle nå, mens jeg og snuppa koser oss hjemme. Hun ligger i nestet og sover mens jeg prøver ut den splitter nye macbook pro´en som jeg kjøpte til meg selv som fødselsgave ;) .... burde ikke ha skrevet for høyt om det, for nå "gryntes" det i nestet, så spørs om hun er ferdigsovet snart..

Her har jaggu tanta kommet, til tross for at jeg fullammer. Lucky me

usj.. så kjedelig! Jeg delammer, men er jo fortsatt hver 3 time på dagtid... likevel har jeg flere dager gått rundt med mensmurring så antar at tanta er RETT rundt hjørnet her også!

usj.. så kjedelig! Jeg delammer, men er jo fortsatt hver 3 time på dagtid... likevel har jeg flere dager gått rundt med mensmurring så antar at tanta er RETT rundt hjørnet her også!
Kjedelige greier altså. Hun har ikke akkurat vært savnet :P Men det forklarer hvorfor jeg plutselig fikk tidenes utbrudd i ansiktet, så sånn sett er jeg glad det ikke kom av noe annet. Hatt såå fin hud hele svangerskapet

Jeg forventer virkelig ikke mens på lenge, det har gått sånn rundt halvannet år de andre gangene (og da har jeg venter på den for å få prøve igjen, nå skal vi ikke ha flere, så da kan den gjerne vente minst like lenge...)

Kjedelige greier altså. Hun har ikke akkurat vært savnet :p Men det forklarer hvorfor jeg plutselig fikk tidenes utbrudd i ansiktet, så sånn sett er jeg glad det ikke kom av noe annet. Hatt såå fin hud hele svangerskapet

jente eller gutt du fikk nå?
husker jeg hadde såå fin hud med nr 1 (gutt) mens jeg følte jeg mistet alt av glød og hadde masse kviser jeg frøkna her

Vi har hatt vår første trilletur, endelig var det temperatur til det! Mini sovna i vogn før vi kom ut døra, og sov gjennom hele turen på to timer :)
Hørtes deilig ut. Her har det regnet i dag, og babyen har fortsatt vannkopper så jeg holder henne inne

Det er kjempegodt! Men her ble det grønn bæsj... :( Heldigvis ingen tydelig magevondt, men dropper det likevel. En stund til :)
Her ble det masse grønn bæsj og trykking og gråt fra kl 1 til 3 i natt :P så det utgår. Og det som var så godt!

Venter fremdeles på bæsjebleie. Er på dag 3 uten. Prøvde massasje uten at det hadde noe effekt. Kommer til å bli som en tsunami når det først kommer [emoji14]

Her ble det masse grønn bæsj og trykking og gråt fra kl 1 til 3 i natt :P så det utgår. Og det som var så godt!
Oh no! Da er det ingen tvil nei... Lurer på om det er mye kolikk i India? Eller om de blir født med toleranse for curry? :P

Venter fremdeles på bæsjebleie. Er på dag 3 uten. Prøvde massasje uten at det hadde noe effekt. Kommer til å bli som en tsunami når det først kommer [emoji14]
Her gikk det 6 dager! Tar heller et par normale bleier om dagen enn disse bombene.

Åh kjenner jeg må "skravle" litt fra meg her nå.. Jeg var vært skikkelig forkjølet med feber siden tirsdag, og nå er både bf og lille smittet. Storesøster er den eneste friske siden det var hun som var syk først, og vi har ingen til å avlaste i helgen.. Lille vil bare spise fra høyre pupp.. Lurer på om hun var vondt i øret eller noe siden hun ikke vil ta andre siden? Sliten er bare forbokstaven ihvertfall :P Men holder på humøret. Ser på håndballgutta nå til tross for at det er mye mer morsomt med damehåndball ;)

Prøv venstre pupp i tvillingstilling for å se om der er å holdes den veien som er problemet?

Og vær obs på at tett nese gjør det tilnærmet umulig å die. Og veldig obs på almentilstanden til lille. Våte bleier. Og feber.

Back
Topp