Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skikkelig vinter i vest også! Forrige uke var det 10 varmegrader. Litt av en overgang!
Vi har vært hos fotograf i dag. Veldig seint ute i forhold til nyfødtfotografering, og det merkes. Hun var våken nesten hele tiden og var ikke like enkel å "dandere" som om hun hadde sovet. Men jeg håper det ble noen fine likevel. Og jammen tror jeg hun fikk knipset et smilHelt på slutten var hun så sliten at hun sovnet i en balje og vi fikk noen blinkskudd der også
![]()
Kan tenke meg det var litt lettere i forhold til soving og påkledning osv.?Så gøy med bildetble helt sikkert mange fine
![]()
Vi tok når hun var 9 dager gammel og de er så utrolig fine![]()
Mye av det samme. Her fortsatte festen ut i de sene nattetimer...Her er det spisefest i kveld. Hver time.. Fiser som en helt, men bæsjen lar vente på seg.. Hva bruker dere andre kvelden til?
Mye av det samme. Her fortsatte festen ut i de sene nattetimer...
Ser ut som økedøgn. Eller så er det surr pga. gårsdagen hos fotografen. Da ble det bare småspising uten at hun var skikkelig sulten, fra 12-15. Deretter var hun så trøtt at hun sov lenge. Så kom kvelden og fra da og til nå føles det som jeg har ammet i ett... Vet noen hvor fort melkemengden påvirkes?
Har han tålmodighet til å suge på tom pupp? Her ble det også tømt veldig mange ganger, men hun sliter nesten av meg brystvortene i frustrasjon over å måtte jobbe så mye for den siste resten...Det samme skjedde her.. Bare at han tømte hver pupp hver gang han ble lagt til. Har spreng i dag, så vil tro det allerede er påvirket. Fikk oss en tretimerssøvn fra 6-9 da..Ammet kontinuerlig fra 17-04.30. Følte ikke jeg gjorde annet enn å amme.. Lakk som en sil på et punkt og.. Styr, ass!
![]()
Ja, han kan ligge i uendelig tid på puppen, selv om den er tom, så jeg må fysisk bryte vakuumet med fingeren og bytte side. Mistenker at jeg i stor grad er smokk mye av tiden.. Nå tømmer han puppen på 10 minutter, så han jobber effektivt. Likevel hører jeg han svelger selv om han blir liggende og suge, bare mye sjeldnere. Glemmer å bytte side innimellom, så han kan fort bli liggende i 20-30 min på en pupp. Antar at det straffer seg om en stund, men jeg blir helt zombie på natten når det pågår som verst at jeg evner ikke å reagere..Har han tålmodighet til å suge på tom pupp? Her ble det også tømt veldig mange ganger, men hun sliter nesten av meg brystvortene i frustrasjon over å måtte jobbe så mye for den siste resten...
I dag har vi ikke gjort noe annet enn å kose og amme. Ikke kommer vi oss ut i kulda, og lillemor vil ikke ligge noe annet sted enn på meg. Jeg har sett litt på bæresjal, slik at jeg slipper å legge henne fra meg når jeg skal ordne ting. Noen som har erfaringer med dette? Er det litt sent å skaffe seg det når hun er fire uker? Jeg vet at det kan brukes lenge, men tenkte at man kanskje ikke har like stort behov for det etter hvert...
Funker det greit med spedbarnsinnlegg i Ergo? Jeg har kjøpt en brukt 360 og venter på innlegget som jeg har bestilt på nett.Jeg er ikke helt bæresjal type men denne gangen har vi kjøpt ergobaby og den har jeg brukt litt inne får å få gjort noe, for frøkna her liker aller best å være nær mammaen sin gitt![]()
Funker det greit med spedbarnsinnlegg i Ergo? Jeg har kjøpt en brukt 360 og venter på innlegget som jeg har bestilt på nett.
Brukte mye sjal med storesøster, samt mei tai når hun ble litt større.
Sitter og vurderer et elastisk sjal nå også![]()