Ja, jeg føler meg mindre pen om dagen, for å si det mildt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor så uenig i dette smaen80?Jeg syntes vår jordmor hadde en fin tilnærming til temaet "fars deltagelse". Hun begynte forsiktig med å spørre om han har sett for seg at han har lyst til å være med hele tiden. Så sa hun at forskning viser at det å ha en man stoler på tilstede under fødsel reduserer problemer i fødselsforløpet. Så han har en viktig rolle. Men det behøver ikke nødvendigvis innebære at han skal gjøre visse oppgaver eller opptre på en bestemt måte. Bare han er der for meg på den den beste måten han klarer og som vi synes er best for oss er nokVi snakket også om at han ikke skal være redd for å si ifra hvis alle inntrykk blir for mye, om han føler seg dårlig osv. Det er lov! Han er nemlig ikke så glad i blod og gørr
Og til slutt føltes det veldig bra å få full støtte i mine tanker om vaginal fødsel vs keisersnitt. Hun ba meg til og med om å få legen til å sende en henvisning slik at det forhåpentlig vis blir lettere for meg å få gjennom at jeg ønsker keisersnitt
For frøkna sitter fremdeles godt plantet på stumpen og jordmor mente det var veldig små sjanser for at hun skal snu seg nå...

God morgenVis vedlegget 146207
God morgen til alle flotte damer her inneher sitter jeg å koser meg med en kopp varm kakao etter å ha sendt avgårde sønnen til skolebussen!
Har sovet mildt sagt elendig i natt, så dette blir en spennende dag!
Har enda ikke fått tatt influensavaksinen, så bør vel kanskje kjøre en tur til legen idag....

God morgen
Har nettopp sendt avgårde skolebarn selv og nyter en kopp te. Har sovet elendig selv, så tror faktisk jeg skal legge meg litt igjen før jeg begynner med hjemmekontor.
Har veldig nedpress i dag og føler jeg må bære rundt på magen
En ting er sikkert og det er at jeg må huske å kjøpe noe for halsbrann i dag. Jeg har sovet sittende i sengen i nattDet brenner ikke bare i brystkassen, men det svir i mellomgulvet også? Flere som opplever det i forbindelse med halsbrann?
Vis vedlegget 146208
Takk for tips! Hvordan smaker det da?Jeg har bare halsbrannen i halsen - men anbefaler samarin hvis du ikke har forsøkt det?! Jeg tar det forebyggende før jeg legger meg. Våkner jeg med halsbrann tar jeg ett glass til. Har forsøkt slike tyggetabletter fra apoteket men det tar ikke halsbrannen i nærheten av like godt som samarin![]()
Takk for tips! Hvordan smaker det da?
Jeg har bare brukt noen tyggetabletter som jeg kjøpte i Thailand. Kjent merke, men husker ikke nå hva det var...
Åh, så digg å ligge lenge!Jeg ligger i sengen og har planer om å ligge her til jeg må stå opp og dusje og lage middag. Har gått til streikEr så lei. Kom ut lille bebis!!!!
Det skjønner jegHar klart å klemme i meg tre klementiner og havregryn med melk, kanel og sukker mens jeg har lagt her.
Er så utålmodig, ekstra mye fordi jeg så gjerne vil føde mens ungene er hos pappaen sin. Har ikke lyst til å måtte ha barnevakt til dem.
Hehe, sånn tenker faktisk jeg ogsåHar klart å klemme i meg tre klementiner og havregryn med melk, kanel og sukker mens jeg har lagt her.
Er så utålmodig, ekstra mye fordi jeg så gjerne vil føde mens ungene er hos pappaen sin. Har ikke lyst til å måtte ha barnevakt til dem.
Hvor gamle er de da?Det er pappaen som skal ha dem her også, men er et par ganger han skal bort. Han kan komme hjem og hente, men det tar 1-2 timer. Og uansett så føler jeg på en måte at jeg skyver dem unna når de egentlig skulle vært med meg. Redd de skal føle seg tilsidesatt av den nye bebisen.