Skravletråd :)

Kim Kardashian har også termin i desember, haha :D

361ba9e75ccc2474edd3deaf3cdfcd13
er en katt i hus som alltid legger seg rundt magen sånn :p jeg ligger på siden på det bildet, så han ligger i "oppoverbakke" og har krøllet seg rundt magen min :)) er så skjønt!

361ba9e75ccc2474edd3deaf3cdfcd13
er en katt i hus som alltid legger seg rundt magen sånn :p jeg ligger på siden på det bildet, så han ligger i "oppoverbakke" og har krøllet seg rundt magen min :)) er så skjønt!
Herlig!! :D
Sånn er lille pusen min på 4 mnd også. Hun legger seg på nede ved bekkenet, og maler skikkelig høyt så babyen begynner å sparke, jeg er såå sikker på at de allerede har ett bånd!
Det er forska på at malingen fra kattene kan hjelpe mot stress, depresjon, osv.. samme lyd lager munkene når de mediterer ;) indre ro.. så dette er deilig for baby ♡

Herlig!! :D
Sånn er lille pusen min på 4 mnd også. Hun legger seg på nede ved bekkenet, og maler skikkelig høyt så babyen begynner å sparke, jeg er såå sikker på at de allerede har ett bånd!
Det er forska på at malingen fra kattene kan hjelpe mot stress, depresjon, osv.. samme lyd lager munkene når de mediterer ;) indre ro.. så dette er deilig for baby ♡
Ganske herlig i og med at han funker flott som en varmeflaske også hehe :D

Jaaa! Kjenner nervene snike seg på nå :D det er så spennende! Lillegutt var helt vill i natt og på morran og litt på dagen i dag også! Føler meg så bra nå
Åh, det er så deilig å kjenne bevegelse! Godt å høre at du har det bra :)

Tar dere solarium under graviditeten? Jeg føler ikke jeg har fått en eneste solstråle på meg i hele sommer, og lurer på å ta et par omganger i solariet. Hva tror dere?

Har begynt å kjøpe inn litt til babyen nå. Hadde tenkt det var greit å fordele litt utover (var jeg som selv sa det til mannen :p )
Plutselig har jeg lyst til å kjøpe alt på en gang og helst i dag ;) :rolleyes:

Last edited:
Tar dere solarium under graviditeten? Jeg føler ikke jeg har fått en eneste solstråle på meg i hele sommer, og lurer på å ta et par omganger i solariet. Hva tror dere?
Det går sikkert greit så lenge det er god ventilasjon i bingen :) sånn vifte som sirkulerer. Selv føler jeg meg grillet i solarium, så det blir ikke noe sånt på meg i hvert fall :p

Har begynt å kjøpe inn litt til babyen nå. Hadde tenkt det var greit å fordele litt utover (var jeg som selv sa det til mannen :p )
Plutselig har jeg lyst til å kjøpe alt på en gang og helst i dag ;) :rollleyes:
Føler det samme som deg!!! Går forbi klesbutikker og slikt og bare får sånn utrolig stor trang for å kjøpe kjøpe kjøpe!

Føler det samme som deg!!! Går forbi klesbutikker og slikt og bare får sånn utrolig stor trang for å kjøpe kjøpe kjøpe!
Prøvde å få mannen med innom noen butikker igjen, men han ville ikke. Sa at jeg fikk ta turen selv :p
Vet ikke hva som plutselig skjedde altså :rolleyes:
Prøve å holde igjen litt, ellers ender vi nok opp med alt for mye også :p

Idag har jeg og jentungen vært å plukket bær :D 3 bøtter, har endel fremover nå :D

Vedlegg

• 1439399934721.jpg
    1439399934721.jpg
    87,7 KB · Visninger: 18
Så bra:)
Det er jo så godt med bær som man plukker selv :D
Ja ikke sant :)
Ble blåbær med melk og sukker til dessert ikveld :D nam!

Back
Topp