Frøken Ustrøken
Gift med forumet
Når gradestokken viser 25 blå, da burde det være innafor med en kopp kakao, vel?!
Har akkurat drukket smoothie da, så blir ikke kakao helt enda, men dæven det hadde vært godt etterpå! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har allerede kjørt på med kopp kakaoNår gradestokken viser 25 blå, da burde det være innafor med en kopp kakao, vel?!Har akkurat drukket smoothie da, så blir ikke kakao helt enda, men dæven det hadde vært godt etterpå!
![]()
Når gradestokken viser 25 blå, da burde det være innafor med en kopp kakao, vel?!Har akkurat drukket smoothie da, så blir ikke kakao helt enda, men dæven det hadde vært godt etterpå!
![]()
Strifyrer i både vedovn og pelletsovn jeg nå!Du det syns jeg du ska unne dæ! ;-) er gla det ikke er såå kaldt her for her sliter vedovnen med å holde varmen inne når det er 10 kaldesånn går det med hus fra 30-tallet som ikke er skikkelig isolert...
Hørtes digg utHar allerede kjørt på med kopp kakaoHer er det "bare" -11
![]()
SantKakao er godt det.
Uansett.
Lykke til daSkal på siste leiekontroll på sykehuset i formiddag. Spent på om baby har snudd seg siste uken, eller om hun fortsatt ligger i tverrleiehar sååååå lyst å bli ferdig med denne graviditeten nå, så håper hun ikke har snudd seg slik jeg får ks rett over helga
![]()
Lykke til!Skal på siste leiekontroll på sykehuset i formiddag. Spent på om baby har snudd seg siste uken, eller om hun fortsatt ligger i tverrleiehar sååååå lyst å bli ferdig med denne graviditeten nå, så håper hun ikke har snudd seg slik jeg får ks rett over helga
![]()
Lykke til da![]()
Tusen takkLykke til!Du får oppdatere etter timen hvordan det gikk!
![]()
Lykke til!!Skal på siste leiekontroll på sykehuset i formiddag. Spent på om baby har snudd seg siste uken, eller om hun fortsatt ligger i tverrleiehar sååååå lyst å bli ferdig med denne graviditeten nå, så håper hun ikke har snudd seg slik jeg får ks rett over helga
![]()