Skravletråd

Når gradestokken viser 25 blå, da burde det være innafor med en kopp kakao, vel?!:p Har akkurat drukket smoothie da, så blir ikke kakao helt enda, men dæven det hadde vært godt etterpå! ;)

Når gradestokken viser 25 blå, da burde det være innafor med en kopp kakao, vel?!:p Har akkurat drukket smoothie da, så blir ikke kakao helt enda, men dæven det hadde vært godt etterpå! ;)

Du det syns jeg du ska unne dæ! ;-) er gla det ikke er såå kaldt her for her sliter vedovnen med å holde varmen inne når det er 10 kalde :-P sånn går det med hus fra 30-tallet som ikke er skikkelig isolert...

Du det syns jeg du ska unne dæ! ;-) er gla det ikke er såå kaldt her for her sliter vedovnen med å holde varmen inne når det er 10 kalde :p sånn går det med hus fra 30-tallet som ikke er skikkelig isolert...
Strifyrer i både vedovn og pelletsovn jeg nå!:-P Minste katten har beslaglagt matta på badet og nekter å flytte seg i dag, er visst godt å ligge på varmekablene!:-P "Gamla" på snart 8 år ligger i stolen sin ved pelletsovnen og sover, sammenkrøllet på to pledd;) Og mor sjøl sitter i skrivende stund under pleddet i sofaen, med fjernkontrollen i ene hånda og sånn "lefsegodt" i andre:D Fikk litt energi her, så har bretta sammen og lagt på plass tre stativ med klær (ja, det har hopa seg litt opp etter jul), hengt opp det som var i maskina og satt på en til med sengeklær:-) Godt å få unna! Og greit å bruke litt vann når det er så kaldt, vi som har borrevann og ikke er tilkoblet noe kommunalt, så er det greit å holde ved like vannforbruket så det ikke fryser:-)

Kjør på med kakao med god samvittighet:D
Har selv inntatt den største kanelsnurren jeg baka nå...vurderer en til :)
Og her er det "bare"
-9

Da blir det mye godt her også gitt ;) Haha :D
Jeg hører kiloene renner på.....iiik

16 blå her nå og kaldere er det meldt. Mannen har akkurat fylt opp 4 ikeabager med ved så jeg ikke skal fryse ihvertfall :) Akkurat satt meg ned i sofaen etter en tur til byen, fått andre runde med akupunktur og merker allerede at jeg blir enda trøttere enn jeg var. Blir en sløv ettermiddag!

Har blitt helt gal av å være så mye inne så i dag har jeg strødd litt i bingene til søyene og hjulpet med å flytte litt redskaper. Deilig å være ute når det er like under null og litt snø på bakken. Ikke er det sølete og ikke vasser man i metervis med snø :)

Ble en "travel" dag i dag også. Gikk hjemmenifra klokka ni og var ikke tilbake igjen før seks. Har heldigvis ikke gjort så mye:-) Hadde time til modningsakupunktur klokka 10, spent på å se om det har noen effekt. Skal helt ærlig si at jeg ikke har kjent så mye mer enn vanlig, kanskje merka litt mer til kynnerene, men ikke noe mer. Etter timen dro jeg på besøk til ei venninne og ble der til det var tid for å hente jentungen i barnehagen:-) Koselig og avslappende:-)
Henta jentungen og så mannen på jobb, og så bar turen til Lefdal for å kjøpe ny mobil. Så nå er jeg den stolte eiger av Samsung Galaxy S6:-D Skal bli herlig med en rask mobil uten knust skjerm:-P Før vi dro hjem tok vi turen innom Kvadrat for å spise middag, overraskende få folk der, så var rolig og fredelig:-)

Nå skal mannen og jeg øyeblikk se mesternes mester og jeg skal kose meg med te og kake fra bursdagsfeiringen i går;-) :-D

Merkelig med denne tålmodighet. I dag har det gått veldig fint :) (i motsetning til å går...) Så nå har jeg mye jeg har lyst til å få gjort først. Babyen er selvsagt velkommen når som helst. Men nå har jeg det ikke sånn at han helst skulle vært her i går:p Nå skal jeg kose meg med å re opp seng :)

Skal på siste leiekontroll på sykehuset i formiddag. Spent på om baby har snudd seg siste uken, eller om hun fortsatt ligger i tverrleie :) har sååååå lyst å bli ferdig med denne graviditeten nå, så håper hun ikke har snudd seg slik jeg får ks rett over helga :)

Skal på siste leiekontroll på sykehuset i formiddag. Spent på om baby har snudd seg siste uken, eller om hun fortsatt ligger i tverrleie :) har sååååå lyst å bli ferdig med denne graviditeten nå, så håper hun ikke har snudd seg slik jeg får ks rett over helga :)
Lykke til da :)

Lykke til!:-) Du får oppdatere etter timen hvordan det gikk!:-)

Lykke til!!

Back
Topp