Skravletråd

håper at alt står bra til med dere, god jul;)
Takk for det :) fikk dra hjem igjen siden de ikke visste hvor lang tid det ville ta, og kjedelig å tilbringe hele julaften på føden når jeg like så godt kunne ligge hjemme. Hadde 1-2 cm åpning og hodet hadde visst ikke festet seg. Som da var bra ift at kanskje fødselen ble en annen dag enn julaften :p alle syns det er så kjipt å få barn på julaften visst! Men han kommer når tiden er inne for det uansett. Fått paracet og sovet litt mellom riene og spist en hel baguett. Så føler meg bedre ihvertfall :) God jul!

Takk for det :) fikk dra hjem igjen siden de ikke visste hvor lang tid det ville ta, og kjedelig å tilbringe hele julaften på føden når jeg like så godt kunne ligge hjemme. Hadde 1-2 cm åpning og hodet hadde visst ikke festet seg. Som da var bra ift at kanskje fødselen ble en annen dag enn julaften :p alle syns det er så kjipt å få barn på julaften visst! Men han kommer når tiden er inne for det uansett. Fått paracet og sovet litt mellom riene og spist en hel baguett. Så føler meg bedre ihvertfall :) God jul!

Ja spirene har litt makt over akkurat tidspunktet, men må være bedre å være hjemme enn på føden;)

ser den, etter 60 mil kjørning, den 22. i går var jeg så sliten at halvparten kunne ha vært nok, men i dag er jeg noe bedre form, bare hoven i beina, men denne julen er guttas ansvar så jeg slapper av og koser meg med tv og noe kaldt å drikke

Skal kjøre så langt på mandag. Fått høre jeg er gal som skal kjøre så langt :-P men må en tur til svigerfamilien. Det blir koselig, men glad kjæresten overtalte svigermor til at det var en dårlig ide å feire bursdagen hennes når vi kommer på ettermiddagen (noe hun egentlig ikke forsto... raring som om hu ikke har vært høygravid 3 ganger før! :-P)

God Jul! Her lager pappa middag også. Deilig å bare ligge på sofaen og ruge ;-)

Skal kjøre så langt på mandag. Fått høre jeg er gal som skal kjøre så langt :p men må en tur til svigerfamilien. Det blir koselig, men glad kjæresten overtalte svigermor til at det var en dårlig ide å feire bursdagen hennes når vi kommer på ettermiddagen (noe hun egentlig ikke forsto... raring som om hu ikke har vært høygravid 3 ganger før! :p)

God Jul! Her lager pappa middag også. Deilig å bare ligge på sofaen og ruge ;-)

jeg har innsett at noen glemmer den perioden de var i rugestadiet, som min mor lol.

jeg har innsett at noen glemmer den perioden de var i rugestadiet, som min mor lol.

Haha ja det er tydelig :-P hun skjønner nok når jeg kommer dit og hun ser hvordan ståa er :-)

Ja det er sant det :p Den hypre 7 åringen er enda mer hyper enn vanlig og irriterer mora grønn. Faren har sovet dårlig og er irritabel, skulle tro det var han som var høygravid

Mannen min sov svært få timer natt til i går, siden han ventet på sin mor, som kom litt over fire.

I natt styrte vi på med div lenge, og han sov ikke stort mer enn en time før jeg vekket ham og sa at jeg trodde vannet hadde gått...

Han er trøtt ja...

Mannen min sov svært få timer natt til i går, siden han ventet på sin mor, som kom litt over fire.

I natt styrte vi på med div lenge, og han sov ikke stort mer enn en time før jeg vekket ham og sa at jeg trodde vannet hadde gått...

Han er trøtt ja...
Uff, stakkars! Er ikke greit å ha søvnmangel... Jeg sov dårlig jeg også, en unge som gikk på do, min mor var på do et par ganger, min gamle bestemor var enda flere ganger på do og jeg var en gang... ikke lett med mange kvinnfolk med liten blære i samme hus og badet rett utenfor vårt soverom :p Jeg sover generelt veldig lett og våkner av ingenting så natta var utfordrende

Uff, stakkars! Er ikke greit å ha søvnmangel... Jeg sov dårlig jeg også, en unge som gikk på do, min mor var på do et par ganger, min gamle bestemor var enda flere ganger på do og jeg var en gang... ikke lett med mange kvinnfolk med liten blære i samme hus og badet rett utenfor vårt soverom :p Jeg sover generelt veldig lett og våkner av ingenting så natta var utfordrende
Tøft å bli trebarnsfar så trøtt, men han holder ut. Jeg har sovet noe mer enn ham i i går, men mindre i natt.

Tøft å bli trebarnsfar så trøtt, men han holder ut. Jeg har sovet noe mer enn ham i i går, men mindre i natt.
Så heldige menn dere har, som har så forståelsesfulle damer! ;-)

Her sover jeg dårlig/urolig fordi ingen stilling er god og hver bevegelse trigger kynnere. Og har en fireåring som stort sett roper på mamma et par ganger på nettene, for å gå på do eller hente bamsen eller et eller annet annet... Så når mannen lirer ut av seg at han er trøtt fordi han har vært oppe på do et par ganger i løpet av en natt så får han ikke annet enn et stygt blikk :-P Og han sover lenger enn meg hver eneste morgen!!! Blæh...! :-)

Hvordan er dagen deres i dag da damer? Her er det stille og rolig en times tid til før vi reiser på familiemiddag. Deilig å bare nyte stillheten!

Jeg ligger for det meste langflat på sofaen i dag, har hatt ei slitsom natt (spiste aaalt for mye i går! :-P). Er hos min mor, og her skal det være koldtbord klokka 15, så jeg må vel snart begynne å tenke på å ta en dusj og ordne meg litt...:-)

Ingen planer! :-D Det trengte jeg etter noen hektiske dager med mye forberedelser:-) Neste år skal vi ikke feire julaften her, to år på rad er nok for min del;-) Fikk sove lenge, og var så trøtt at jeg ikke en gang våknet da jentungen og mannen sto opp, eller når hun lekte med de nye lekene med lyd nede i stua (takk til min bror, som ga en fløyte med "17. mai-lyd" til henne:-P ) :-) Nå blir det avslapning resten av dagen, kanskje inspisere noen julegaver, kanskje lage middag og så blir det film og kos når jentungen har lagt seg:-)

I dag har sambo bursdag og etter hans ønske er vi nå hos svigermor. Jeg hadde aller helst ikke vært her! Men greit nok... Sånn bortsett fra at fireåringen er syk på den tiende dagen!! Hadde litt besøk tidligere i dag og, og hun ba om å få legge seg for å sove litt....! Har ikke sovet på dagtid på flere år. Nå er vi på besøk og ungene perler (yngste stuper snart ved bordet), svigermor sitter med dem, sambo er i tlf med sin far og jeg sitter i sofaen. Her har jeg sittet alene i 1,5 time!! Hvorfor er jeg her?!? Blæh... Vil hjem og legge jenta mi og legge meg langflat på sofaen selv....! *sukk*

Haha ja det er tydelig :p hun skjønner nok når jeg kommer dit og hun ser hvordan ståa er :)
Ha Pappa og jeg konkurrerte om hvem som hadde mest hovene bein på kvelden, da gikk det opp for min mor Hahahahaah!!!! -Men må innrømme at jeg tapte, beinet til min far var to ganger så stort, så jeg fikk ikke mye medlidenhet fra han;P men jeg fikk litt i dag da bekkenet fant ut at det ikke skulle fungere som vanlig i dag ;P

I dag har sambo bursdag og etter hans ønske er vi nå hos svigermor. Jeg hadde aller helst ikke vært her! Men greit nok... Sånn bortsett fra at fireåringen er syk på den tiende dagen!! Hadde litt besøk tidligere i dag og, og hun ba om å få legge seg for å sove litt....! Har ikke sovet på dagtid på flere år. Nå er vi på besøk og ungene perler (yngste stuper snart ved bordet), svigermor sitter med dem, sambo er i tlf med sin far og jeg sitter i sofaen. Her har jeg sittet alene i 1,5 time!! Hvorfor er jeg her?!? Blæh... Vil hjem og legge jenta mi og legge meg langflat på sofaen selv....! *sukk*

Håper dere har kommet dere av gårde, hørtes ikke så gøy ut i det hele tatt!

Stormet nesten ut til sist :p Har kommet oss hjem, lille frøkna sover søtt og jeg ligger på sofaen med bena på bordet ;-)
nydelig avsluttning på dagen, endelig kommet hjem fra juleferingen og skal snart kast meg selv på sofaen og nyte det å være hjemme igjen;)

Jentungen er lagt for kvelden, og snart blir det riskrem og filmkos med mannen:-) Hadde julemiddag nummer 2 i dag, kalkunfilet i stekepose er genialt;-)

Har hatt en rolig og fredelig dag:-) Bare vært oss tre hjemme, jentungen har storkost seg meg alle de nye lekene (har sett minimalt med tv til henne å være, kun om morgenen), merket hun var klar for nye og "større" leker ja, litt ferdig med babylekene;-) Og som en av ekstra bonus sov hun fra 12 til litt over halv 3 (vi måtte til slutt vekke henne), og jeg fikk dermed litt etterlengtet dagtid-alenetid! Håper bare ikke det straffer seg i morgen tidlig:-P

Kjenner at nå begynner permisjonstiden, blir plutselig litt mer virkelig at det snart kommer ei lita til, har egentlig ikke hatt tid til å tenke på det før nå! Så nå er det vel på tide å tenke på fødebagen og å begynne og vaske små babyklær:-D

Back
Topp