Takk for dethåper at alt står bra til med dere, god jul![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for dethåper at alt står bra til med dere, god jul![]()
takk og god jul til dereTusen takkOg god jul til dere!!
Takk for detfikk dra hjem igjen siden de ikke visste hvor lang tid det ville ta, og kjedelig å tilbringe hele julaften på føden når jeg like så godt kunne ligge hjemme. Hadde 1-2 cm åpning og hodet hadde visst ikke festet seg. Som da var bra ift at kanskje fødselen ble en annen dag enn julaften
alle syns det er så kjipt å få barn på julaften visst! Men han kommer når tiden er inne for det uansett. Fått paracet og sovet litt mellom riene og spist en hel baguett. Så føler meg bedre ihvertfall
God jul!
ser den, etter 60 mil kjørning, den 22. i går var jeg så sliten at halvparten kunne ha vært nok, men i dag er jeg noe bedre form, bare hoven i beina, men denne julen er guttas ansvar så jeg slapper av og koser meg med tv og noe kaldt å drikke
Skal kjøre så langt på mandag. Fått høre jeg er gal som skal kjøre så langtmen må en tur til svigerfamilien. Det blir koselig, men glad kjæresten overtalte svigermor til at det var en dårlig ide å feire bursdagen hennes når vi kommer på ettermiddagen (noe hun egentlig ikke forsto... raring som om hu ikke har vært høygravid 3 ganger før!
)
God Jul! Her lager pappa middag også. Deilig å bare ligge på sofaen og ruge ;-)
jeg har innsett at noen glemmer den perioden de var i rugestadiet, som min mor lol.
Ja det er sant detDen hypre 7 åringen er enda mer hyper enn vanlig og irriterer mora grønn. Faren har sovet dårlig og er irritabel, skulle tro det var han som var høygravid
Uff, stakkars! Er ikke greit å ha søvnmangel... Jeg sov dårlig jeg også, en unge som gikk på do, min mor var på do et par ganger, min gamle bestemor var enda flere ganger på do og jeg var en gang... ikke lett med mange kvinnfolk med liten blære i samme hus og badet rett utenfor vårt soveromMannen min sov svært få timer natt til i går, siden han ventet på sin mor, som kom litt over fire.
I natt styrte vi på med div lenge, og han sov ikke stort mer enn en time før jeg vekket ham og sa at jeg trodde vannet hadde gått...
Han er trøtt ja...
Tøft å bli trebarnsfar så trøtt, men han holder ut. Jeg har sovet noe mer enn ham i i går, men mindre i natt.Uff, stakkars! Er ikke greit å ha søvnmangel... Jeg sov dårlig jeg også, en unge som gikk på do, min mor var på do et par ganger, min gamle bestemor var enda flere ganger på do og jeg var en gang... ikke lett med mange kvinnfolk med liten blære i samme hus og badet rett utenfor vårt soveromJeg sover generelt veldig lett og våkner av ingenting så natta var utfordrende
Uff, stakkars! Er ikke greit å ha søvnmangel... Jeg sov dårlig jeg også, en unge som gikk på do, min mor var på do et par ganger, min gamle bestemor var enda flere ganger på do og jeg var en gang... ikke lett med mange kvinnfolk med liten blære i samme hus og badet rett utenfor vårt soveromJeg sover generelt veldig lett og våkner av ingenting så natta var utfordrende
Så heldige menn dere har, som har så forståelsesfulle damer! ;-)Tøft å bli trebarnsfar så trøtt, men han holder ut. Jeg har sovet noe mer enn ham i i går, men mindre i natt.
Ha Pappa og jeg konkurrerte om hvem som hadde mest hovene bein på kvelden, da gikk det opp for min mor Hahahahaah!!!! -Men må innrømme at jeg tapte, beinet til min far var to ganger så stort, så jeg fikk ikke mye medlidenhet fra han;P men jeg fikk litt i dag da bekkenet fant ut at det ikke skulle fungere som vanlig i dag ;PHaha ja det er tydelighun skjønner nok når jeg kommer dit og hun ser hvordan ståa er
![]()
I dag har sambo bursdag og etter hans ønske er vi nå hos svigermor. Jeg hadde aller helst ikke vært her! Men greit nok... Sånn bortsett fra at fireåringen er syk på den tiende dagen!! Hadde litt besøk tidligere i dag og, og hun ba om å få legge seg for å sove litt....! Har ikke sovet på dagtid på flere år. Nå er vi på besøk og ungene perler (yngste stuper snart ved bordet), svigermor sitter med dem, sambo er i tlf med sin far og jeg sitter i sofaen. Her har jeg sittet alene i 1,5 time!! Hvorfor er jeg her?!? Blæh... Vil hjem og legge jenta mi og legge meg langflat på sofaen selv....! *sukk*
Stormet nesten ut til sistHåper dere har kommet dere av gårde, hørtes ikke så gøy ut i det hele tatt!
nydelig avsluttning på dagen, endelig kommet hjem fra juleferingen og skal snart kast meg selv på sofaen og nyte det å være hjemme igjenStormet nesten ut til sistHar kommet oss hjem, lille frøkna sover søtt og jeg ligger på sofaen med bena på bordet ;-)