Ikke krise å se det seinereLigger sikkert på NRK nett tv, tror du ikke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke krise å se det seinereLigger sikkert på NRK nett tv, tror du ikke?
Jeg drakk et par glass oboy til frokost, og leverte mitt livs første urinprøve med sukker i dag...Ikke krise å se det seinereførst føden og sjekke hva som skjer. Hadde jo selvfølgelig omtrent ingen mat "frokost" hjemme nå siden vi skulle til svigers å spise der. Så ble bare yoghurt og et rundstykke med nugatti. Nesten ingenting på butikken heller av påsmurt. Da ble det isté og hveteboller
Askepott her og! Men fireåringen er ikke imponert til min store fortvilelse...Askepott og julegodt, fyr i ovnen og glade barnPappa står på kjøkkenet og forbereder poteter og grønnsaker som alltid.
Riktig god jul alle sammen!
Askepott her og! Men fireåringen er ikke imponert til min store fortvilelse...Så her synges og danses det foran tv'n! Hun føler seg megalekker nå når hun er pyntet <3
Ja, det er jo barnas dag, er det ikke?Herlig unge <3![]()
Ja, det er jo barnas dag, er det ikke?Her er julen avlyst pga sykdom på begge barna, men med to jenter så må det visst litt pynting til allikevel ;-) Jåledukker
![]()
Ja, det var veldig greit for min del ;-) Jeg hadde hele tiden et ønske om å feire bare oss 4, men ble jo nedstemt å skulle ha fullt hus! Nå blir det rolig allikevel... Forskjellen er bare to skuffede jenter som hadde forventet besøk og litt ekstra stas i dag :-( Men vi skal nok få til en fin dag!Jo det er jo det!og når hun er syk er det vel ekstra viktig for henne å ha litt ekstra oppmerksomhet? Jenter skal være jålete!
håper dere får en fin dag selvom den ikke blir helt som planlagt. Men blir kanskje vel så greit å få en rolig dag med stor mage?
Ingen av gutta her i huset som er interessert heller, de syns visst det er bedre å krangle oppe på rommetAskepott her og! Men fireåringen er ikke imponert til min store fortvilelse...Så her synges og danses det foran tv'n! Hun føler seg megalekker nå når hun er pyntet <3
Da koser de seg ihvertfall ;-) Vi må vel bare innse at dette er mer vår greie enn barnas... Er nok for "tregt" for dem med sånne gamle filmerIngen av gutta her i huset som er interessert heller, de syns visst det er bedre å krangle oppe på rommet![]()
Ja, det var veldig greit for min del ;-) Jeg hadde hele tiden et ønske om å feire bare oss 4, men ble jo nedstemt å skulle ha fullt hus! Nå blir det rolig allikevel... Forskjellen er bare to skuffede jenter som hadde forventet besøk og litt ekstra stas i dag :-( Men vi skal nok få til en fin dag!
Og godt for mor å slappe av!!! Pysjbukse på fremdeles...!
Håper dere får en flott dag!!! God jul :-D
Ja det er sant detDa koser de seg ihvertfall ;-) Vi må vel bare innse at dette er mer vår greie enn barnas... Er nok for "tregt" for dem med sånne gamle filmer![]()
Er det ikke typisk? ;-) Hehe...Ja det er sant detDen hypre 7 åringen er enda mer hyper enn vanlig og irriterer mora grønn. Faren har sovet dårlig og er irritabel, skulle tro det var han som var høygravid
Jeg har vært røtt. Vært en tur til byen med pappa. Ellers slappet av og sovet en lur på kvelden. Deilig å være hjemme og slippe de store juleforberedelsene men kunne nesten ønske det bare var meg og kjæresten i morra![]()
I dag er selve dagen! Godt å vite at vi har en rolig formiddag forran oss og bare kan kose oss alene. Så her blir det julestrømpe, TV og laging av en god lunch - pastasalat og egg i år!
Hva gjør dere formiddagen på julaften?
håper at alt står bra til med dere, god julSpiser frokost, så blir det en tur på føden! Merry christmas everybody!
Her er begge barna syke og jeg veldig høygravid, jula er med andre ord avlyst i år...! Kommer sterkere tilbake neste år![]()
Tusen takkgod bedring til dere alle