Skravletråd

Ligger sikkert på NRK nett tv, tror du ikke?
Ikke krise å se det seinere :p først føden og sjekke hva som skjer. Hadde jo selvfølgelig omtrent ingen mat "frokost" hjemme nå siden vi skulle til svigers å spise der. Så ble bare yoghurt og et rundstykke med nugatti. Nesten ingenting på butikken heller av påsmurt. Da ble det isté og hveteboller

Ikke krise å se det seinere :p først føden og sjekke hva som skjer. Hadde jo selvfølgelig omtrent ingen mat "frokost" hjemme nå siden vi skulle til svigers å spise der. Så ble bare yoghurt og et rundstykke med nugatti. Nesten ingenting på butikken heller av påsmurt. Da ble det isté og hveteboller
Jeg drakk et par glass oboy til frokost, og leverte mitt livs første urinprøve med sukker i dag...

Askepott og julegodt, fyr i ovnen og glade barn :) Pappa står på kjøkkenet og forbereder poteter og grønnsaker som alltid.

Riktig god jul alle sammen!

Askepott og julegodt, fyr i ovnen og glade barn :) Pappa står på kjøkkenet og forbereder poteter og grønnsaker som alltid.

Riktig god jul alle sammen!
Askepott her og! Men fireåringen er ikke imponert til min store fortvilelse... :-P Så her synges og danses det foran tv'n! Hun føler seg megalekker nå når hun er pyntet <3

Askepott her og! Men fireåringen er ikke imponert til min store fortvilelse... :-P Så her synges og danses det foran tv'n! Hun føler seg megalekker nå når hun er pyntet <3

Herlig unge <3 :)

Ja, det er jo barnas dag, er det ikke? :-) Her er julen avlyst pga sykdom på begge barna, men med to jenter så må det visst litt pynting til allikevel ;-) Jåledukker :-P

Jo det er jo det! :) og når hun er syk er det vel ekstra viktig for henne å ha litt ekstra oppmerksomhet? Jenter skal være jålete! :-P håper dere får en fin dag selvom den ikke blir helt som planlagt. Men blir kanskje vel så greit å få en rolig dag med stor mage?

Jo det er jo det! :) og når hun er syk er det vel ekstra viktig for henne å ha litt ekstra oppmerksomhet? Jenter skal være jålete! :-P håper dere får en fin dag selvom den ikke blir helt som planlagt. Men blir kanskje vel så greit å få en rolig dag med stor mage?
Ja, det var veldig greit for min del ;-) Jeg hadde hele tiden et ønske om å feire bare oss 4, men ble jo nedstemt å skulle ha fullt hus! Nå blir det rolig allikevel... Forskjellen er bare to skuffede jenter som hadde forventet besøk og litt ekstra stas i dag :-( Men vi skal nok få til en fin dag!
Og godt for mor å slappe av!!! Pysjbukse på fremdeles...! :-)

Håper dere får en flott dag!!! God jul :-D

Askepott her og! Men fireåringen er ikke imponert til min store fortvilelse... :p Så her synges og danses det foran tv'n! Hun føler seg megalekker nå når hun er pyntet <3
Ingen av gutta her i huset som er interessert heller, de syns visst det er bedre å krangle oppe på rommet :p

Ja, det var veldig greit for min del ;-) Jeg hadde hele tiden et ønske om å feire bare oss 4, men ble jo nedstemt å skulle ha fullt hus! Nå blir det rolig allikevel... Forskjellen er bare to skuffede jenter som hadde forventet besøk og litt ekstra stas i dag :-( Men vi skal nok få til en fin dag!
Og godt for mor å slappe av!!! Pysjbukse på fremdeles...! :-)

Håper dere får en flott dag!!! God jul :-D

Det glemmer de fort og det kan tas igjen. God jul :-D

Da koser de seg ihvertfall ;-) Vi må vel bare innse at dette er mer vår greie enn barnas... Er nok for "tregt" for dem med sånne gamle filmer :p
Ja det er sant det :p Den hypre 7 åringen er enda mer hyper enn vanlig og irriterer mora grønn. Faren har sovet dårlig og er irritabel, skulle tro det var han som var høygravid

Ja det er sant det :p Den hypre 7 åringen er enda mer hyper enn vanlig og irriterer mora grønn. Faren har sovet dårlig og er irritabel, skulle tro det var han som var høygravid
Er det ikke typisk? ;-) Hehe...
Jeg har boikottet all jobb i dag og sitter fremdeles i pysjen med NRK på, nå er det reisen til julestjernen! Niåringen ligger på sofaen (tv-slave deluxe!) der hun har ligget hele dagen, fireåringen har dratt ut en mengde leker fra rommet og ut i stua, greit nok :-) Nå stikker mannen en tur på butikken. Jeg tror jeg kun kommer til å forlate sofaen i dag for å lage mat (grøt!) og det er det!! Hehe

Jeg har vært røtt. Vært en tur til byen med pappa. Ellers slappet av og sovet en lur på kvelden. Deilig å være hjemme og slippe de store juleforberedelsene men kunne nesten ønske det bare var meg og kjæresten i morra :p

ser den, etter 60 mil kjørning, den 22. i går var jeg så sliten at halvparten kunne ha vært nok, men i dag er jeg noe bedre form, bare hoven i beina, men denne julen er guttas ansvar så jeg slapper av og koser meg med tv og noe kaldt å drikke

I dag er selve dagen! Godt å vite at vi har en rolig formiddag forran oss og bare kan kose oss alene. Så her blir det julestrømpe, TV og laging av en god lunch - pastasalat og egg i år!

Hva gjør dere formiddagen på julaften?

i dag har jeg stått opp laget riskrem og multekrem, sett askepott og tre nøtter, ligger med baina høyt og koser meg med julebrus. Pappa lager middag i år og vi hjelper til med å holde tider lol;P ikke mye stress det er helt klart;)

Back
Topp