Åh, det hørtes koselig ut! Håper dagen og feiringen blir fin![]()
Håper det jeg og
Jeg , søster , gubben og svigerbror har også spleiset på en sånn Mac PC ;eller hva det nå heter , til henne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, det hørtes koselig ut! Håper dagen og feiringen blir fin![]()
Jeg er så fornøyd med å ikke ha født enda, og håper hun kan holde seg inn til termin når vi allerede er kommer så langter jo min jul med barna mine, og har tenkt så mye på det, om jeg måtte ligge på sykehuset juleaften osv. Vi har allerede en plan hvis det skjer såklart, å det kan enda skje. Men akkurat nå er jeg glad
![]()
Åh, da skjønner jeg det er ekstra viktig for deg å vente litt jaJeg er så fornøyd med å ikke ha født enda, og håper hun kan holde seg inn til termin når vi allerede er kommer så langter jo min jul med barna mine, og har tenkt så mye på det, om jeg måtte ligge på sykehuset juleaften osv. Vi har allerede en plan hvis det skjer såklart, å det kan enda skje. Men akkurat nå er jeg glad
![]()
Åh, da skjønner jeg det er ekstra viktig for deg å vente litt jaKos deg og nyt juledagene med barna. Så får dere glede dere over babyen når den kommer.
![]()
En delvis stressende lille julaften, mye som skal ordnes og er enda ikke ferdig... Har kost meg litt også da, men kjenner det skal bli godt å få ting ferdighar dere hatt en bra lille julaften?
En delvis stressende lille julaften, mye som skal ordnes og er enda ikke ferdig... Har kost meg litt også da, men kjenner det skal bli godt å få ting ferdigHolder på med julemiddagen, pynter tre, smårydder og ser hjemme alene, alt på en gang;-)
har dere hatt en bra lille julaften?
Skal nok rydde og styre en del på tenker jeg, har en del ting jeg må få gjort:-/ Håper på at mannen kan hjelpe til litt, hans dag til å sove ut, men tenker jeg vekker ham klokka 10;-) Blir nok litt tv også tenker jeg, hører liksom til på julaften detI dag er selve dagen! Godt å vite at vi har en rolig formiddag forran oss og bare kan kose oss alene. Så her blir det julestrømpe, TV og laging av en god lunch - pastasalat og egg i år!
Hva gjør dere formiddagen på julaften?
Oioi spennende!! Lykke til!Spiser frokost, så blir det en tur på føden! Merry christmas everybody!
Huff da! God bedring. Håper dere får koset dere litt tross sykdom (og hlygraviditetHer er begge barna syke og jeg veldig høygravid, jula er med andre ord avlyst i år...! Kommer sterkere tilbake neste år![]()
Håper å holde sofaen store deler av dagen ;-) Men takk for det!Huff da! God bedring. Håper dere får koset dere litt tross sykdom (og hlygraviditet)
TakkOioi spennende!! Lykke til!
Ligger sikkert på NRK nett tv, tror du ikke?Takkjeg som ville få med meg tre nøtter til askepott ihvertfall
![]()