Skravletråd

Åh, det hørtes koselig ut! Håper dagen og feiringen blir fin :)

Håper det jeg og :D
Jeg , søster , gubben og svigerbror har også spleiset på en sånn Mac PC ;eller hva det nå heter , til henne:) hun driver mye med foto og redigering osv , så greitt å ha en annen data enn den gamle treg-Olga som hun bruker nå:p

Planer for dagen her, er å dra 50-års kaffe til filletanta mi:-) Er overlykkelig over at "naboen" nedi her ble streng til gårdeieren vi leier av da han var oppom en tur:-P "Her MÅ det strøs!!! Jeg ringer og bestiller en til å strø for deg NÅ!", og sånn ble det;) Han kom seg nemmelig opp hit, men tok rett og slett ikke sjansen på å kjøre ned igjen! (Og her snakker vi om en mann som virkelig har vært ute ei vinternatt før, for å si det sånn!). Kjekt når han gjør seg streng til en bergenser som virkelig ikke har det travelt med noen ting;)

Jeg er så fornøyd med å ikke ha født enda, og håper hun kan holde seg inn til termin når vi allerede er kommer så langt :) er jo min jul med barna mine, og har tenkt så mye på det, om jeg måtte ligge på sykehuset juleaften osv. Vi har allerede en plan hvis det skjer såklart, å det kan enda skje. Men akkurat nå er jeg glad :)

Jeg er så fornøyd med å ikke ha født enda, og håper hun kan holde seg inn til termin når vi allerede er kommer så langt :) er jo min jul med barna mine, og har tenkt så mye på det, om jeg måtte ligge på sykehuset juleaften osv. Vi har allerede en plan hvis det skjer såklart, å det kan enda skje. Men akkurat nå er jeg glad :)

Så bra! Krysser fingrene for at hun holder seg inne til over nytt år så du får nyte jula med barna :-)

Åh, da skjønner jeg det er ekstra viktig for deg å vente litt ja:) Kos deg og nyt juledagene med barna. Så får dere glede dere over babyen når den kommer. :)

Åh, da skjønner jeg det er ekstra viktig for deg å vente litt ja:) Kos deg og nyt juledagene med barna. Så får dere glede dere over babyen når den kommer. :)

Ja, gi meg juleaften med de så skal jeg være fornøyd , er forberedt på alt , men har jo ett håp ❤️
Gleder meg masse til lille kommer ❤️

har dere hatt en bra lille julaften?

En delvis stressende lille julaften, mye som skal ordnes og er enda ikke ferdig... Har kost meg litt også da, men kjenner det skal bli godt å få ting ferdig:-) Holder på med julemiddagen, pynter tre, smårydder og ser hjemme alene, alt på en gang;-)

En delvis stressende lille julaften, mye som skal ordnes og er enda ikke ferdig... Har kost meg litt også da, men kjenner det skal bli godt å få ting ferdig:) Holder på med julemiddagen, pynter tre, smårydder og ser hjemme alene, alt på en gang;-)

multitasking på lillejulaften den er god:)

Jeg har vært røtt. Vært en tur til byen med pappa. Ellers slappet av og sovet en lur på kvelden. Deilig å være hjemme og slippe de store juleforberedelsene men kunne nesten ønske det bare var meg og kjæresten i morra :-P

I dag er selve dagen! Godt å vite at vi har en rolig formiddag forran oss og bare kan kose oss alene. Så her blir det julestrømpe, TV og laging av en god lunch - pastasalat og egg i år!

Hva gjør dere formiddagen på julaften?

Her skal vi se tv, kose oss med julestrømpe, lage risrøt til lunsj og bare vente på at gjestene kommer :)

Svigermor kom i går ettermiddag og har tatt full kontroll på huset (noe jeg eeelsker!! ;)) så jeg har fått ansvaret for å kun dekke bordet, gjøre meg og jentungen klar for jul og ta imot gjestene. Så fikser hun og min mann resten.

Nå venter jeg bare på at frøkna skal våkne slik at dagen kan begynne ;)

I dag er selve dagen! Godt å vite at vi har en rolig formiddag forran oss og bare kan kose oss alene. Så her blir det julestrømpe, TV og laging av en god lunch - pastasalat og egg i år!

Hva gjør dere formiddagen på julaften?
Skal nok rydde og styre en del på tenker jeg, har en del ting jeg må få gjort:-/ Håper på at mannen kan hjelpe til litt, hans dag til å sove ut, men tenker jeg vekker ham klokka 10;-) Blir nok litt tv også tenker jeg, hører liksom til på julaften det:-)

Spiser frokost, så blir det en tur på føden! Merry christmas everybody!

Her er begge barna syke og jeg veldig høygravid, jula er med andre ord avlyst i år...! Kommer sterkere tilbake neste år :-P

Back
Topp