Skravletråd

Ikke klart å legge meg nedpå enda, burde seriøst gjøre det nå. Fant bare ut at jeg hadde glemt å betale regninger så måtte jo gjøre det først, mens jeg enda husket det...
Jeg betalte er par i går. Lurt å ikke glemme

Prosjekt søvn er gitt opp for i natt. Har sovet av og på, bare litt om gangen, frem til 4. Siden da null søvn. Nå har jeg stått opp, tror jeg like gjerne skal vaske skapdørene på kjøkkenet så er jeg ferdig med det. Klarer ikke sitte eller ligge pga vondtene i kroppen... God morgen jenter!

har endelig hatt to netter med søvn igjen;) men god morgen;) håper du for deg en høneblund;P

Jeg sover mye bedre når ungen er utenfor magen, gjør ikke noe å våkne for å amme. Da har jeg hvertfall ikke såå vondt lenger
;) da er det deilig å hvite at det ikke er lenge til, Jeg har ikke særlig med erfaring med hva som vil skje etter fødselen, ny dag ny lærdom for øyeblikket

Hahah Gubben kommer inn med Pizza og sier " vi går inn i uke 38, da er det bare to uker før poden kommer og vi må bli fornuftige og ferier dette med GRANis til frokost kjære....

Uff..... Av alle kjøpe pizzaer i verden,så skal han feire med grandis LOL :laughing025

gleder meg å bli "fornuftig" egg og bacon fristet egenlig litt bedre lol!

Fikk mail i dag fra barnashus at det var 25% på Voksi i dag. Så jeg kjøpte meg en nydelig grå bilstolpose for 675(?) kr :) selvom det egentlig var teit når pappa sin kone har strikket en bilstolpose. Har ikke fått den ennå. Men jeg er så hormonell og som jeg har fortalt i stemor-dilemma-tråden så er ikke jeg så glad i henne :p dermed blir liksom gleden og takknemligheten for at hun strikket den posen litt overskygget når jeg begynte å tenke på hvor dum hun er mot meg egentlig :p

Fikk mail i dag fra barnashus at det var 25% på Voksi i dag. Så jeg kjøpte meg en nydelig grå bilstolpose for 675(?) kr :) selvom det egentlig var teit når pappa sin kone har strikket en bilstolpose. Har ikke fått den ennå. Men jeg er så hormonell og som jeg har fortalt i stemor-dilemma-tråden så er ikke jeg så glad i henne :p dermed blir liksom gleden og takknemligheten for at hun strikket den posen litt overskygget når jeg begynte å tenke på hvor dum hun er mot meg egentlig :p
De voksiposene er veldig praktiske da;-) Har en sånn fra sist (også januarbarn), og den ble brukt til april! God og varm og enkel å bruke (lenge leve glidelås fremfor knapper:-P ). Du kan jo evt bruke den til vanlig å bytte til den andre når du skal på besøk til din far og hans kone? Det hun ikke vet har hun ikke vondt av;-)

Sitter å nyter at jeg har ferie:-D Skal lage meg en kopp med te, og kanskje begynne på ei ny bok? Det har jeg ikke hatt tid til på lenge! I dag er det typisk Stavanger-vær her, vind og regn:-P Skikkelig inne-kose-vær :-D Skal slenge på meg en joggebukse og gjøre ingenting til jentungen våkner:-)

De voksiposene er veldig praktiske da;-) Har en sånn fra sist (også januarbarn), og den ble brukt til april! God og varm og enkel å bruke (lenge leve glidelås fremfor knapper:-P ). Du kan jo evt bruke den til vanlig å bytte til den andre når du skal på besøk til din far og hans kone? Det hun ikke vet har hun ikke vondt av;-)
Hehe ja det var det jeg også tenkte :p og mine fingre som jeg sliter mye med til vanlig syns at glidelås er helt fantastisk! Derfor jeg liker lillelam veldig godt også :)

Hahah Gubben kommer inn med Pizza og sier " vi går inn i uke 38, da er det bare to uker før poden kommer og vi må bli fornuftige og ferier dette med GRANis til frokost kjære....

Uff..... Av alle kjøpe pizzaer i verden,så skal han feire med grandis LOL :laughing025

gleder meg å bli "fornuftig" egg og bacon fristet egenlig litt bedre lol!

Haha så søt kjæresten din er :) skjønner godt at egg og bacon frister mer! :P

I kveld blir det hjemmelaga pizza!!! Åh som jeg gleder meg:) TV og bare slappe av:) Hva er planen din for kvelden?

Her blir det risgrøt i dag

Back
Topp