Jeg betalte er par i går. Lurt å ikke glemmeIkke klart å legge meg nedpå enda, burde seriøst gjøre det nå. Fant bare ut at jeg hadde glemt å betale regninger så måtte jo gjøre det først, mens jeg enda husket det...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg betalte er par i går. Lurt å ikke glemmeIkke klart å legge meg nedpå enda, burde seriøst gjøre det nå. Fant bare ut at jeg hadde glemt å betale regninger så måtte jo gjøre det først, mens jeg enda husket det...
Prosjekt søvn er gitt opp for i natt. Har sovet av og på, bare litt om gangen, frem til 4. Siden da null søvn. Nå har jeg stått opp, tror jeg like gjerne skal vaske skapdørene på kjøkkenet så er jeg ferdig med det. Klarer ikke sitte eller ligge pga vondtene i kroppen... God morgen jenter!
smartIkke klart å legge meg nedpå enda, burde seriøst gjøre det nå. Fant bare ut at jeg hadde glemt å betale regninger så måtte jo gjøre det først, mens jeg enda husket det...
Fikk en time på sofaen, hjalp litt... gleder meg til jeg kan sove godt igjen!har endelig hatt to netter med søvn igjenmen god morgen
håper du for deg en høneblund;P
ja men tror det blir en stund for oss alleFikk en time på sofaen, hjalp litt... gleder meg til jeg kan sove godt igjen!
Jeg sover mye bedre når ungen er utenfor magen, gjør ikke noe å våkne for å amme. Da har jeg hvertfall ikke såå vondt lengerja men tror det blir en stund for oss allemen vi for ta det vi får;P
Jeg sover mye bedre når ungen er utenfor magen, gjør ikke noe å våkne for å amme. Da har jeg hvertfall ikke såå vondt lenger
Så bra!Jippi, jm anser det som greit å føde hjemme selv om vi har fått vannkopper i hus. Jeg har hatt det, babyen får beskyttelse fra meg, og hun har hatt det
det er jo kjempebra åJippi, jm anser det som greit å føde hjemme selv om vi har fått vannkopper i hus. Jeg har hatt det, babyen får beskyttelse fra meg, og hun har hatt det

De voksiposene er veldig praktiske da;-) Har en sånn fra sist (også januarbarn), og den ble brukt til april! God og varm og enkel å bruke (lenge leve glidelås fremfor knapperFikk mail i dag fra barnashus at det var 25% på Voksi i dag. Så jeg kjøpte meg en nydelig grå bilstolpose for 675(?) krselvom det egentlig var teit når pappa sin kone har strikket en bilstolpose. Har ikke fått den ennå. Men jeg er så hormonell og som jeg har fortalt i stemor-dilemma-tråden så er ikke jeg så glad i henne
dermed blir liksom gleden og takknemligheten for at hun strikket den posen litt overskygget når jeg begynte å tenke på hvor dum hun er mot meg egentlig
![]()
Hehe ja det var det jeg også tenkteDe voksiposene er veldig praktiske da;-) Har en sånn fra sist (også januarbarn), og den ble brukt til april! God og varm og enkel å bruke (lenge leve glidelås fremfor knapper). Du kan jo evt bruke den til vanlig å bytte til den andre når du skal på besøk til din far og hans kone? Det hun ikke vet har hun ikke vondt av;-)
Hahah Gubben kommer inn med Pizza og sier " vi går inn i uke 38, da er det bare to uker før poden kommer og vi må bli fornuftige og ferier dette med GRANis til frokost kjære....
Uff..... Av alle kjøpe pizzaer i verden,så skal han feire med grandis LOL
gleder meg å bli "fornuftig" egg og bacon fristet egenlig litt bedre lol!