Skravletråd

I dag har jeg vært på lekeplassen med kommende storesøster på snart 4 år og et vennepar. De ble med hjem på en kaffe etterpå, og ble sittende i 2,5 time...! Er det bare jeg som synes at det er litt i meste laget? Til sist måtte jeg si høyt og tydelig at vi fremdeles ikke hadde fått handlet eller begynt å lage mat og ungene hadde tross alt ikke spist siden frokost (på 7 timer!). Og ihvertfall når avtalen var at de skal hit i kveld og vi skal kose oss med spillkveld når ungene er lagt.
Er veldig glad i dem altså, men ble litt voldsomt selv for meg i dag :-P Er kanskje sånn som folk uten barn ikke tenker over... Eller så er det jeg som er sær!!

Idag hadde jeg "hjemme-spa" med de kommende storesøsknene. Det ble veldig koselig :) vasket føttene deres, klippa neglene og så masserte jeg føtter og tær med lotion( de låg på dyne på gulvet med pute under hodet). Lakkerte tånegler etter det , og gjør ikke forskjell så både søster og bror har mørkerøde tånegler nå ;)
Etterpå ble det "ansiktsmaske" (lotion) i ansiktet og agurk på øynene , rolig musikk og hodebunn massasje , før vi avsluttet med at jeg masserte hender og fingre på de. Vi holdt på over en time , å det var så kos ❤️ dette skal vi gjenta :)

Idag hadde jeg "hjemme-spa" med de kommende storesøsknene. Det ble veldig koselig :) vasket føttene deres, klippa neglene og så masserte jeg føtter og tær med lotion( de låg på dyne på gulvet med pute under hodet). Lakkerte tånegler etter det , og gjør ikke forskjell så både søster og bror har mørkerøde tånegler nå ;)
Etterpå ble det "ansiktsmaske" (lotion) i ansiktet og agurk på øynene , rolig musikk og hodebunn massasje , før vi avsluttet med at jeg masserte hender og fingre på de. Vi holdt på over en time , å det var så kos ❤️ dette skal vi gjenta :)
Så utrolig kos:-) tipper de koste seg max på spa:-)

Æsj, eldste har fått vondt i halsen, hoster og litt feber. Blir ingen skole på han i morgen, jeg får bli hjemme selv om det passer ekstremt dårlig :(

Nå skal jeg støvsuge 2.etasje og trappa, mannen har akkurat gitt seg for kvelden, har fått satt på nye baderomsplater på 3 av 4 vegger :D Blir såååå fint! Gleder meg til det blir ferdig

Herlig :D du får vel snart spørsmål om når dere skal ha spa neste gang ;)
Ser ut dom om dere har koset dere skikkelig:)
Så koselig! Tenker de koste seg veldig :)

Vi ble vel enig om at dette må bli ett fast innslag når de har mammahelg :)
Minst like koselig for meg som for de :) er ikke ofte man får slik nærkontakt med barn på 6&8 år for de er jo så "store" og selvstendige :)

God morgen damer, hva gjør dere i dag? Jeg har for første gang på leeeenge en dag hjemme, eldste er syk så jeg ble hjemme veldig frivillig :p Alt for mye stress for tiden så skal bruke dagen på å hente meg litt inn og ta litt klesvask osv som jeg ikke rakk i helgen pga oppussingen. Sjuklingen koser seg med kakao og iPad under teppet, så han har det supert. Håper det går fort over, må lete frem astmamedisinene hans, han bruker de aldri lenger annet enn når han blir syk. Blir så utrolig tett da :(

God morgen damer, hva gjør dere i dag? Jeg har for første gang på leeeenge en dag hjemme, eldste er syk så jeg ble hjemme veldig frivillig :p Alt for mye stress for tiden så skal bruke dagen på å hente meg litt inn og ta litt klesvask osv som jeg ikke rakk i helgen pga oppussingen. Sjuklingen koser seg med kakao og iPad under teppet, så han har det supert. Håper det går fort over, må lete frem astmamedisinene hans, han bruker de aldri lenger annet enn når han blir syk. Blir så utrolig tett da :(

Unne deg virkelig ein dag hima :) ..men ikkje fordi eldstemann e sjuk da, masse god bedring te an <3 Håpe du får slapt litt av og kost deg me gutten din :) Kakao hørtes heilt innafor ut!

Her e det pøspøs regn.. Tenke det ikkje komme te å letta utover dagen heller, så hente kanskje jentå mi litt tidligare i bhg i dag :) Ellers må eg prøva å henta meg litt inn ette helgå, den har tatt på me den formen eg har hatt de siste månedane :)

God bedring til gutten din!!
Godt å få en dag hjemme da:)
Kos deg og nyyyt!!!!

Jeg har sittet og jobbet litt på PCen, og skal nå slappe av litt på sofaen. Må ha bena litt høyt innimellom. Blir litt klesvask og innredning av kommoden til babyen - koselig oppgave:) Så skal jeg kaste meg over sofaen ( ikke sove i den altså, men vaske trekkene til putene ;) )

Ha en fin dag!

God formiddag.

Jeg har trolig min siste dag på jobb i dag, ha time hos legen (ikke min lege, men en annen) kl 14 og da satser jeg på å få full sykemelding frem til permisjon. Det har mine kollegaer og min mann landet på at et rett for meg. Logisk er jeg enig, jeg bare har ikke lyst.... Men det er lurt. Så det skal jeg be om.

Unne deg virkelig ein dag hima :) ..men ikkje fordi eldstemann e sjuk da, masse god bedring te an <3 Håpe du får slapt litt av og kost deg me gutten din :) Kakao hørtes heilt innafor ut!

Her e det pøspøs regn.. Tenke det ikkje komme te å letta utover dagen heller, så hente kanskje jentå mi litt tidligare i bhg i dag :) Ellers må eg prøva å henta meg litt inn ette helgå, den har tatt på me den formen eg har hatt de siste månedane :)
God bedring til gutten din!!
Godt å få en dag hjemme da:)
Kos deg og nyyyt!!!!

Jeg har sittet og jobbet litt på PCen, og skal nå slappe av litt på sofaen. Må ha bena litt høyt innimellom. Blir litt klesvask og innredning av kommoden til babyen - koselig oppgave:) Så skal jeg kaste meg over sofaen ( ikke sove i den altså, men vaske trekkene til putene ;) )

Ha en fin dag!
Takk for det :) Har fått satt på en maskin med klær, montert sammen to underskap til badet og bakt brød som står i ovnen nå. Nå er det sofatjenste en stund. Har fri på fredag også, så kjenner at denne uka blir fin og akkurat det jeg trenger for å samle litt krefter :D

Gleder meg til badet er i orden, da kan jeg gjøre siste rest av rydding og kose meg med vasking av babytøy og legge på plass i skapet hennes :Heartpink

Takk for det :) Har fått satt på en maskin med klær, montert sammen to underskap til badet og bakt brød som står i ovnen nå. Nå er det sofatjenste en stund. Har fri på fredag også, så kjenner at denne uka blir fin og akkurat det jeg trenger for å samle litt krefter :D

Gleder meg til badet er i orden, da kan jeg gjøre siste rest av rydding og kose meg med vasking av babytøy og legge på plass i skapet hennes :Heartpink

Virkelig imponert av drivkraften din, så mye du har fått gjort :) Vel fortjent me ein pause nå :) Skjønne veldig godt du vil ha badet klart, det blir nok ein lettelse :D Hørres heldigvis ut som dåkke snart e ferdig! Fri på fredag syns eg absolutt du har fortjent ;)

Virkelig imponert av drivkraften din, så mye du har fått gjort :) Vel fortjent me ein pause nå :) Skjønne veldig godt du vil ha badet klart, det blir nok ein lettelse :D Hørres heldigvis ut som dåkke snart e ferdig! Fri på fredag syns eg absolutt du har fortjent ;)
Når jeg først får satt igang går ting ganske fort så lenge det er tidlig på dagen og kroppen ikke har sagt stopp enda ;) Håper å få på resten av veggplatene og taket i dag så vi kan montere innredning i morgen :D Nå savner jeg dusj! Heldigvis mye familie i nærheten som vi kan dusje hos, men ikke så lettvint som å ha det hjemme gitt.

Fredag reiser jeg og eldste til foreldrene mine for helgen, skal sy babynest og bare slappe av... Gleder meg!

Dååån!! Klart å sove i to timer faktisk! Trengte det sikkert! (Eller er det blitt dårlig vane?)

Vanligvis når jeg er hjemme en dag fra jobb (uansett sykdom eller hva) så er jeg megaeffektiv og får gjort unna litt husarbeid på kort tid før jeg synker sammen og slapper av. Nå har det blitt mindre og mindre for hver dag... Bare klesvask i dag, og så vidt starter å vaske sofa. Men effektiviteten er gått skammelig ned! Hvor skal dette ende? :p Huff!

Jeg klarer fint å sove et par timer jeg også, og konkluderer med at jeg nok trenger det.

Jeg hadde også klart å sove et par timer uten problemer, men jeg sover så dårlig på natta fra før og søvn på dagtid hjelper ikke akkurat på nattesøvnen

Jeg trenger dagsovingen nettopp fordi jeg sover dårlig på natta. Sover ikke noe dårligere neste natt av den grunn.

Back
Topp