Tusen takkÅh, det er så herlig når de reagerer sånn på å komme tilbake til hverdagen!Krysser fingrene for at han slipper mer tull med ørene nå! Kos deg og nyt dagen!
![]()
Kan krysse av 13 julegaver, så sier eg fornøyd med dagen så langt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkÅh, det er så herlig når de reagerer sånn på å komme tilbake til hverdagen!Krysser fingrene for at han slipper mer tull med ørene nå! Kos deg og nyt dagen!
![]()
Wow, det får'n si!Tusen takk
Kan krysse av 13 julegaver, så sier eg fornøyd med dagen så langt![]()
Kommer litt an på... Er det nærme et sykehus i tilfelle??Skal i bryllup på nyttårsaften, og det er en 7 timers kjøretur fra der vi bor. Termin 19 Jan. Hadde dere "gamblet" på å reise?
Neida, er ikke mer en 20 min til sykehus (samme sykehuset jeg er født), men ser for me de blir styr å komme seg hjem om det skulle ende opp med fødsel. Må jo ha med barnesete +++ for sikkerhet skyld også. Må jo ha med meg barnet hjem liksomKommer litt an på... Er det nærme et sykehus i tilfelle??Tenker at 7 timer er jo et godt stykke, men dersom det er et sykehus i nærheten i tilfelle noe skulle begynne, så hvorfor ikke?
Ta med fødebagen i bilen i tilfelle rottefelle
![]()
Kommer ann på antall sykehus på veien, ingen fjelloverganger som skal krysses (faren for kolonnekjøring osv) og hvordan du takler så mange timer i bil. Hvis alt er greit så kunne jeg funnet på å reist, evt tatt tog hvis det er mulig for mer behagelig turSkal i bryllup på nyttårsaften, og det er en 7 timers kjøretur fra der vi bor. Termin 19 Jan. Hadde dere "gamblet" på å reise?
Jeg skal til SunnmøreSpørs på antallet sykehus på distansen, og formen din.
Bilkjøring er drepen for bekkenet mitt, så jeg skal veldig definitivt ikke på juleferie. Svigermor kommer hit i stedet.
I tillegg har det seg som at det er ca 8 timer å kjøre, inkl de stopp mam må ha med barn som må på do og sånn, og ca en time igjen når vi kommer til første sykehus herfra. Det føles lite aktuelt... Om det skjer når vi er der, No problem, Gjøvik er 20 min unna, og der kan jeg fint føde, men når vi forlater Sunnmøre og neste er Lillehammer, liksom... Veien til og fra er lang da. Særlig for meg som muligens føder fort.
Ingen tog på den strekningen, og 3 fjelloverganger skal krysses.... Den ene tar 2 timer på vanlig føre. Har veldig lyst å reise daKommer ann på antall sykehus på veien, ingen fjelloverganger som skal krysses (faren for kolonnekjøring osv) og hvordan du takler så mange timer i bil. Hvis alt er greit så kunne jeg funnet på å reist, evt tatt tog hvis det er mulig for mer behagelig tur
Ja, det er jo det daNeida, er ikke mer en 20 min til sykehus (samme sykehuset jeg er født), men ser for me de blir styr å komme seg hjem om det skulle ende opp med fødsel. Må jo ha med barnesete +++ for sikkerhet skyld også. Må jo ha med meg barnet hjem liksom
Hva om fødsel starter i bilen på vei ned eller opp over en fjellovergang... Grøss og gruDa kan jeg garantere hysterisk mann
![]()
Med så mange fjelloverganger på den årstiden hadde jeg nok droppet det. Har nok erfaring med kolonnekjøring og timesvis med venting i snøstorm, det ville jeg ikke risikert 3 uker før terminIngen tog på den strekningen, og 3 fjelloverganger skal krysses.... Den ene tar 2 timer på vanlig føre. Har veldig lyst å reise da![]()
Kommer fra nord-Trøndelag, så må enten Høgkjølen, Dovre eller OppdalHvilken retning kommer du fra, egentlig? Sør? Sånn bergenstraktene? Det er jo i det minste både fødemuligheter langs veien (Førde? Eid?) og fjell jeg aldri har vært borti kolonner på. Men fergekø man kan bli stående i da....
Fra Østlandet er det jo Gudbrandsdalen, den veien jeg ikke vil dra (men jeg har termin 10.1 da. Og skal uansett ikke på juleferie. Det har vi sluttet med)
Og nordfra har jeg ikke helt kontroll, må jeg innrømme.
Jeg personlig hadde ikke turt. Men det må du jo kjenne på selv. Det skal kanskje mye til for at det skjer akkurat da? Er det er "viktig" bryllup for deg? Alle har helt sikker forståelseRegner med jeg skal ha time med jm rundt den 20 des, så får høre hva ho mene, men den bilturen frister lite egentlig
Fornuften sier jeg bør være hjemme![]()
Definitivt, mens andre "aldri" er stengt.vurdere den aktuelle distansen. Og form.Spørs kass fjelloverganger! Noen e jo "alltid" stengt på den tiå, sånn så feks HardangerviddaDå hadde eg lett droppa det
![]()