Skravletråd

Takk! Det går bra enda i allefall :) Skal sitte én time før jeg tar stikk i fingeren, så nok en time før jeg tar ny blodprøve :) Har vel gått snart 20 min nå, så er igjen en stund!:p
Det er lenge det. Bra det går greit nå :) håper du har med noe kjekt lesestoff eller noe annet du kan fordrive tiden med.

Det er lenge det. Bra det går greit nå :) håper du har med noe kjekt lesestoff eller noe annet du kan fordrive tiden med.
Ja, det tar sin tid dette her:-P Har kjøpt meg et blad, og ellers så har jeg jo tlf å trykke på;) Kjenner jeg holder på å få halsbrann nå, men får bare bite tenna sammen:-) Lillegutt er aktiv i magen, så nyter følelsen av det:-)

Klar for å bli ferdig hos legen, kjenner jeg!:-P Har akkurat supt i meg den herlige gluco-greia til glukosebelastningstesten.. Trodde den skulle smake værre!:-) Så nå er det bare å sitte i ro en stund for å se hva som skjer da:-P

Lykke til! Håper prøvene er fine ;)

Det gikk veldig bra!:) Fastende blodsukker var 4,1, og etter to timer var det 6,2!:):D Og den drikka var ikke så ille som jeg hadde trodd på forhånd!:)

Så bra! :D Deilig å få det overstått ;)

Godt med alt som er gjort.

Jeg nyter at for andre dag på rad henter mannen ungene og ordner middag, de er her nok snart tenker jeg. Han sa først at han ikke kom hjem til middag, men det ble visst endring i planene :)

I dag har jeg fått kjøpt meg vintersko! Brede og god støtte, med god plass til evt tykke labber eller hovne føtter :p Hehe

Jeg ligger her på senga og hviler
Og gulper opp sure oppstøt av middagen :-(

Blæ.

1% på mobilen også, så like greit å stå opp

Legging av minsten overstått. Sliten etter en egentlig rolig ettermiddag :p Hvordan skal dette gå? Nå må jeg bare ligge litt. Tips til ting å se på TV i kveld?
Bruker egentlig trene på tirsdager, så jeg ser aldri TV da.

I dag har jeg vært hos fysioterapeut og hatt en kort undersøkelse og en lang samtale! Har 40% sykemelding ut uken og må til legen på fredag for å se hvordan det blir videre. Sykemeldingen var bare for to uker og jeg må ta stilling til hva jeg vil videre! Har på en måte lyst til å stå i jobben så lenge som mulig, men hadde vært så godt å ta det enda mer med ro de siste ukene! Er plaget med bekkenet, men ikke spesielt flink til å ta det nok med ro... Blir spennende å se hvordan det blir :-)

Da har vi endelig fått den nye bilen vi har venta på:-D Var å henta og signerte i dag, så nå må det bare monteres barnesete og så et den 100% klar til bruk;-) Herlig, da bilen vi har virkelig synger på siste verset og sikkert ikke hadde klart seg stort lenger:-P

Kjekt med ting som kommer i orden, ja!

Ny bil er digg! Vi har også investert i ny bil til minien kommer. Godt å ha en trygg bil å kjøre, og en komfortabel en for oss som kjører så mye langtur til Molde!

Har en skikkelig aktiv krabat i magen!! Babyen var så rolig for en uke siden, men nå er der ofte smådult, hikking og romstrering. Tror den er mye mer våken nå enn tidligere. Og selvsagt større og sterkere. Skikkelig godt å ligge og kjenne på da :)
Blir bare litt usikker på om jeg ligger "feil" - at den reagerer på en ubehagelig stilling eller noe. Avtar nemlig litt når jeg setter meg opp og strekker ut ryggen.

Back
Topp