Rixi
Glad i forumet
Etter i morgen, så er det bare 9(!) lørdager igjen til eg har lille i armane :-O <3
Å herre min, når du skrive det sånt blir det liksom mye mer virkelig at me begynne å nærme oss me stormskritt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter i morgen, så er det bare 9(!) lørdager igjen til eg har lille i armane :-O <3
Å herre min, når du skrive det sånt blir det liksom mye mer virkelig at me begynne å nærme oss me stormskritt![]()
![]()
Neei, skal man få rumpa opp av sofaen og dra på butikken før man henter bonusbarna i bhg, tro?Har litt dårlig samvittighet for at de blir henta litt seint i bhg i dag, men i og med at jeg har brukt de siste to-tre timene på å gråte fordi jeg er så sliten, så har jeg rett og slett ikke orka å stresse... Gubben jobber til 17 i dag, så han rekker ikke å hente, så det blir min jobb i dag
![]()
Ja, de kosa seg bra da jeg kom, så det var ikke noe problemUngene koser seg nok bare i barnehagenLille her er ikke akkurat happy hvis jeg fra tid til annen har mulighet til å hente tidlig
Nyt litt alenetid - så er du bedre rusta til å leke og kose med dem når de er hjemme
![]()
God morgen! Minsten syns det var alt for lenge å vente til klokka 9 med å gå ut, 8.30 føyk han ut døra her og syns klokkestilling var noe tull! He he, må jo bare le og håpe at han ikke bråker for mye for naboeneJeg slapper av i sofaen med en stor kopp te, frokost og fyr i ovnen. Snart støvsuge og vaske over gulvene før min familie kommer i dag på bursdagsfeiring. Gleder meg, har ikke sett de siden i sommer
![]()
Regner med det gikk greit, er ikke såå nærme at det er krise. Han hadde vært på skolen og barnehagen borti gata herI dag må da naboene forstå ungene!lys våken selv jeg en time tidligere enn vanlig
så koselig med familiebesøk da!
Her har det vært (eller er vel enda) saueklipping i dag, så bonusene kunne ikke få spist frokost fort nok i dagMåtte da komme seg i fjøset
Nå er gubben og de ute på en liten rusletur borti skogen, mens jeg har sett over litt babyting. Nå måtte jeg gå å legge meg på senga litt, for det gikk helt rundt for meg..
Svimmel.no!
![]()
Huff ja, noe så kjedelig!Åh jeg blir så irritert over det blidtrykketføler meg såå flink og så plutselig faller blodtrykket og jeg må sette meg... >< jeg gleder meg til å få tilbake blodtrykket mitt!
Like greit!Har middagsbesøk av to kompisder av kjæresten. Nå har vi spist og jeg har fått nok mannepratlagt meg på denga så nå kan de få sitte der og diskutere!
![]()
Like greit!
Hehe!Dem er trivelige å prate med, men det blir litt for mye traktor, gravemaskin, fjøsbygging osv... men det er vel sånn det er med karer! Angrer på at jeg ikke ba ei venninne komme![]()
Hehe!Her fikk gubben telefon fra en kompis akkurat da jeg begynte å se fotballkamp.. Da kampen var ferdig, var de fremdeles ikke ferdige med å snakke om lastebiler!
Gud hjelpe meg, det er da vel begrensa hvor mye forskjellig man kan si om en lastebil?!
Jaja, godt han har noen å snakke med når jeg er asosial med kamp da
![]()