Skravletråd

Gjett hvem hvem som møtte opp til jordmortime 2 dager for tidlig :p sikkert like greit, hadde glemt urinprøve også siden jeg er så stresset disse dagene :)

Ferdig på jobb, ryddet og støvsuget litt i huset, satt på en pizzadeig til snurrer til heving og nå har jeg satt meg ned på kjøkkenet med beina opp før jeg skal lage fyllet til snurrene. Skikkelig stressuke med baking hver eneste dag for å bli ferdig til barnebursdag på torsdag og familiebursdag lørdag og søndag. Mannen måtte på et hastemøte på jobben i dag så han ser jeg vel ikke før i kveld en gang. Har dere planer for kvelden da damer?

Ferdig på jobb, ryddet og støvsuget litt i huset, satt på en pizzadeig til snurrer til heving og nå har jeg satt meg ned på kjøkkenet med beina opp før jeg skal lage fyllet til snurrene. Skikkelig stressuke med baking hver eneste dag for å bli ferdig til barnebursdag på torsdag og familiebursdag lørdag og søndag. Mannen måtte på et hastemøte på jobben i dag så han ser jeg vel ikke før i kveld en gang. Har dere planer for kvelden da damer?

Flink du er!!!

Her blir det rolig. Formen har vært så fin den siste uka, men i ettermiddag har jeg bare ligget. Så planene for kvelden er bytter ut med total avslapning!

Fikk nettop sms fra legekontoret , å det var helt normale verdier på prøvene stod det, å jeg trengte ikke mere oppfølging for det :D hurra:)

Hurra :-D ikke noe er bedre enn det ^^

Wow, du er dyktig!
Planer for kvelden her går i å lage en deilig biffmiddag til gubben kommer hjem fra jobb:D Han jobber ekstra denne uka, så har veldig (!) lange dager (07.00-19.30), så da tenkte jeg å skjemme han bort litt med god mat :-) Akkurat nå sitter jeg å ser på The big bang theory og strikker litt før jeg skal kutte opp poteter og sånn til maten:-)

Flink du er!!!

Her blir det rolig. Formen har vært så fin den siste uka, men i ettermiddag har jeg bare ligget. Så planene for kvelden er bytter ut med total avslapning!
Wow, du er dyktig!
Planer for kvelden her går i å lage en deilig biffmiddag til gubben kommer hjem fra jobb:D Han jobber ekstra denne uka, så har veldig (!) lange dager (07.00-19.30), så da tenkte jeg å skjemme han bort litt med god mat :) Akkurat nå sitter jeg å ser på The big bang theory og strikker litt før jeg skal kutte opp poteter og sånn til maten:)
Vet nå ikke helt om jeg er så flink, gulvene ser ikke ut selv om de er støvfri for øyeblikket (gi ungene og bikkja 20 min alene så er de ikke det heller lenger :p), men vasking får vente til fredag før det braker løs på lørdag. Barnebursdagen skal vi heldigvis ha ute, feirer med en annen og vi henter alle barna etter skolen og går til gapahuken der bursdagen er. Ferdig til kl.17 så har fortsatt mye igjen av kvelden da og ingenting å rydde opp annet enn en pose med søppel hver :D Kjenner bekkenet og ryggen ikke er superfornøyd med tempoet i dag, men søren heller! Jeg må jo lage bursdag for ungene... eldstemann skal ikke feire barnebursdag før i november heldigvis da han også feirer sammen med en annen gutt.

Kos dere med avslapning! Blir det her også om en times tid

Så flink du er :D jeg har bare fått vasket et par maskiner med klær og lagt sammen tilsvarende. Og handlet på butikken da. Planer for kvelden er sofaen :D

I dag er det valgfagsdag på jobb, så det betyr ingen ordinær undervisning på meg:-D Herlig med en dag uten ansvar;-) Ellers får vi besøk av svigermor i dag, kommer til middag, så med en gang jeg kommee hjem må jeg i gang med å lage lasagne:-) Litt stress på en hverdag, men det går forhåpentligvis:-)

God morgen, jenter

Onsdag er min "fridag" (pga sykemeldinga mi har jeg helt fri i dag)
Og endelig en onsdag uten planer.
Sist uke var jeg på glukosebelastning
Uka før hadde jeg guttungen til legen
Uka før var JEG til legen for å forlenge sykemeldinga.

Denne onsdagen skal jeg ikke noe.

Jeg har ei liste med planer, men det er rolige planer. Spise frokost, vaske klær, lufte hund, muligens handle litt, huske lunsj og vitaminer, og ellers sitte på sofaen og skravle og strikke

God morgen :) sendt ivei barn og gubbe til skole nå (vi sovna av så de rakk ikke bussen, men heldigvis Så er det effektiv om morgenen så de kommer ikke for seint til skolestart :)

Nå skal jeg ordne meg før det bærer på møte på bup Ift utredningen av gutten vår, håper å få litt svar på hva de tenker og synser idag, å hva som skjer videre . :)

Ønsker dere alle en flott dag :)

Mann og barn er sendt avsted her også, her var det ingen planer om å nå noe buss, helt etter planen kjørte de tre avstged, først slippe av eldste på skolen og deretter levere yngste i bhg før han dro på jobb

Lykke til på møte i dag da, slike utredninger kan være en påkjenning, liksom det at det skal settes så ord på det, men samtidig så er jo gutten den han er uansett, og det å bare få satt litt ord på det og avklart litt hva som kan gjøres for å hjelpe ham, det kan bli bra. Det tar jo tid å komme dit da, men litt etter litt

Heihei, damer!:-)
Jeg ligger i senga enda, har vært våken en god stund, men dyna var så god og varm at jeg ble liggende litt for å høre på radioen;) Tenkte jeg muligens skulle ta meg en tur på "Crazy days" på kjøpesenteret i dag, kanskje jeg kan kapre noen julegaver:-) Gubben jobber til 19.30 i kveld også, så jeg er gressenke fram til da:-P Kjenner at det er litt kjipt at han jobber så utrolig mye, for jeg ser han ikke mange timene i løpet av dagen for tiden.. Menmen, får håpe de får en litt roligere periode snart. Det går jo som smurt der nede, så kan ikke klage:-)

God morgen! Noen har dampet seg i altfor mye parfyme i dag! Skikkelig irriterende!

I dag får vi internett. Har ikke hatt nett siden vi flyttet i begynnelsen av september så begynner å bli en smule desperat kan man si! Mobilnettet funker men det er ikke det samme!

Lykke til med utredning, det er en påkjenning ja, men blir vel godt å få en oversikt og plan over hvilken hjelp gutten kan få :)

Bruker nettet veldig mye i skolesammenheng så det er veldig viktig å ha! :)

Back
Topp