Skravletråd

God morgen. Sitter og nyter en treig morgen med snuppa foran barne-tv. Nå må vi vel komme oss i barnehagen, og jeg får vel ta turen til jobb. Godt med høstferie, men hverdagen er ikke så verst den heller...
God morgen.

På plass på jobb, og igang med uka. Veldig klar for... Tja....helg?

Jeg fant ut at jeg har en rapport å levere i kveld.. som jeg ikke har begynt på... jippi! Nå var jeg smart...

Jeg ønsker meg jobb jeg!:p Eller akkurat nå er det greit uten, mtp bekkenet.. Men sånn ellers, jobb hadde vært fint!;)

Ja, jobb er fint å ha.

Men nå er det noe I TILLEGG til jobb (og ungenes faste treninger) hver eneste dag denne uken, og det er litt mye...

Åhhh... Lite irriterende. Har tatt meg en kjapp dusj, fått på badekåpe og er på vei ut i jacuzzien. I det jeg åpner altandøren møter en vekk med kumøkklukt meg, så det var bare å smelle igjen døren, få på joggisen å synke ned i sofaen igjen. Akkurat i dag når jeg trengte det så mest. TYPISK!

Oi da, nok å gjøre i dag da?

Ja i utgangspunktet.. Helt til jeg var på kontroll hos JM og fikk streng beskjed om å trappe ned litt. Da ble det ikke rapportskriving allikevel :-)

Ja i utgangspunktet.. Helt til jeg var på kontroll hos JM og fikk streng beskjed om å trappe ned litt. Da ble det ikke rapportskriving allikevel :-)
Jeg skal til jm i morgen

Jeg skal til jm i morgen

Lykke til! Er så fornøyd med min. Hun er veldig flink :-) og så deilig å få høre fosterlyden :) lille lå og hikket i magen i dag! :-P

Lykke til! Er så fornøyd med min. Hun er veldig flink :-) og så deilig å få høre fosterlyden :) lille lå og hikket i magen i dag! :-P
Går nok bra, hjertelyden er fin å høre. Ingen tvil om liv i magen, vokser gjør den også.

Da får dere ha en god natt, damer!:-) Jeg har krabba meg under dyna og er klar for å innta drømmeland! ;)

God natt :-) jeg har sittet oppe til nå og ventet på kjæresten som kom nå. Venter på at han skal spise før vi legger oss! Godt å ha han hjemme etter en uke!

Hei og hå!:-)
Hva gjør dere i dag da, ladies? :-) Her har jeg vært oppe siden 06.30, da fikk jeg ikke sove lenger.. Har vært innom det nye legekontoret i dag og snakket med de ang. bytte av fastlege, og om hun jeg skal bytte til kunne ta meg inn før 1. november. Det kunne hun dessverre ikke, for hun hadde ikke noen ledige timer før den 1.nov:-/ Menmen, det får gå:-) Skal i allefall inn å bytte nå!
Nå har jeg inntatt sofaen, spist en salat med mye godt og sitter/ligger nå og glor på CSI;) Får vel snart henge opp klesvasken som ligger i maskina, men den dør ikke av å ligge der en time til, den var jo nettopp ferdig:-P

Har litt vondt i bekkenet og bena i dag. Sto for mye i går, får bare lære av det at det begynner å bli tungt nå! :) Har sovet litt dårlig i natt på grunn av det. Nå har jeg akkurat satt meg ned, spist litt og laget en kopp te, og leser en pp presentasjon til i morgen!
Skal på en forelesning fra 5 til 7, blir spennene å se hvordan det blir med forelesning så sent :P

Fikk du time etter 1. november da? =) eller må du vente til 1. november med å bestille time der?

Back
Topp