Skravletråd

Dagen ble veldig fin, fått lest litt og roet ned (utrolig herlig å ikke ha tv'en på), rydda og vaska:) En del igjen, men tar det som det kommer:) Hørtes herlig ut med vaskehjelp, selv om grunnen til at du ikke får vaske ikke er så kjekk. Bra du har ei mor som stiller opp:) Du får bidra med gode samtaler eller noe sånt;-) Og så er det jo viktig med klesvask også (faktisk viktigere, bedre med støv på gulvet enn å gå rundt naken:p ), så du trenger da ikke føle som om du ikke bidrar:) Du må ha en fin ettermiddag og kveld videre:) nå skal jeg i barnehagen å hente prinsessa og håper hun har hatt en fin dag og ikke er hekt utslitt;-)
Så bra!:-) Ja, det er godt, selv om jeg får veldig dårlig samvittighet av å bare sitte her..:( Min mor er jo ikke verdens friskeste hun heller men hun insisterte på å hjelpe meg med dette, så da fikk hun nesten få lov:-P Joda, det er jo viktig med klesvask og:-) Takk det samme! Håper frøkna hadde en fin dag i bhg!:-)

*Gjesp* Hvor mye trøtt er det mulig å bli?

Jeg lå våken et par timer i natt. Derfor anså jeg det som trolig at jeg ville sovne etter jobb. Hentet begge ungene, tok en dusj, la meg på senga og ba dem vekke meg når de ville ha middag. De vekket meg i tide til å lage kveldsmat...

Og her sitter jeg, ungene er i seng, og jeg er TRØTT

*Gjesp* Hvor mye trøtt er det mulig å bli?

Jeg lå våken et par timer i natt. Derfor anså jeg det som trolig at jeg ville sovne etter jobb. Hentet begge ungene, tok en dusj, la meg på senga og ba dem vekke meg når de ville ha middag. De vekket meg i tide til å lage kveldsmat...

Og her sitter jeg, ungene er i seng, og jeg er TRØTT
Trøttheten lenge leve... Er så lei av å sitte på jobb og omtrent sovne! Håper det gir seg snart, enkelte dager er bare håpløse og det å stå opp om morgenen er utrolig vanskelig!

Trøttheten lenge leve... Er så lei av å sitte på jobb og omtrent sovne! Håper det gir seg snart, enkelte dager er bare håpløse og det å stå opp om morgenen er utrolig vanskelig!

Jeg har nesten begynt å fantasere om full sykemelding... bekkenet trenger det ikke, jeg klarer finfint å sitte de timene som skal til r å jobbe 40% når jeg kombinerer et med mye sofahvile og fysio-trening. Men kroppen min synes det hadde vært deilig å bare kunne sove....

Jeg har nesten begynt å fantasere om full sykemelding... bekkenet trenger det ikke, jeg klarer finfint å sitte de timene som skal til r å jobbe 40% når jeg kombinerer et med mye sofahvile og fysio-trening. Men kroppen min synes det hadde vært deilig å bare kunne sove....

Jeg har begynt å drømme om 20% sykmelding for å kunne ha litt kortere dager og få en time-halvannen ekstra på ettermiddagen. Får se etterhvert, blir ikke enda ihvertfall...

Jeg har begynt å drømme om 20% sykmelding for å kunne ha litt kortere dager og få en time-halvannen ekstra på ettermiddagen. Får se etterhvert, blir ikke enda ihvertfall...
jeg har jo allerede 60% så jeg skal slett ikke klage

Bekkenet mitt liker det. Det fungerer mye, mye bedre.

Jeg tror jeg bare er sliten av å se på kalendeen for neste uke, etter jobb skal jeg
Mandag fysio
tirsdag jm
Onsdag skal ejg ikke på jobb, men glukosebelastning
torsdag fysio
Fredag influensavaksine

I helga er det forballtunering.

Da er et faktisk sånn at å jobbe 40% og være ferdig til å rekke disse avtalene blir hardt nok...

Jeg tror jeg bare er sliten av å se på kalendeen for neste uke, etter jobb skal jeg
Mandag fysio
tirsdag jm
torsdag fysio
Fredag influensavaksine

Da er et faktisk sånn at å jobbe 40% og være ferdig til å rekke disse avtalene blir hardt nok...
Æsj, ja skjønner deg godt. Mandag er jeg alene på jobb, tirsdag skal jeg til jordmor etter jobb og deretter rett på allidrett med ungene, onsdag er det fysio før jobb og en veldig hektisk daf, torsdag er vaskedag så jeg slipper på fredag. Fredag skal vi forhåpentligvis på IKEA og megaflis for å hente innredning, dusj og plater til badet før vi starter med oppussinga til helga (hvis platene er kommet til da). Gleder meg sååå til vi er ferdige med badet og jeg kan kose meg med å male og innrede barnerommet, skru sammen stellebordet osv...

Mandag fysio
tirsdag jm
torsdag fysio
Fredag influensavaksine

Skjønner denne godt!!

Nå tviholder jeg på de 50 jeg jobber fordi jeg har såååå lyst til å holde ut til jul. Trives utrolig godt i jobben min, og kjenner at den gir meg så mye. Men de siste to dagene har jeg nesten ikke klart å gå uten å måtte støtte meg mot vegg og møbler. Har heldigvis hatt fri, og mulighet til å ta det rolig. Spent på mandagen da!!

Nå ligger jeg i senga og gruer meg til å stå opp - tror nemlig ikke jeg er noe bedre i dag "/

God morgen damer!
Sitter her med en kopp te og nyyter stillheten en liten stund til. I dag er det helg :-D og jeg skal bruke helgen på å skrive labrapporter, og kose meg hos mamma :-) gruet meg skikkelig til denne uka når kjæresten er borte men så langt har det gått veldig fint. Liker ikke å være alene!
Hva er deres helgplaner? :)

God morgen damer!
Sitter her med en kopp te og nyyter stillheten en liten stund til. I dag er det helg :-D og jeg skal bruke helgen på å skrive labrapporter, og kose meg hos mamma :) gruet meg skikkelig til denne uka når kjæresten er borte men så langt har det gått veldig fint. Liker ikke å være alene!
Hva er deres helgplaner? :)
Halloen!:-)
Nå sitter jeg på kjøkkenet og er helt overveldet og glad! Har verdens beste mamma som kom hit på onsdag. Da var vi på Ikea og kjøpte sprinkelseng og litt annet diverse :-) I går og i dag har jammen mamma'n min vaska hele huset her, fra gulv til tak! Så nå lukter det grønnsåpe over hele huset!❤ Helt herlig å få hjelp til det, siden jeg har fått vaskeforbud fra jordmor.. Så nå sitter jeg å venter på at gubben skal komme hjem fra jobb, slik at vi kan dra å handle mat og sånn til helga :-) Har store planer om å skjemme bort gubben med god mat i helga, siden han har jobbet som en helt denne uka;) I kveld skal vi til min bror på fredagstaco, så det blir hyggelig :-)

Skjønner denne godt!!

Nå tviholder jeg på de 50 jeg jobber fordi jeg har såååå lyst til å holde ut til jul. Trives utrolig godt i jobben min, og kjenner at den gir meg så mye. Men de siste to dagene har jeg nesten ikke klart å gå uten å måtte støtte meg mot vegg og møbler. Har heldigvis hatt fri, og mulighet til å ta det rolig. Spent på mandagen da!!

Nå ligger jeg i senga og gruer meg til å stå opp - tror nemlig ikke jeg er noe bedre i dag "/

Jeg har ikke lyst å gi opp de 40% jeg jobber jeg heller, og bekkenet klarer det jo. Det hender bare flere og flere morgener at jeg våkner og ønsker at det var onsdag (den dagen jeg ikke jobber i det hele tatt) fordi jeg er såpass mye våken på natta at tanken på å kunne sove videre når mann g barn har dradd er forlokkende, i stedet for å dra seg på jobb. Vel hjemme sovner jeg ofte...

Har fått en halv søppelsekk med klær i str 50 og 56 som jeg har gått igjennom i dag. Gleder meg til å vaske og få lagt det inn i skuffer og skap:D Er så heldig som får arve så mye fint:happy:

Har fått en halv søppelsekk med klær i str 50 og 56 som jeg har gått igjennom i dag. Gleder meg til å vaske og få lagt det inn i skuffer og skap:D Er så heldig som får arve så mye fint:happy:
Så heldig! Er så supert å arve :) Vi arver mye til gutta, men frøkna i magen har ingen å arve av. Kjøper gjerne brukt da

Å arve er supert :D
Sparer både penger og miljøet ;) Det meste ser jo nesten ikke brukt ut i de størrelsene!

Så heldig! Er så supert å arve :) Vi arver mye til gutta, men frøkna i magen har ingen å arve av. Kjøper gjerne brukt da

Dette var etter de to nevøene mine, men heldigvis masse nøytralt som snuppa i magen kan bruke:) Også skal jeg få jenteklær av noen andre.

Å arve er supert :D
Sparer både penger og miljøet ;) Det meste ser jo nesten ikke brukt ut i de størrelsene!

Det er bare vinn vinn ved å arve:D Og pengene går fort nok til andre ting man trenger. Så føler meg virkelig heldig, og skal ta med meg alt jeg kan få og kjøpe brukt:)

Arv er topp. Vi arver og sender videre og får tilbake over en lav sko. Det er jo helt knall. Ungene er i ekstase, særlig lillesøster som både arver mest og er mest opptatt av klær, etter en sommerferietur til svigers, da har vi med oss tilsvarende et par søppelsekker med arvetøy. De har nemlig en onkel som er et år eldre enn vår sønn og ei tante som er 1,5 år eldre enn vår datter. Genialt.

a1b4f8957dc80d2df516707baa89f109
Godis og brus! :-D Føler at frøkna i magen er som Karius og Baktus, hun dunker i magen og roper etter mer og mer :-P

a1b4f8957dc80d2df516707baa89f109
Godis og brus! :-D Føler at frøkna i magen er som Karius og Baktus, hun dunker i magen og roper etter mer og mer :-P

Skulle vært forbud mot å poste slikt :-P det så veldig godt ut, skjønner at lille vil ha mer ;-D

God morgen. Sitter og nyter en treig morgen med snuppa foran barne-tv. Nå må vi vel komme oss i barnehagen, og jeg får vel ta turen til jobb. Godt med høstferie, men hverdagen er ikke så verst den heller...

Back
Topp