Skravletråd

Hørtes ut som ein fin fredag :) Skolebolla e noe av det besta så fins :D

Då blei det sjukehuset på meg i mårå for endå flerne prøvar så får ein se ka så skjer :) Takk :)
Ja, det har vært en ok dag ;) Ja, de ble jammen meg knakende gode!:D

Oi, masse lykke til! Satser på at de finner ut av hva det er! :-)

Laga meg kakao, tatt på meg mine nyinnkjøpte støttestrømper ( ! ) og sitter og strikker forran TVen. Helt herlig, selv om jeg føler meg som en pensjonist med alt for stor mage... ;p

Storebror har overnattingsbesøk, tror faktisk de har sovnet... mannen og jeg koser oss med film og godis, veldig glad for helg :)

Endelig høstferie! :-) Lille trollet vårt starta ferien med omgangssyken da:-/ Hadde egentlig planlagt bytur og kafé med mamma, men det må nok vente. Det var verst i går, da var mannen hjemme med henne, satser på bedring i dag:-)

Ellers skal jeg bruke ferien på å rydde og stelle litt her hjemme, samt rette noen prøver:-) Og selvfølgelig slappe litt av;-)

Høstferie her også, men ikke noe vi egentlig gjør noe veldig utav. Eldstemann er skolegutt, så han har jo ferie, slipper sfo også, han skal være hos min mor. Vi andre har ei ganske vanlig uke, bhg er stengt mandag da, og lillesøster har fått fri onsdag.

Kjæresten skal hjem og hjelpe faren sin. De holder på å bygge sauefjøs. Jeg har nok å henge fingrene i på skolen så jeg blir hjemme. Det blir en stille uke..!

Høstferien går mot slutten her, vi nyter de siste varme solstrålene med masse uteleik. Syns det er så koselig på kvelden nå når det begynner å bli mørkt og jeg kan tenne masse stearinlys og krype under teppet med ungene eller mannen :)

Jada! Begynte å grine når Trine Rein sang i stjernekamp på nrk. Hormoner ass :P

Høstferien går mot slutten her, vi nyter de siste varme solstrålene med masse uteleik. Syns det er så koselig på kvelden nå når det begynner å bli mørkt og jeg kan tenne masse stearinlys og krype under teppet med ungene eller mannen :)

Elsker at det begynner å bli mørkt ja:) Her har høstferien akkurat startet. Det skal bli godt!! God helg videre!

Elsker at det begynner å bli mørkt ja:) Her har høstferien akkurat startet. Det skal bli godt!! God helg videre!
Jeg og mannen har jobbet så var dårlig med høstferie på oss ;) Men ungene hadde fri da, eller... minste var på sfo men det syns han bare er gøy! God helg videre til deg også!

Tidlig morgen
Alle sover.
Unntatt meg

Våkna 06.43 i dag jeg..:( Det er så kjedelig å ikke få sove igjen når man våkner så tidlig! Ikke er det barn i hus heller, for de er hos sin mor.. Min firbeinte feriegjest (hunden til broren min) blei henta i gårkveld, så det ble jo tomt.. Gubben sover enda, for han har jobba som en helt hele uka med 12-15 timers dager, så han fortjener å sove!
Så her sitter jeg, med kaffekoppen i hånda og to katter på fanget, mens jeg prøver å finne noe jeg kan glo på på tv'n:-P

Våknet og følte meg ganske mørbanka etter lang gåtur med hunden i går samt at jeg bar masse decra til taket for mannen. Det skulle jeg ikke gjort nei :( Hjalp litt med en varm dusj, men har litt følelse av nedpress. Kjenner ho ligger langt ned så er nok derfor. Nå skal jeg kose meg med kakao og den nyeste til Jo Nesbø før resten av huset står opp :) Blir daffesøndag i dag kjenner jeg!

Hva har dere planer om i dag da damer?

Våknet og følte meg ganske mørbanka etter lang gåtur med hunden i går samt at jeg bar masse decra til taket for mannen. Det skulle jeg ikke gjort nei :( Hjalp litt med en varm dusj, men har litt følelse av nedpress. Kjenner ho ligger langt ned så er nok derfor. Nå skal jeg kose meg med kakao og den nyeste til Jo Nesbø før resten av huset står opp :) Blir daffesøndag i dag kjenner jeg!

Hva har dere planer om i dag da damer?
Huffda, det hørtes ikke godt ut:( Men daffesøndag hørtes ut som en ok plan!;)
Her tror jeg ikke det blir så voldsomt til planer, bekkenet er ikke med i dag, så hører nok hjemme på sofaen for det meste jeg.. :-/

Huffda, det hørtes ikke godt ut:( Men daffesøndag hørtes ut som en ok plan!;)
Her tror jeg ikke det blir så voldsomt til planer, bekkenet er ikke med i dag, så hører nok hjemme på sofaen for det meste jeg.. :-/
Jammen godt vi kan slite sofaen med god samvittighet ;) Håper bekkenet ditt bedrer seg! Jeg satser på mitt er bedre til i morgen. Jeg overdriver hver eneste lørdag nå og får betale på søndagen... typisk når man ikke klarer å se på at mannen jobber!

Her er det strålende vær, så vi tar oss kanskje en tur ut i løpet av dagen. Lille trollet er i bedre form i dag, og tror hun hadde likt å kommet seg en tur ut:-) Mannen skal se Liverpool-kamp halv tre, er det samme hver helg;-)
Ellers så nyter jeg følelsen av ingen jobb i morgen, noe som gjør at jeg virkelig kan nyte dagen (ingen timer å planlegge heller):-D

Våkna 06.43 i dag jeg..:( Det er så kjedelig å ikke få sove igjen når man våkner så tidlig! Ikke er det barn i hus heller, for de er hos sin mor.. Min firbeinte feriegjest (hunden til broren min) blei henta i gårkveld, så det ble jo tomt.. Gubben sover enda, for han har jobba som en helt hele uka med 12-15 timers dager, så han fortjener å sove!
Så her sitter jeg, med kaffekoppen i hånda og to katter på fanget, mens jeg prøver å finne noe jeg kan glo på på tv'n:p
0553 her. Måtte på do. Fikk ikkesove etterpå

Jammen godt vi kan slite sofaen med god samvittighet ;) Håper bekkenet ditt bedrer seg! Jeg satser på mitt er bedre til i morgen. Jeg overdriver hver eneste lørdag nå og får betale på søndagen... typisk når man ikke klarer å se på at mannen jobber!
Ja, ikke sant!;) Det går seg nok til, er litt kranglete i dag fordi jeg "overdreiv" i går (føler meg som en dust som blir helt utslått av bare å vaske og rydde skap på badet+støvsuge en pelletsovn innvendig...), får satse på at en rolig dag i dag gjør susen for oss begge! :-)

Back
Topp