Skravletråd

Å mannen min er best ❤️
Jeg ligger i sengen, og har gjort det siden i natt kl 01.00, mannen har vært på jobb, kommer hjem, lager middag, rydder og vasker kjøkken og stue, støvsuger gang, kommer med PC med netflix, smågodt, potetgull og vann på senga til meg før han drar ut døra i tilfelle jeg skulle trenge noe eller at det plutselig kommer noen innom sånn at det ikke ser så fælt ut her hjemme :)❤️ måtte bare skryte litt :D ❤️

Blir helt utslått av arrangementer på kvelden! Vil egentlig legge meg klokka 8 men det er da altfor tidlig! :-O

I dag når kjæresten er ferdig på jobb kl 20, så har jeg sagt at jeg har en romantisk overraskelse til han :p hehe
Han er dritnervøs for at jeg har meldt oss på noe dansekurs eller noe, men det som venter han er alle de nærmeste kompisene som har arrangert babyshower for han med øl og mat og guttefjas :p jeg syns det var utrolig kjekt for han og merker jeg har skikkelig sommerfugler i magen!

I dag når kjæresten er ferdig på jobb kl 20, så har jeg sagt at jeg har en romantisk overraskelse til han :p hehe
Han er dritnervøs for at jeg har meldt oss på noe dansekurs eller noe, men det som venter han er alle de nærmeste kompisene som har arrangert babyshower for han med øl og mat og guttefjas :p jeg syns det var utrolig kjekt for han og merker jeg har skikkelig sommerfugler i magen!
Næh, så hyggelig!:D Kanskje jeg burde ordne noe sånn til han her og, det hadde vært gøy;)

Kjæresten og jeg har spist indrefilet med fløtegratinerte poteter, og nå sitter vi å ser på skavlan. Beknet og bena mitt er gåent etter en aktiv dag! Har ryddet i leiligheten og er kjempefornøyd med meg selv! Merker jeg begynner å bli tyngre og har noe som presser på! :)

Hva i alle dager skal en finne på når en er sykemeldt da. Hjelpes som jeg kjeder meg. Sett 2 episoder av Dr. Phil (det ligger ann til en tredje) og spist sjokoladekake :p Den skal forresten hives før jeg hiver meg over resten i ren kjedsomhet :D
Dessuten er jeg billaus i dag, så jeg må jaggu med hive kulemagen på sykkelsetet å sykle for å hente i bhg :) Greit å få trimma av sjokoladekaka :p

Jeg strikker mye.... Pga at sykemeldt er kjedelig.

De neste tre onsdagene (det et onsdag jeg er hjemme hele dagen, resten av uka jobber jeg noen timer hver dag) skal jeg til legen med meg selv eller min sønn, så da har jeg noe jeg skal i alle fall...

Kan tro det er kjedelig å gå hjemme ufrivillig og! :-P Har jo ikke jobb nå (kontrakta mi gikk ut i juni), så her har jeg gått å traska siden... Nå hadde jeg nok uansett ikke klart å jobbe pga bekkenet, men likevel - haff! :-P

Det høres så kjedelig ut! Samtidig som jeg nesten misunner deg... Jeg klarer ikke konsentrere om studiene. Får ikke gjort noen ting og begynner å bli frustrert! håper det blir bedre til uka når vi skal begynne å skrive på oppgaver og jeg får litt press på meg. Og jeg får datamaskin hjemme så det er lettere å jobbe i eget tempo, når jeg kan legge meg på senga når jeg blir lei... :P

Fulltid sykemelding nektet jeg sist jeg var hos legen, jeg jobbet 40% nå, et kompromiss mellom oss

Spent på hva hun sier i morgen når jeg skal fornye.

Da var det tid for enda en ul i måro på sjukehuset. Kjenner eg er ganske nervøs, mest for eg ikkje veit kva grunn/ konsekvens det med formykje blodtilførsel i navlestrengen er. Håper ressultatene er bra <3

Krysser fingrene for deg

Da var det tid for enda en ul i måro på sjukehuset. Kjenner eg er ganske nervøs, mest for eg ikkje veit kva grunn/ konsekvens det med formykje blodtilførsel i navlestrengen er. Håper ressultatene er bra <3
Bra det blir fulgt opp isllefall ❤️

Lykke til :-) bra de følger det opp!

Back
Topp