Skravletråd

God formiddag alle flotte damer!! Hva gjør dere i dag da? Her har gutta besøk av en fetter, mannen jobber med valgkampen og jeg har akkurat bestillt sengetøy og dundyner fra kid til lille frøkna :)

Har en skikkelig "sløve-lørdag" :-D Lillle trollet sover enn så lenge, så jeg koser meg med ei bok og en kopp med te :-) Tenker at plikter og gjøremål kan vente til i morgen, eller eventuelt neste helg;-) Skal en liten tur til pappa seinere, og kanskje en tur innom butikken, men det er jo ikke noe stress:-)

vært på helgahandel, spist lunsj med sambo (barna har pappahelg), å nå står sambo å maler strøk nr 2 på rommene til barna , gleder meg til å se hvordan de reagerer når de kommer hjem til nymalte rom imorgen :)

Jeg har litt pause etter kjøpesentertraskinga nå, så trykker litt på mobilen mens lille i magen sparker og rører på seg :)
Skal snart karre meg opp på beina igjen, rydde litt og så lage middag : kyllingsalat :D ❤️❤️

Har fått gjort litt fornuftig i dag allikevel, vasker klær så det spruter etter, har brettet og lagt på plass fire maskiner med klær og håndklær, støvsuget 1.etasje og henger opp tøy ettersom det er ferdig vasket. Fikk ryddet på gjesterommet og lagt på sengeteppe på senga der (kattene elsker å ligge der), nå er det bare pizzabaking i kveld som står igjen :D

I dag har jeg vært å bestilt spesiallaget seng til lilleknøttet❤️ Laget noen nye turer til jeg skal instruere på dansekurs neste helg, og nå sitter jeg å koser meg med hekling av julegave (kjole til ei på 4 som jeg er gumor til) og nyter utsikten fra stuevinduet❤️ImageUploadedByBV Forum1442079970.395983.jpgImageUploadedByBV Forum1442079982.262871.jpg

Blæ, jeg klarer ikke delta i husrydde/vaskejobben denne helga. Vi pleier altså ta huset i helga, og nå har vi vært mye bortefra de siste helgene, så det er ikke tatt skikkelig, og denne gangen SKAL vi, mannen ordnet press på oss ved å invitere mine foreldre hit i morgen. So far, so good. Jeg er klar over at bekkenet mitt ikke kommer til å like støvsugung eller mopping, men jeg hadde tenkt at rydding skulle være greit. Det er bare det at vi har mye rot (les leker, bøker, papirer, lego etc) på gulvene, og å drive å plukke opp dette, samle ting fra bordene, gå frem og tilbake, jeg blir svimmel av hele greia.

Mannen sier han skal ta det når vi har fått ungene i seng, og at jeg ikke skal presse meg for mye, men for søren, her ser ikke ut, og jeg vil hjelpe til!

Den utsikten så seriøst ut så et maleri, nydelig!! :) Nyt kvelden :)
Er så glad i den! Er født og oppvokst hær, så når jeg fikk muligheten til å kjøpe hus akkurat hær måtte jeg bare slå til :) utsikten er helt nydelig, selv med lav tåke og luskeregn! :D gleder meg til vinteren også når snøen ligger dekt ned i fjellet å på buskene, er så nydelig :)

Takk! Nyt kvelden du også :)

Blæ, jeg klarer ikke delta i husrydde/vaskejobben denne helga. Vi pleier altså ta huset i helga, og nå har vi vært mye bortefra de siste helgene, så det er ikke tatt skikkelig, og denne gangen SKAL vi, mannen ordnet press på oss ved å invitere mine foreldre hit i morgen. So far, so good. Jeg er klar over at bekkenet mitt ikke kommer til å like støvsugung eller mopping, men jeg hadde tenkt at rydding skulle være greit. Det er bare det at vi har mye rot (les leker, bøker, papirer, lego etc) på gulvene, og å drive å plukke opp dette, samle ting fra bordene, gå frem og tilbake, jeg blir svimmel av hele greia.

Mannen sier han skal ta det når vi har fått ungene i seng, og at jeg ikke skal presse meg for mye, men for søren, her ser ikke ut, og jeg vil hjelpe til!

Lytt til kroppen din og slapp av du :) du har en flink og snill mann som bil hjelpe, la han gjøre det :) så tar du i ett tak når og hvis du klarer det ;)

Jeg tipper det i hiveddsak blir sofatjeneste på meg i kvedl, frem til jeg legger meg om ikke så altfor lenge, en god time? Så står jeg opp og bretter klær i morgen etter frokost, det er sånt jeg bør klare tenker jeg.

Jeg tipper det i hiveddsak blir sofatjeneste på meg i kvedl, frem til jeg legger meg om ikke så altfor lenge, en god time? Så står jeg opp og bretter klær i morgen etter frokost, det er sånt jeg bør klare tenker jeg.
Det kan nok være greit :) ta frem strikketøyet og kos deg med det :) godt p være uthvilt til man får besøk :)

Brette klær er håpløst for meg, samme som å sette inn og ta ut av oppvaskmaskinen eller å støvsuge eller vaske over gulvene! Mannen er heldigvis flink å gjør det når jeg spør, og jeg er tålmodig å venter i det lengste før jeg spør :) gi og ta litt! Kroppen vår jobber tross alt ganske mye mer enn normalt nå, så det er viktig at vi tar vare på oss selv og babyen, så kan man heller gjøre litt ekstra innsats når man er i form til det :)

ImageUploadedByBV Forum1442082485.371309.jpg

Fikk koselig selskap av mine to nusselige små som har vært ute å lekt hele dagen❤️ godt når mannen er ute og snekkerer bord etter min bestilling til tvstua :)

Brette klær funker fordi da setter jeg meg ned, også får folket heller bære bort sitt eget etterpå...

Brette klær funker fordi da setter jeg meg ned, også får folket heller bære bort sitt eget etterpå...
Fornuftig! Jeg har alle klærne på ett sted, så jeg må forflytte meg når jeg holder på, mannen bærer dit jeg skal brette hvis han ikke bare bretter før jeg kommer meg dit :)

Vi har vært på fjelltur i dag. 2-åringen gikk hele 3 km av 9 i ett strekk :) og han går fort altså :) kjenner mer og mer til at bekkenplagene er på full fart tilbake, og etter 9 km i kupert terreng får jeg betale for det nå :p
Nå skal jeg jeg ikke gjøre stort mer i dag en å sitte i sofaen :) ImageUploadedByBV Forum1442088939.230227.jpg

Vi har vært utenfor ferder og hatt askespredning for bestefar. Det var godt med bølger så det ble en litt uvell opplevelse med bolla som ble hivd rundt og med et mellomgulv som ikke er helt "på plass" men ellers en fin opplevelse :-)

Vi har vært på fjelltur i dag. 2-åringen gikk hele 3 km av 9 i ett strekk :) og han går fort altså :) kjenner mer og mer til at bekkenplagene er på full fart tilbake, og etter 9 km i kupert terreng får jeg betale for det nå :p
Nå skal jeg jeg ikke gjøre stort mer i dag en å sitte i sofaen :) Vis vedlegget 135686
Så flink han er! Ser ut som ett nydelig sted å gå tur! :) kjenner jeg savner den biten!

Vi har vært utenfor ferder og hatt askespredning for bestefar. Det var godt med bølger så det ble en litt uvell opplevelse med bolla som ble hivd rundt og med et mellomgulv som ikke er helt "på plass" men ellers en fin opplevelse :-)

Kjedelig at det var sånne bølger da, men godt du fikk en fin opplevelse likevel <3

Så flink han er! Ser ut som ett nydelig sted å gå tur! :) kjenner jeg savner den biten!
Han er vant med å gå mye i fjellet. Har hatt han med oss siden han kun var noen uker gammel, og han stortrives :) Veldig kjekt å få gå i fjellet enda... håper det varer det varer til snøen faller :)
Regner med det er bekkenet som stopper deg?

Vi er i Spania. Bare koser oss og slapper av... Siste tur alene før lille knøttet kommer til verden :-)

Back
Topp