Skravletråd

Da var vi pakket og klar for ein uke i Tyrkia. Drar på fredag. Skal bli godt med sommer og sol!! <3

Har vært på forelesning. Nå skal jeg betale egenandelen på bilen og så skal vi ta toget til moelven klokka 2 for å hente gliset. Skummelt med lån, men sånn er det jo alltid med nye ting. Uansett viktig med trygg bil når baby kommer!

Har vært på forelesning. Nå skal jeg betale egenandelen på bilen og så skal vi ta toget til moelven klokka 2 for å hente gliset. Skummelt med lån, men sånn er det jo alltid med nye ting. Uansett viktig med trygg bil når baby kommer!

Lån er ikke så skummelt når man venner seg til det. Så lenge man bare betaler, selvsagt.

Har studielån, huslån og billån. Må jo bare det.

Lån er ikke så skummelt når man venner seg til det. Så lenge man bare betaler, selvsagt.

Har studielån, huslån og billån. Må jo bare det.

Neida og et billån er jo ikke så mye penger å håndtere som huslån og studielån. Har jo studilån også men det kjenner jeg jo ikke så mye til enda siden jeg ikke har begynt å betale det, får jo bare penger der enda

Neida og et billån er jo ikke så mye penger å håndtere som huslån og studielån. Har jo studilån også men det kjenner jeg jo ikke så mye til enda siden jeg ikke har begynt å betale det, får jo bare penger der enda

Jeg har betalt på mitt i 12 år eller noe sånn. Tenker ikke over det.
Har hatt huslån siden 2006, så det har vi også betalt på i 9 år da.
Og billån siden vi kjøpte ny bil da vi ventet førstemann, altså 7 år. Det nedbetalte vi da vi flyttet for tre år siden i forbindelse med nytt og enda større huslån, men så kjøpte vi en bil til i fjor sommer, så nå har vi billån igjen.

Det er bare en del av livet

Jeg syns det er så dørgende kjedelig å lage mat til seg selv! Altså, middag til bare meg.. Gubben jobber kveld denne uka, så han starter på jobb halv 3, og i og med at han må reise en halvtimes tid før han starter, så reiser han seinest kl 2. Det vil si at middag før den tid blir det sjelden, det er for tidlig..
Kasta noen poteter på kok og skal steike meg noen skiver med kjøttpudding til til middag i dag :-) Tok av det jeg hadde i kjøleskapet, enkelt og greit :-P
Hva skal dere ha til middag da, damer?? Jeg er så matlei, så trenger tips av alle slag!;)

Grilla hamburgere her:-) Med salat og pommes frites:-) I morgen har jeg lyst å prøve meg på laks med pepperrotkrem og smørdampet grønnkål (fra trines matblogg) og fredag tenker jeg taco:-) Hvis du liker å kikke på oppskrifter anbefaler jeg forsåvidt trines matblogg eller fru timian, de har ukesmenyer;-)

Grilla hamburgere her:) Med salat og pommes frites:) I morgen har jeg lyst å prøve meg på laks med pepperrotkrem og smørdampet grønnkål (fra trines matblogg) og fredag tenker jeg taco:) Hvis du liker å kikke på oppskrifter anbefaler jeg forsåvidt trines matblogg eller fru timian, de har ukesmenyer;-)
Hørtes utrolig godt ut - alt sammen! :-P Åh, takk for tips! :-D Det skal jeg jammen sjekke ut! :-)

I kveld ble det halveis misslykka vårruller (men de smaker jo godt selvom de ikke henger sammen :-P) og risnudler! Enkelt og greit fra frysa!
Vært på et lite besøk hos tanta og onkelen til kjæresten, som førte til at vi ble der i 2 timer, så litt sen middag :-P

Våknet i natt av stikkende smerter i hele magen. Aner ikke om det var voksesmerter eller ubehag fordi jeg var for varm eller luft i magen. Sto ihvertfall opp og tisset og kjølte meg ned igjen. Og i dag har han vært veldig aktiv og ingen smerter, så regner med alt er fint. Men veldig ekkelt å våkne sånn...

Våknet i natt av stikkende smerter i hele magen. Aner ikke om det var voksesmerter eller ubehag fordi jeg var for varm eller luft i magen. Sto ihvertfall opp og tisset og kjølte meg ned igjen. Og i dag har han vært veldig aktiv og ingen smerter, så regner med alt er fint. Men veldig ekkelt å våkne sånn...
Oi,,det hørtes ekkelt ut! Godt det har vært bedre i dag da! :-)

Sitter her og tripper, er på ferie og venter bare at lønna skal tikke inn så man kan gå crazy på babyshopping :D Har enda ikke kjøpt noe så begge gleder oss masse til å endelig kunne gå til innkjøp av noe. Ellers så blir det vel middags laging til svigers kommer hjem fra jobb. Kanskje kake baking.

God kveld damer! Hva gjør dere i kveld?
Her er det lite som skjer egentlig, har sovet en time. Og nå skal det lages middag til samboeren kommer hjem snart, forhåpentligvis!

Fredag.

Snart helg. Ca fire timer med jobbing tror jeg, så er det helg.

Back
Topp