Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var vi pakket og klar for ein uke i Tyrkia. Drar på fredag. Skal bli godt med sommer og sol!! <3
Haha, hva tror du jeg gjorde?!Omg jeg tror jeg dauer! :-D De er så søte når de er fornærma ^^
Lo så jeg holdt på å dette ut av senga! Har vært på forelesning. Nå skal jeg betale egenandelen på bilen og så skal vi ta toget til moelven klokka 2 for å hente gliset. Skummelt med lån, men sånn er det jo alltid med nye ting. Uansett viktig med trygg bil når baby kommer!
Lån er ikke så skummelt når man venner seg til det. Så lenge man bare betaler, selvsagt.
Har studielån, huslån og billån. Må jo bare det.
Neida og et billån er jo ikke så mye penger å håndtere som huslån og studielån. Har jo studilån også men det kjenner jeg jo ikke så mye til enda siden jeg ikke har begynt å betale det, får jo bare penger der enda
Hørtes utrolig godt ut - alt sammen!Grilla hamburgere herMed salat og pommes frites
I morgen har jeg lyst å prøve meg på laks med pepperrotkrem og smørdampet grønnkål (fra trines matblogg) og fredag tenker jeg taco
Hvis du liker å kikke på oppskrifter anbefaler jeg forsåvidt trines matblogg eller fru timian, de har ukesmenyer;-)
Oi,,det hørtes ekkelt ut! Godt det har vært bedre i dag da!Våknet i natt av stikkende smerter i hele magen. Aner ikke om det var voksesmerter eller ubehag fordi jeg var for varm eller luft i magen. Sto ihvertfall opp og tisset og kjølte meg ned igjen. Og i dag har han vært veldig aktiv og ingen smerter, så regner med alt er fint. Men veldig ekkelt å våkne sånn...
Ja, hadde jeg ikke kjent sparking ville jeg nok ringt til legen. Men virker som alt er bra. Har time hos jordmor på fredag så jeg kan ihvertfall nevne det for henneOi,,det hørtes ekkelt ut! Godt det har vært bedre i dag da!![]()
God tur!!! Kos dereDa var vi pakket og klar for ein uke i Tyrkia. Drar på fredag. Skal bli godt med sommer og sol!! <3
Tuusen takk!! Er så klar for tur nåGod tur!!! Kos dereJeg teller ned til vi reiser til Tyrkia torsdag neste uke!
Tusen takkTuusen takk!! Er så klar for tur nå
God tur til dere også, kos dere <3![]()