Skravletråd

Kommer ikke helt over at jeg har fått flyttet termin fra 28.januar til 5.februar... Og jeg som ble sendt til tidlig ul i uke 14 for å sjekke om jeg ikke var en mnd lenger på vei.. Lå for noen uker siden når jeg var hos jordmor også over kurven så det var ikke helt forventet.. Men men.. Lille kommer når tiden er inne.. :)

Kan tenke meg til at det blir helt fantastisk! :) Jeg gleder meg til langhelg i københavn med en venninne 6.oktober og langhelg med samboern helga etterpå i Stavanger hos tante. Skal bi godt å komme seg litt vekk :)
Det hørtes herlig ut! Jeg var på Kieltur med to venninner for halvannen uke siden og det var supert :)

Kan ikke tro vi har nådd uke 24 jeg :D alt er plutselig så enda mer ekte, å keg vet at om noe skjer nå så kan legen gjøre noe :D jeg er litt overveldet idag :)

Herlig ^^ jeg har 3 uker igjen! Men det kommer til å gå fort :-D

Kommer ikke helt over at jeg har fått flyttet termin fra 28.januar til 5.februar... Og jeg som ble sendt til tidlig ul i uke 14 for å sjekke om jeg ikke var en mnd lenger på vei.. Lå for noen uker siden når jeg var hos jordmor også over kurven så det var ikke helt forventet.. Men men.. Lille kommer når tiden er inne.. :)
Oj... det er skikkelig "nedtur" da. Rart når du ligger over kurven også.
Jeg mente sist gang på at termin var 9 dager før den de sat på oul, og jeg var så stor at jeg måtte inn på flere ul før fødsel for å sjekke det ikke var en kjempebaby... det var det ikke. Når han da meldte sin ankomst 2 dager etter termin som ble satt på oul var han 3950g :)
Visst du er skikkelig i tvil på at de har satt riktig termin på oul tror jeg at jeg hadde vurdert å ta ny ul privat...

Jeg lurer på hvorfor, men det har ikke vi her i leiligheten! Bananflue er no dritt!

Åååh nammenam!!

Haha, har latteranfall av katten her nå! :p Han er fornærmet fordi han har soveromsnekt, så han tar seg rennefart bortover gangen og hopper på soveromsdøra!xD Som om han kommer gjennom den, liksom!:laughing001
Han kan jo bare prøve det der etter gubben har kommet hjem fra jobb og lagt seg, da får han fart utpå stua tenker jeg :p

Og fjern for all del markilden deres. Frukt på benken? Tomater på hylla? Bort, bort, bort

Haha, har latteranfall av katten her nå! :p Han er fornærmet fordi han har soveromsnekt, så han tar seg rennefart bortover gangen og hopper på soveromsdøra!xD Som om han kommer gjennom den, liksom!:laughing001
Han kan jo bare prøve det der etter gubben har kommet hjem fra jobb og lagt seg, da får han fart utpå stua tenker jeg :p

Omg jeg tror jeg dauer! :-D De er så søte når de er fornærma ^^

Hva står på planen denne onsdagen da, jenter?

Jeg er jo delvis sykemeldt så onsdag har jeg fri. Bekken-hvile-dag.

JEg har ikke lagt noen planer, før vi skal på grilling i fjæra med klassen til eldste i ettermiddag

Sette på vaskemaskina snart tenker jeg, kanskje tømme oppvaskmaskina så jeg får ryddet av bordet etter kveldsmaten i går, det fikk ikke plass.

Og så skal jeg bare strikke og slappe av, tror jeg

Og fjern for all del markilden deres. Frukt på benken? Tomater på hylla? Bort, bort, bort
Har ikke kjøpt frukt siden jeg fikk de i hus. Orka knapt nok å lage mat nå som de er der... Så benken min er skrapet. Faktisk aldri har så ryddig og reint kjøkken til en hver tid som det er nå :p
Like plutselig som de er borte, så er de tilbake... På kort sikt er støvsugeren veldig effektiv har det vist seg.
Ser i frukt og grøntavd på butikken også så kryr det av bananfluer.

Har ikke kjøpt frukt siden jeg fikk de i hus. Orka knapt nok å lage mat nå som de er der... Så benken min er skrapet. Faktisk aldri har så ryddig og reint kjøkken til en hver tid som det er nå :p
Like plutselig som de er borte, så er de tilbake... På kort sikt er støvsugeren veldig effektiv har det vist seg.
Ser i frukt og grøntavd på butikken også så kryr det av bananfluer.

Sett ut sånn zalovann med noe søtt i. Evt bruk fluepapir også (Jeg kjøpte på plantasjen eller noe sånn da vi fikk mye blomsterfluer på kjøkkenet. Jeg har nemlig stadig kjøkkenbenken full av små potter med frø og spirer på våren....) De var effektive.

Ren og ryddig benk, alltid ta oppvasken, ikke frukt eller mat fremme, og utrydde dem

Man blir kvitt dem, men det er søren ikke lett.

Også hadde jeg begynt å kjøpe frukt et annet sted om det kryr av fluer der. Det skal det ikke gjøre

Back
Topp