Har sikkert spurt deg før, men teflonhjernen min husker det ikke nå..Hva er det du studerer?
![]()
Husdyrvitenskap :-D skal ta master nå i husdyreræring ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har sikkert spurt deg før, men teflonhjernen min husker det ikke nå..Hva er det du studerer?
![]()
Wow, så spennende! :-D Hvor i landet finner man skoler til sånt noe nå, da??Husdyrvitenskap :-D skal ta master nå i husdyreræring ;-)
Wow, så spennende! :-D Hvor i landet finner man skoler til sånt noe nå, da??Har vel blitt færre og færre av dem oppgjennom åra... Hvis jeg ikke hadde utdannet meg som førskolelærer, så kunne jeg virkelig tenkt meg noe sånn jeg og!
Men nå føler jeg meg "for gammel" til å ta en helt ny utdanning
Tenker å kanskje spe på med spesped. etterhvert da, det er årsstudium og samlingsbasert, så burde gå
![]()
Riktig!NMBU i Ås, Akershus (tidligere landbrukshøyskolen) er den eneste skolen i landet med universitetsutdannelse i husdyrfag ;-) er utrolig spennende!
Jeg har vært sånn en god stund før den slo seg totalt vrang... Har vel noe med at tyngdepunktet blir forandretJeg har begynt å plages med ryggen den siste uken. Har i grunnen ikke vondt, men den blir så fort sliten.... Vanskelig å forklare hva jeg føler. Flere som har det lignende?
Har vært hos legen og fått konstatert hormonell bekkenløsning.. Jada, så "hurra"! Fikk ikke henvisning til fysio riktig enda, da hun mente det ikke hadde så mye for seg.. Fikk beskjed om å være i aktivitet, men ikke anstrenge meg for mye.. Passe på å bøye riktig og ikke løfte for tungt.. Bah!! Jaja, det går seg vel til dette ogMen dagen i dag har vært tung!
Off, håper ikke ryggen min har tenkt å slå seg totalt vrang... Har ikke hatt noen særlig plager i de andre svangerskapene, men er jo tross alt fjerde. Har ikke så med tid til avslapping med tre små hjemme.Jeg har vært sånn en god stund før den slo seg totalt vrang... Har vel noe med at tyngdepunktet blir forandretHoldning er viktig, har jeg hørt
![]()
Jeg er ikke helt sikker egentligSkulle ikke likehva er forskjell på hormonell og ikke hormonell bekkenløsning?
Jeg er ikke helt sikker egentligMen med hormonell, så er det naturlig nok hormonene i kroppen som utløser det, og ettersom jeg skjønte på legen, så er det dessverre ikke så mye behandling som hjelper, i og med at det er hormonstyrt
![]()
Man må bare finne balansen mellom å være aktiv, men ikke overbelaste![]()
Får håpe du slipper unna det!Off, håper ikke ryggen min har tenkt å slå seg totalt vrang... Har ikke hatt noen særlig plager i de andre svangerskapene, men er jo tross alt fjerde. Har ikke så med tid til avslapping med tre små hjemme.
Off, håper ikke ryggen min har tenkt å slå seg totalt vrang... Har ikke hatt noen særlig plager i de andre svangerskapene, men er jo tross alt fjerde. Har ikke så med tid til avslapping med tre små hjemme.
Huff ja!Blæh så kjedelig! :-( Vanskeligere å finne ny jobb også da når bekkenet har streika? Men det går seg jo til når babyen kommer ut, fin premie det da :-D
Men ryggen er egentlig ikke vond. Blir bare veldig sliten i den når jeg f.eks går opp en trapp litt raskt.Men med vond rygg må det jo være mulig å gå til fysio og få råd om trening?
Men ryggen er egentlig ikke vond. Blir bare veldig sliten i den når jeg f.eks går opp en trapp litt raskt.
Kan tenke meg til at det blir helt fantastisk!Skikkelig nederlag i dag når jeg gikk tur! Kom 300 m før jeg merket verking i bekkenet så roet ned farten, rett etterpå fikk jeg skikkellig "hold" nederst i magen på høyre side. Gikk litt til før jeg bare måtte snu, ble ikke mer enn 1,3 km på meg i dagTipper det er alt stresset på jobb den siste uka som stopper kroppen, denne helga var absolutt ikke lang nok og etter jobb i dag satt jeg i sofaen i 1,5 timer før jeg orket å skifte fra arbeidstøy og lage middag. Skikkelig dritt! Håper det roer seg på jobb snart
Jammen godt det bare er 10 dager igjen til vi reiser til Tyrkia, DET blir deilig det!