Skravletråd

Hørtes herlig ut med en kopp med te og ei bok, her går det i te og tv istedenfor. Ble vekna kvart over 5 i dag, etter en litt sein kveld, så er litt trøtt i dag. Apropo hormonell, sitter å ser Babyliv på nrknettv, den der blir man hormonell av! Samtidig veldig fasinerende :-)

Så herlig å kjenne på de små sparkene og bevegelsene som blir sterkere og sterkere ❤️ 3 dager igjen til jeg er halvveis ❤️ forelska jeg ❤️

Så herlig å kjenne på de små sparkene og bevegelsene som blir sterkere og sterkere ❤️ 3 dager igjen til jeg er halvveis ❤️ forelska jeg ❤️
Du er heldig som kjenner liv. Er snart 18 uker, men tror ikke jeg kjenner noe enda, kanskje bare et par ganger. Skal på oul på tirsdag, og er spent på hvordan morkaka ligger.

Blæææ. Er i bryllup og har sikkelig murring i halebeinet.. Djises.. Har hatt det på jobb tidligere, men har trodd det var pga kontorstolen.. Noen tips..? Noen som vet hvorfor? :S :P

Årre... Meldt enda en daghvor en kan gå med sommerklær. Måtte dra over et drag meg sjølbruning på beina så jeg ikke blender folk. Gadd rett og slett ikke ta resten av kroppen :D

Fra Tyskland? Mye i frakt og toll da? Kjekt å ha funnet drømmevogna da:)

Tyskland ja:)
Er visst ikke fortolling på barnavogner (ifølge reglene som vi leste Oss opp på).

Frakten såg jeg ikke noe på sålangt men har lest litt om erfaringer omkring å det står på samtlige at den har ligget på mellom 150-300 kr så d er ikke ille. Vogna betaler vi 1900 kr inkl mva :)

Tyskland ja:)
Er visst ikke fortolling på barnavogner (ifølge reglene som vi leste Oss opp på).

Frakten såg jeg ikke noe på sålangt men har lest litt om erfaringer omkring å det står på samtlige at den har ligget på mellom 150-300 kr så d er ikke ille. Vogna betaler vi 1900 kr inkl mva :)
Bestiller du fra Ebay?
Så noen andre på ebay sidene på fb for noen uker siden som hadde bestilt samme vogna, og de var veldig fornøyd.

Vogn på ebay, faktisk. Det er ikke en ting man ikke får på ebay...

Bestiller du fra Ebay?
Så noen andre på ebay sidene på fb for noen uker siden som hadde bestilt samme vogna, og de var veldig fornøyd.

Nei, stjal bilde fra Google så linken dere ser er fra ebay bare. kjøper vogna fra Bergsteiger nettsiden. Stoler ikke nok på ebay til å kjøpe ting for over 200 kr der jeg.

Da er ferien over og første arbeidsdag overstått. Var redd jeg ikke fikk jobbet mer enn en ukes tid til, men ene bonden trodde to uker så da blir jeg letta :-) for en møkkasommer det har vært! Men i dag er det varmt og sool!
Vært på hytta på smøla i helga. Deilig å være borte fra alt, spise krabbe (kjedelig for meg riktignok... ble jo ikke mett av å bare spise hvitt kjøtt) og fiske fisk til å ha i frysa utover høsten. To store torsk på 4-5 kg og en del småfisk ble det :-)
Håper alle andre har hatt en fin dag :-D

Stress på jobb, stress med å rekke å lage middag før mannen og eldste skulle på skyting, minsten har trasset og nektet å høre etter uansett hva jeg sa og jeg har stått ute og malt litt kledning til huset. Nå legger jeg beina høyt og slapper av resten av kvelden!

Back
Topp