Okei. Regner med det er kyr? Bestemor og bestefar hadde gård med kyr og gjeiter når jeg var liten. Savner av og til å være på gård..
Ja det er 42 kyr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei. Regner med det er kyr? Bestemor og bestefar hadde gård med kyr og gjeiter når jeg var liten. Savner av og til å være på gård..
Tviler ikke! Når jeg var yngre drømte jeg om å ha sommerjobb som budeieJa det er 42 kyrer verdens beste jobb!
42 kyr som må melkes.... Jeg antar det er maskin, men likevel.... det er ganske mye jobb, er det ikke det da?
*ikke noe gårdsjente*
Hørtes veldig kjekt ut!Vi har gård, men har ikke kyr. Vi har sauer, høner, dverggeiter, kaniner og katter. Jeg synes det er veldig kjekt.
Å hva er nå da empanadas? Aldri hørt om før....Godt å få han hjem daikke gøy å være så mye borte fra hverandre!
Vi har laget empanadas i dag. Mmm... det var kjempegodtNå ligger jeg småkvalm og altfor mett på sofaen
![]()
Å hva er nå da empanadas? Aldri hørt om før....
Ble plutselig grååååådig sulten!![]()
Det er smørdeig fyllt med stekt løk, hvitløk, kjøttdeig, kokt egg og oliven. Så lager man Pevre: en blanding av hakket tomat, løk, hvitløk, bladpersille, chillisaus og eddik som man spiser sammen empanadasen. Kjempegodt![]()
Det verste er at vi skal dele litt på hytta med disse (i familien) og vi er veldig spent på hvordan det ser ut når de har vært der. Heldigvis bruker ikke de den mye!Deilig med hytteturdet er ganske teit at folk ikke kan vaske skikkelig ut etter seg da
men sånn er det veldig ofte..
jeg sitter i godstolen og venter på at kjæresten kommer! Vi har vært altfor mye borte fra hverandre de siste 6 ukene! Det er bare ikke gøy...!
Nå koker hormonene mine litt over snart kjenner jeg! Eldstemann på snart 9 år har vært med foreldrene mine på bilferie en uke og skulle ta fly hjem alene fra Nord-Norge i formiddag. Når vi sitter i bilen på vei til flyplassen (heldigvis ikke kommet langt) ringer mamma og sier at flyselskapet påstår at jeg har kansellert billetten og at det ikke er plass på flyet!! Jeg ringte inn og bestilte billett, beløpet ble trukket fra kontoen og jeg fikk kvittering og billett på mail... Har ikke pratet med de etter det, allikevel mener de JEG har kansellert billetten hans!! Kjenner jeg kokerHeldigvis var det ledig plass på et fly senere i dag, men gjett om det flyselskapet skal få en lang klagemail! Tenk om foreldrene mine skulle ta fly et annet sted eller rekke en båt o.l. Da hadde jo ikke dette endt spesielt bra! Tårene er i øyekroken og klumpen i halsen er ikke langt unna nå kjenner jeg, håper virkelig ikke denne opplevelsen skremmer gutten vår fra å ta fly alene en annen gang. Heldigvis er han veldig vant til å fly, men dette er første tur alene...
Har absolutt ikke noe kvittering på kansellering, det har jo aldri blitt gjort! Har fått vasket klær, støvsuget og ryddet hele huset nå for å få ut frustrasjonen min. En ting er hvis det hadde skjedd med meg eller mannen, men med en gutt som reiser alene?! Helt uakseptabeltHuff! Hadde vært kjempesinnt selv! Sånn gjør man da bare ikke. Du har jo kvittering på at du har bestillt og da burde flyselskapet ta det på egen kappe at det har skjedd en feil hos de, for det må det jo åpenbart ha gjort! Med mindre du har kvittering på avbestilling da![]()
Har absolutt ikke noe kvittering på kansellering, det har jo aldri blitt gjort! Har fått vasket klær, støvsuget og ryddet hele huset nå for å få ut frustrasjonen min. En ting er hvis det hadde skjedd med meg eller mannen, men med en gutt som reiser alene?! Helt uakseptabelt![]()
Det så skikkelig godt ut. Blir jo ennå mere sulten av å se slikt![]()
Det er smørdeig fyllt med stekt løk, hvitløk, kjøttdeig, kokt egg og oliven. Så lager man Pevre: en blanding av hakket tomat, løk, hvitløk, bladpersille, chillisaus og eddik som man spiser sammen empanadasen. Kjempegodt![]()