Skravletråd

Vel, altså, jeg snakket ikke om å vøre på badet alene, men når jeg skulle på do var de med, og dusje for den del, det gjorde jeg vel i den alderen bare når faren var hjemme, trolig. For de kunne jo definitivt ikke være alene UTENFOR badet i alle fall...

Men unger alene å badet kan være risky i mange aldre. Min datter og hennes kusine, da begge tre år, var på badet hos min mor. Og.... vasket håndklær på en måte.... de tømte i alle fall en pakke biotex vaskepulver (for håndvask av tøy) utover alle badehåndklærne til min mor....

Her hadde jeg vel ikke fått tisset ferdig engang før han hadde funnet på noe pøbelstreker på badet :P

I resten av leiligheten så kan han være alene mens vi er på do eller nede i kjelleren for klesvask, for der er alt barnesikret så han ikke får gjort noe han ikke skal :)

Herlig med små barn som spionerer :p

Her har vi hatt overnattingsbesøk til dag, kan love dere at ho mor ikke var veldig blid når et latterhyl fra to snart 9 åringer vekket meg kl. 04.59! Det er litt vel tidlig for meg :confused: Fikk beskjed om å sove igjen men det var nok nytteløst, så kl 6.30 fikk de lov å stå opp. Guttungen her var rimelig sliten i dag, har vært i familiebursdag også så ble tidlig kveld på han i dag. Nå er det filmkos med gubben :D

Nydelig vær i dag! Var egentlig meldt 14-17 grader og overskyet, men her er det strålende sol og godt og varmt! Lille trollet koser seg i det nye badebassenget :-D Herlig:-)

Nydelig vær i dag! Var egentlig meldt 14-17 grader og overskyet, men her er det strålende sol og godt og varmt! Lille trollet koser seg i det nye badebassenget :-D Herlig:-)
Deilig når det er den veien:)

Hahah, bare må fortelle det! Flere ganger i dag når jeg skal ut av badet, så har jeg dunket bade døra i hodet på sønnen min. Hvorfor? Jo fordi han ligger å spionerer på meg gjennom de 2 små sprekkene nederst på badedøra! :P Han er nå bare 14 mnd så syns det var litt tidlig å skulle starte med å spionere på jenter på badet :P
Litt sjarmerende når de er små, ikke veldig når de blir eldre :-P Min bonusdatter sto alltid og tittet gjennom nøkkelhullet, og da var hun rundt 5 år. Da tettet jeg alle hull ;-) Det er visse steder i huset der jeg ikke trenger å være tilgjengelig!
Datteren min ble med på badet da hun var liten, men vendte henne av med det så fort som mulig... Er mamma hele tiden og tilgjengelig hele tiden, men akkurat på soverommet mitt og badet vil jeg være i fred :-)

Litt sjarmerende når de er små, ikke veldig når de blir eldre :-P Min bonusdatter sto alltid og tittet gjennom nøkkelhullet, og da var hun rundt 5 år. Da tettet jeg alle hull ;-) Det er visse steder i huset der jeg ikke trenger å være tilgjengelig!
Datteren min ble med på badet da hun var liten, men vendte henne av med det så fort som mulig... Er mamma hele tiden og tilgjengelig hele tiden, men akkurat på soverommet mitt og badet vil jeg være i fred :-)

Det har jeg full forståelse for! ;) Jeg vil ikke at lillemann skal bli med meg inn på badet når jeg skal på do, for da vil jeg være i fred :P

I dag var jeg på besøk hos min bestevenninne som fikk sin første baby nå for knapt en uke siden og tårene mine bare presset på! :p fikk besøke de på sykehuset også, men da klarte jeg å holde igjen tårene. Det gikk ikke denne gangen! Fått holde og koset maaasse med lille gullgutten! <3 helt fantastisk følelse :D

Det er så deili å snøse litt på de små! Var hos ett vennepar å tok bilder av deres 12dager gammle gutt på lørdag.. Aww.. Smelt sir jeg bare!

Jeg føler meg så fæl.. Jeg har ingen babysyke når jeg ser babyer :confused013
Gleder meg til å få min egen igjen, men fy så skumle andre sine er!! :dummy:

Det er helt lov å føle det da! Jeg har vært babysyk i mange år, så når jeg har fått snøst på andre sine har vært en stor lykke for meg! :p

For å være ærlig så kan enkelte babyer rett og slett være prevensjonsmiddel da :-P Men må innrømme at jeg synes babyer er søte! :-) Venter barn nr 2, men til tross for å ha hatt baby selv før så er jeg ikke ekstremt komfortabel med å holde andre sine spebarn...! Det kommer gjerne mer på 2./3. besøk når ungen er litt større ;-)

Glede meg t å sjå hulebuaren i måro :P Endelig har mannen og mulighet t å v med, tredjemann og fyst no har da klaffa sånn at han kan v med å sjå ;)

Var hos bestevenninna mi i går og fikk masse kos med tantegullet mitt på 3 mnd. Deiligste lille prinsessa :Heartpink Det gjorde ikke lengselen noe mindre! Synd vi bor 1,5 time unna? Blir alt for sjeldent kos

Og da sitter jeg her og uler for bagateller.... hormoner ass.... nå går jeg å legger meg!

Satt nå og så på dagens episode av fødeavdelingen, og FY som jeg gråt! Det var nesten så jeg hylgrein :P Begynner å merke hormonene ganske kraftig ja! :o

Back
Topp