Skravletråd

Ånei! Så kjedelig. Så uheldig gutten din er da. Og skjønner veeeeldig godt at du vil se liv i magen. Jeg prøver å holde meg til 1. Juli med å gå på ultralyd! Men det er sååå vanskelig :p har heller ennå ikke fått høre noe hjertelyd.
Men satser på du får ultralyd fort! Kjipt å ha gledet seg så lenge også kan ikke legen.

Ja, lillebror synst det var veldig fætl, med tanke på sommerjobben og planen om å tjene penger, men får bare håpe han blir god som ny etter opperasjonen :)

Ja, heldig som jeg er, så har fastlegen min eget ultralydaperat, så jeg håper å få sett kjønnet en gang før oul der, men vet ikke om det er bra nok til det, så da får jeg heller vente til oul med å evt få vite kjønnet. Men hadde vert så godt å sitt at alt var bra, før vi brøler ut nyheten ;D

Har fått hørt hjertelyden noen ganger nå med dopler. Finner den med en gan, så er veldig godt å høre at det dunker å slår <3

Jeg skulle begynne med middagen i dag, da vi skal ha mine foreldre på middag, åpnet en stor pakke kyllingfileter og da slår DEN stanken mot meg. Jeg har kjent lukt av bedervet kylling før, men ALDRI i denne graden som i dag. Katten rømte ut og jeg måtte lufte med gjennomtrekk, og lukta sitter fremdeles i huset. "Grei" dato var det også, gikk ikke ut før 12.juni.. Usj, så ekkelt!:( Har vært på butikken og fått ny nå, så nå er middag med god lukt under veis;)

Dårlig kylling er ille!!!

Jeg skulle begynne med middagen i dag, da vi skal ha mine foreldre på middag, åpnet en stor pakke kyllingfileter og da slår DEN stanken mot meg. Jeg har kjent lukt av bedervet kylling før, men ALDRI i denne graden som i dag. Katten rømte ut og jeg måtte lufte med gjennomtrekk, og lukta sitter fremdeles i huset. "Grei" dato var det også, gikk ikke ut før 12.juni.. Usj, så ekkelt!:( Har vært på butikken og fått ny nå, så nå er middag med god lukt under veis;)

Aff, dårlig kylling lukter helt jævlig! Og blir hvert fall ikke noe bedre når man er gravid med ekstra god luktesans heller da :(

Aff, dårlig kylling lukter helt jævlig! Og blir hvert fall ikke noe bedre når man er gravid med ekstra god luktesans heller da :(
Nei, det skal være sikkert!!;)

Herregud, er så utrolig trøtt. Kan ikke sovne på sofaen ellers får jeg ikke sove i natt. Samboer er borte og vet ikke om jeg orker å dra ut en tur. Skjønner ikke at det går ann å være så trøtt.

Jeg orker ikke å være så mye inne her jeg. Har begynt å jobbe igjen denne uka. Jeg er så innmari trøtt, må legge meg i 20 tiden, da greier jeg ikke mer:dead:. Hehe, regner led det er flere som har det sånn;)

Jeg har den siste uken sovet 18-19, men ettet at legen sykemeldte meg sover jeg 1430-16 i stedet, og fungerer mye bedre både på kveld og på dagen i dag.

Trøtt likevel, så jeg er glad mannen er hjemme i kveld sånn at han tar ungene så kan jeg hvile. Og ikke helt utenkelig sove, i alle fall legge meg tidlig.

Det er heftig å være så trøtt!!!

Da har jeg vært å funnet frem gravidtopper og gensere i håp om å skjule magen enda et par uker.... Magen har blitt så utrolig mye større siste dagene.

Sitter å ser på Ønskebarn, og jeg vet at tårene kommer til å trille etter pausen :P

Jeg dumpet over et program som heter "ung og gravid" og må bare le av noen av dem :-P
Det ene paret møtte hverandre over nettet og 4 mnd senere var hun gravid, og så forteller han at de hadde prøvd en stund!! What...? Å prøve en stund er mange ganger lenger enn 4 mnd!
Har respekt for at enkelte treffes og at de bare vet med en gang at dette er den de skal dele med, men har ikke opplevd det selv. Og synes uansett at det er fryktelig risikabelt å kjøre på med barn (som er det viktigste i livet ditt) med en person som du ærlig talt ikke kjenner...! Huff :-)

Jeg dumpet over et program som heter "ung og gravid" og må bare le av noen av dem :p
Det ene paret møtte hverandre over nettet og 4 mnd senere var hun gravid, og så forteller han at de hadde prøvd en stund!! What...? Å prøve en stund er mange ganger lenger enn 4 mnd!
Har respekt for at enkelte treffes og at de bare vet med en gang at dette er den de skal dele med, men har ikke opplevd det selv. Og synes uansett at det er fryktelig risikabelt å kjøre på med barn (som er det viktigste i livet ditt) med en person som du ærlig talt ikke kjenner...! Huff :)
Enig med deg der...

Truffet for fire mnd. Prøvd en stund. Særlig

for all del, det er jo ikke uvanlig på FS med tunge tanker og sorg, det gikk ikke på pp2 engang, hva er galt med meg?? Men, vi har jo erfaring med å trøste disse og forklare dem at de har haktisk knapt begynt å prøve, men at det likevel kan vøre tungt altså, det kan det.

Men 4 mnd er ikke en stund altså.

Back
Topp