Skravletråd

Planer i dag: 0!
Sambo skal hjelpe svigermor med flytting og kjerring som jeg er så har jeg sagt nei til å bidra... (må nevne at hun og jeg har svært dårlig forhold, og jeg er ikke i form til å holde på for mye heller). Så jeg blir hjemme med treåringen og tar livet med ro :-)

Syns dere har lure planer begge to jeg ;)

Jeg har en dyne og et par puter jeg må få vasket, ellers har jeg lite klesvask for en gangs skyld. Har vasket mye klær de siste dagene så nå er kurven bare halvfull! Jippi :smiley-bounce012

Jeg tror vi sikter på en rolig ferie, besøke svigers og slappe av, en dag i hunderfossen, det er dagstur derfra.
Avlastning med ungene, og jeg kan sløve.

Bortsett fra at jeg sover åpenbart ikke lenge da, vi har jo barnevakt i dag... Ingen barn i huset...

Blir rolig ferie her også:happy:. Kos dere med barnefritt hus, det er jammen deilig innimellom:)

Hvorfor lure mannen i en felle? Veier for mye fra starten av og har est ut i denne graviditeten. Veide meg i dag og har gått opp 1 kg, spurte mannen om hvor mye han tror jeg har gått opp :-P 5 kg (!!!) svarer han, og jeg sier "takk skal du ha", og så spør han om det er mer og tipper 10 kg!! Det er med andre ord ikke bare jeg som FØLER meg stor, jeg ser 10 kg pluss ut :-P

Äæ, den mannen kan ikke ha mye peiling på hvordan slikt det ut!

Hvorfor lure mannen i en felle? Veier for mye fra starten av og har est ut i denne graviditeten. Veide meg i dag og har gått opp 1 kg, spurte mannen om hvor mye han tror jeg har gått opp :p 5 kg (!!!) svarer han, og jeg sier "takk skal du ha", og så spør han om det er mer og tipper 10 kg!! Det er med andre ord ikke bare jeg som FØLER meg stor, jeg ser 10 kg pluss ut :p
Ha ha, det hadde blitt populært her i huset hvis han hadde svart det :p

Plan:
Sove lenge. Vel... Mann og hund sover.

Egg og bacon til frokost, det skal det bli når mannen våkner.

Rydde kjellergangen og stua, i dag skal jeg hjelpe til.

Vaske klær, det er min greie. Og det har jeg gjort lite av i det siste. Så det skal jeg i dag.

Hente ungene.
Og mine foreldre kommer da for å se på / øve med guttungen og den nye sykkelen han fikk sist helg

Søndagspizza med ungene siden de ikke var her i går.

So far

Sto opp klokka ti.

Vaskemaskina er startet. Snart ferdig første runde.

Egg og bacon.

Mannen rydder angivelig stua, men er mest på kjøkkenet. (enda jeg uttrykkelig forklarte at stua og kjellergangen er viktig for meg, han sendte meg ned og sa at han tar stua. As if. Han vasker opp. Fint det altså, men jeg vil ha bort den flekkete duken på spisebordet! Jeg vil støvsuge gulvet på stua!!! Jeg sa klart at kjøkkenet ikke er prioritert før vi henter ungene. (det er prioritert etter middag!)

Jaja, jeg rydder jo liksom kjelleren da. Og tar pauser med mobilen, jeg er sliten. Etterhvert tar jeg med en dusj, og etter det sover jeg vanligvis....

God morgen damer, da er det ny uke og nye utfordringer :) Håper alle for en flott dag! Jeg skal straks få ungene avgårde med skolebussen før jobben kaller :)

God morgen damer, da er det ny uke og nye utfordringer :) Håper alle for en flott dag! Jeg skal straks få ungene avgårde med skolebussen før jobben kaller :)

Her koser vi oss med frukost før barnehagen :-) sola skinner, og det er lenge siden! Men i morgen kommer regnet tilbake:(

Her regnet det ganske godt i dag, men vi så regnbuen, så det er nå sol bak skyene et sted.

Jeg har første kontroll hos legen i dag, sitter og venter, var bare litt tidlig ute

Hurra for kvalmen. Har fortsatt ikke klart å karre meg opp av sengen ennå...

I dag har jeg også vært skikkelig kvalm. Måtte løpe til badet tidligere, var sikker på at jeg måtte spy! Føler meg bedre nå, så holder på å lage meg mat, og har laget kaffe latte. Gjenstår å se om jeg vil ha kaffen.

Her er det nydelig solvær i dag, så skal sette meg på verandaen når maten er ferdig.:-)

Nå sitter jeg på jobb og manner meg opp til å fortelle sjefen om graviditeten i dag, helt skjelven... gikk plutselig opp for meg at onsdag er siste dagen jeg ser han før feriene våre er ferdig og da er jeg plutselig 16 uker! Regner med det ikke faller i veldig god jord og vil derfor si det i dag så han får tenkt seg om til onsdag og vi kan ha en god tone før ferien. Gruer meg skikkelig! Også rett før vi skal søke høyere lønn da gitt :p

Nå sitter jeg på jobb og manner meg opp til å fortelle sjefen om graviditeten i dag, helt skjelven... gikk plutselig opp for meg at onsdag er siste dagen jeg ser han før feriene våre er ferdig og da er jeg plutselig 16 uker! Regner med det ikke faller i veldig god jord og vil derfor si det i dag så han får tenkt seg om til onsdag og vi kan ha en god tone før ferien. Gruer meg skikkelig! Også rett før vi skal søke høyere lønn da gitt :p
Lykke til!:-)

Igår tenkte jeg, så deilig at kvalmen begynner å lette litt , sikkert fordi jeg har passert 10 uker og toppen er nådd.
Idag angrer jeg på at jeg i det hele tatt kunne tenke i de baner ..... :p

Lykke til!:)

Tusen takk jenter, har fortsatt ikke fått sagt noe... men har fått snakket med ho ene vi bruker som vikar og hun er heldigvis interessert i å vikariere i deler av stillingen min. Håper det kan gjøre at beskjeden er lettere å svelge :)o_O

Jeg har vært hos legen på kontoll, og fikk med meg en gradert sykemelding, så nå er jeg på plass i senga for å sove litt før jeg henter ungene og lager middag.

Back
Topp