Skravletråd

Bare våken, ikke stått opp før nå.
Burde vært kommet lenger nå, men ungene kom sent i seng pga meg, og sover litt enda.
Tar det rolig jeg. Kommer sent på jobb, og det er dumt, men sånn blir det.

Bare våken, ikke stått opp før nå.
Burde vært kommet lenger nå, men ungene kom sent i seng pga meg, og sover litt enda.
Tar det rolig jeg. Kommer sent på jobb, og det er dumt, men sånn blir det.
Jeg måtte dra sønnen min opp i dag, for hunden må til vetrinær for vaksiner. Sønnen min var og altfor sen i seng i går.

God formiddag alle sammen! Ti over 6 er altfor tidlig. Har vondt i et kne så måtte gå hjem etter fjøsstellet, orker ikke gjøre mer enn nødvendig :-( nå er det helg så håper jeg er bedre på mandag!

Noen som har planer i helgen? :)

Inngen planer for helgen. Bare slappe av :)

Har du planer?

God morgen alle dere flotte jenter :D

Endelig fredag, og det vil si at i morgen så skal jeg og guttungen opp til bestemoren min for hun har bursdag i dag :) Og etter vi har vært der, så skal vi sove over hos ene søsteren min, mannen hennes og de 3 skjønne barna dems :) Så da vet jeg hvert fall at Sebastian kommer til å sove godt i morgen natt, for han kommer til å være helt utkjørt :P Og på søndag så skal vi se på de 2 eldste tantebarna mine når dem spiller fotballcup :) Så blir en deilig og koselig helg dette :)

Noen som har planer for helgen? :)

God formiddag damer, sniker meg til en liten titt mellom telefonene på jobb :p Har funnet ut at iskald Bonaqua med eple gjør under for kvalmen :D Kan nok hende kollegaene mine lurer på hvorfor jeg plutselig sitter og drikker det men :rolleyes:

I helgen har jeg planer om å (endelig) få plantet litt blomster på altanen. Om været er fint har jeg lyst å gå på en liten topptur. Tør ikke ordentlig trening pga spottingen. Vil ikke ta noen sjanser med den lille❤️

I helga skal jeg...

Sove!

Helst vaske opp, vaske klær og rydde/vaske hus, slikt jeg knapt har gjort på en stund.

Ungene overnatter muligens hos mine foreldre fra lørdag til søndag, om mannen har fri vet vi ikke enda, jeg tviler.

I helgen skal vi alt for mye! Får besøk av to nieser i kveld og det blir bare koselig, de er nesten voksne så skal spise mat og se film. I morgen er det familiesammenkomst til langt på natt for de som ønsker det. Alltid veldig koselig men også veldig slitsomt når vi gjerne blir 50 stk :) Søndag blir det full avslapning!

Ingen store planer i helgen annet enn dugnad i barnehagen på lørdag :) Svigerfar kom på overraskelsesbesøk i går og skal være her til søndag - YEEEY :p

Ingen planer for helgen vi heller, uten den obligatoriske fredagstacoen så klart :) Kanskje litt geocaching om været e bra :)
SKal snart på jobb. Lillingen er hjemme fra bhg i dag og jeg og mannen deler opp dagen siden begge har for mye jobb å gjøre. Da får begge gjort litt :)
God helg :)

Lite planer for helgen:) Nye late dager på rehabilitering, med noe trening og turer i flotte omgivelser:D Men mest av alt blir det nok soving. Er så grusomt trøtt om dagen:/ tror jeg kunne sovet 24/7:P

Back
Topp