Skravletråd

God kveld damer, her er det sofatjeneste i kveld. Har gått en liten tur og vasket hele huset i dag så nå er all energien borte, godt å få gjort men fy så kjedelig :p La meg rett etter middag i dag og skulle bare slappe av en halvtime, ble fort over en time gitt, helt umulig å våkne skikkelig... Blir vel dårlig med søvn i natt da o_O

Godt å høre atbdet er flere enn meg som er stuptrøtt. Holdt på å sovne på en benk på lekeplassen i sted:p

Jeg er veldig trøtt, noe av årsaken til at ungene er informert. Får jeg ikke en liten time på sofaen er jeg drittsur på kvelden.

Men i dag var det ekstremt, mye fordi jeg lå våken fra fire i morges redd for hva vi ville se på ul i dag

Jeg er veldig trøtt, noe av årsaken til at ungene er informert. Får jeg ikke en liten time på sofaen er jeg drittsur på kvelden.

Men i dag var det ekstremt, mye fordi jeg lå våken fra fire i morges redd for hva vi ville se på ul i dag
Veldig forståelig! Skummelt med blødninger..

Gleder meg veldig til å fortelle vesla at hun skal bli storesøster:)

Skal på ul i morgen og er veldig spent om vi får se et bankende hjerte. Har spottet/blødd litt et par ganger dette svangerskapet jeg også..

Jeg har spottet og småblødd med begge de to som sover søtt i kjelleren også. Det gikk fint, men ble jo ul for å bekrefte liv av slikt da.

Denne gangen var det mye MER, men altså, det gikk bra likevel.

Så i natt håper jeg at jeg får sove. Jeg er klar for å legge meg egentlig. Mannen er neppe hjmme på et par timer enda, så jeg sender ham bare en sms og avtaler at han sender sms når han starter. (I tilfelle jeg våkner kloka to og han ikke er der ved siden av meg, da er det greit å sjekke mobilen (som ligger uten lyd når vi har slik avtale) om han har startet enda = gått så lang tid at jeg skal bekymre meg? Eller sitter på jobb enda. (som strengt tatt også er grunn til å bekymre seg, han jobber uheldig mye!)

Godt å høre at det kan gå bra, Sara:)

Klar for sengen snart jeg også. Grugleder meg til i morgen.

Uff, håper du får sove bedre i natt Sara, og at bekymringene slipper litt :)

Rekorder er til for å brytes. I seng før kl 23 i går. I seng før kl 22:30 i dag. Slikt kan man like :) det man ikke kan like er at lillingen har nærmere 40 i feber...

Rekorder er til for å brytes. I seng før kl 23 i går. I seng før kl 22:30 i dag. Slikt kan man like :) det man ikke kan like er at lillingen har nærmere 40 i feber...
Uff.. Stakkars liten.. God bedring i heimen<3

Kjenne meg klar for sengo, men nytta lite når småen ikkje e klar...

Uff, håper du får sove bedre i natt Sara, og at bekymringene slipper litt :)

Det gjør de nok, jeg er jo ikke så bekymra etter å ha hørt hjertet slå, sett lille bevege seg, og at den er målt til 26,6 mm som ifølge ul maskina tilsvarer 9+3 som er akkurat det jeg er enda gyn har 7+1 i papirene sine fordi jeg hadde el et par dager tidligere enn forventet utfra mens,

Det gjør de nok, jeg er jo ikke så bekymra etter å ha hørt hjertet slå, sett lille bevege seg, og at den er målt til 26,6 mm som ifølge ul maskina tilsvarer 9+3 som er akkurat det jeg er enda gyn har 7+1 i papirene sine fordi jeg hadde el et par dager tidligere enn forventet utfra mens,
Så godt å vite at spira er akkurat så stor som den skal være :) jeg går bare å venter på å komme til uke 11 så jordmora vil prøve å høre hjertelyden ;)

God natt folkens, skravles i morgen!:)

Sov godt folkens. Minien helde da fortsatt gåande, så blir sein natt på meg ;)

Back
Topp