Er det ikke utrolig stilt her i kveld?
Hva skal vi gjøre med det da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ikke utrolig stilt her i kveld?
Vi kan kjøre på med litt skravling?![]()
Hehe.. Sutring funker ogsåLitt glad jeg ikke følger med på det akkurat i kveld da, siden det ikke er oppe og går
![]()
Aaah, så kjedelig...Sumo funker forsåvidt.
Cromecast vil ikke vise den på tv'n bare.
Og crome som nettleser slutter jo snart å støtte silverlight, noe som kan være det som er problemet mitt, men jeg husker jo ikke PASSORDET til sumo, så jeg kan ikke bruke en annen nettleser.
Nei, men hørt mye bra om den. Fikk tips o dag om en serie som visstnok skulle være bra. The Game heter den. Ligger på sumo.Åh... Andre her som har sett prison break? Akkurat fullført fjerde sesongen nå, og strigråter og hulker! Fy flate.... Heftig....
Aaah, så kjedelig...
Kanskje jeg må sjekke den ut, er tom for serie nå som jeg har fullført denne ;-)Nei, men hørt mye bra om den. Fikk tips o dag om en serie som visstnok skulle være bra. The Game heter den. Ligger på sumo.
Godt å høre atbdet er flere enn meg som er stuptrøtt. Holdt på å sovne på en benk på lekeplassen i stedJa, veldig kjedelig
Da fristes jeg mest av å bare legge meg igjen.
Jeg har jo allerede sovet de meste av ettermiddagen, men kan fint sove mer.
Jeg bare lurer på om ubehaget i magen kan skyldes at jeg er sulten og således burde funnet meg noe mat
Gjør detKanskje jeg må sjekke den ut, er tom for serie nå som jeg har fullført denne ;-)
Liker lengde jeg da, akkurat som en lang og god bok ;-) Filmer, serier, bøker som er bra blir alltid ferdig for fortGjør detEr visst en miniserie med 6 episoder, så tar ikke eeeevigheter liksom
![]()
Hehe..Litt mer tolmodig enn meg du daLiker lengde jeg da, akkurat som en lang og god bok ;-) Filmer, serier, bøker som er bra blir alltid ferdig for fort![]()
Så braFår se litt da
![]()
Kjenner til den følelsen, jeg skal det i morgenHåper dethåper bare alt er bra osv. Merker jeg gruer meg til å spre bena. Haha
![]()