• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Vi kan kjøre på med litt skravling?:p

Jeg har sovet en del i ettermiddag, fra så snart ungene hadde spist middag ba jeg dem leke mens jeg la meg. De var nede noen ganger, men jeg sov til de burde vært ferdig med kveldsstellet, så laget jeg kveldsmat og la dem...

Vi kan kjøre på med litt skravling?:p

Det kan vi

Eller jeg kan sutre over dumme sumo som ikke fungerer, evt cromecast, så jeg får ikke sett jane the virgin og mer vesentlig GREYS!

Hehe.. Sutring funker også;) Litt glad jeg ikke følger med på det akkurat i kveld da, siden det ikke er oppe og går:p

Hehe.. Sutring funker også;) Litt glad jeg ikke følger med på det akkurat i kveld da, siden det ikke er oppe og går:p

Sumo funker forsåvidt.

Cromecast vil ikke vise den på tv'n bare.

Og crome som nettleser slutter jo snart å støtte silverlight, noe som kan være det som er problemet mitt, men jeg husker jo ikke PASSORDET til sumo, så jeg kan ikke bruke en annen nettleser.

Åh... Andre her som har sett prison break? Akkurat fullført fjerde sesongen nå, og strigråter og hulker! Fy flate.... Heftig....

Og mannen som er den som kan dette her er selvsagt på jobb til eter jeg har lagt meg. Jadda... ikke noen tv kveld på meg

Sumo funker forsåvidt.

Cromecast vil ikke vise den på tv'n bare.

Og crome som nettleser slutter jo snart å støtte silverlight, noe som kan være det som er problemet mitt, men jeg husker jo ikke PASSORDET til sumo, så jeg kan ikke bruke en annen nettleser.
Aaah, så kjedelig...

Åh... Andre her som har sett prison break? Akkurat fullført fjerde sesongen nå, og strigråter og hulker! Fy flate.... Heftig....
Nei, men hørt mye bra om den. Fikk tips o dag om en serie som visstnok skulle være bra. The Game heter den. Ligger på sumo.

Aaah, så kjedelig...

Ja, veldig kjedelig

Da fristes jeg mest av å bare legge meg igjen.

Jeg har jo allerede sovet de meste av ettermiddagen, men kan fint sove mer.

Jeg bare lurer på om ubehaget i magen kan skyldes at jeg er sulten og således burde funnet meg noe mat

Ja, veldig kjedelig

Da fristes jeg mest av å bare legge meg igjen.

Jeg har jo allerede sovet de meste av ettermiddagen, men kan fint sove mer.

Jeg bare lurer på om ubehaget i magen kan skyldes at jeg er sulten og således burde funnet meg noe mat
Godt å høre atbdet er flere enn meg som er stuptrøtt. Holdt på å sovne på en benk på lekeplassen i sted:p

Kanskje jeg må sjekke den ut, er tom for serie nå som jeg har fullført denne ;-)
Gjør det:) Er visst en miniserie med 6 episoder, så tar ikke eeeevigheter liksom;)

Liker lengde jeg da, akkurat som en lang og god bok ;-) Filmer, serier, bøker som er bra blir alltid ferdig for fort :-P
Hehe..Litt mer tolmodig enn meg du da;)

Back
Topp