Skravletråd

Var herlig å se et lite bankende hjerte på ul :D ❤️

Kan tenke meg at det var herlig!<3 gleder meg til jeg skal på ul om en uke. Kjenner på meg selv at det kommer til å felles noen tårer om vi får se et bankende hjerte da<3 man knytter seg så raskt til det lille frøet i magen!

Noen av dere som har tips til vårpose? Eller bruker dere bare ein lett dyne :)

Jeg brukte dyne på de andre, regner med jeg bruker det til denne også :)

Ja, det var helt fantastisk å se og høre det hjertet. Den beveget seg, jeg så noe jeg tror var en arm som viftet. Ikke noe detaljert bilde, men den lever.

Helt utrolig.

Nå skal jeg skravle ivei og kose meg
Det høres herlig ut!:) Håper jeg får se det samme i morgen:)

Noen av dere som har tips til vårpose? Eller bruker dere bare ein lett dyne :)
Vi brukte litt dyne og litt vårpose, men jeg husker dessverre ikke merket på posen nå..:/

Kan tenke meg at det var herlig!<3 gleder meg til jeg skal på ul om en uke. Kjenner på meg selv at det kommer til å felles noen tårer om vi får se et bankende hjerte da<3 man knytter seg så raskt til det lille frøet i magen!

Det er fort gjort at det blir noen tårer da ja ;) Når man ser sitt eget barn i magen med bankende hjerte, det er en ubeskrivelig følelse❤️

Det er så gøy å lese alle gladhistorier om dere som har sett hjerteslag de siste dagene <3 jeg har også sett, for et par uker siden, men skal tilbake på tirsdag. Så håper jeg ser ennå mere da:D

Det er så gøy å lese alle gladhistorier om dere som har sett hjerteslag de siste dagene <3 jeg har også sett, for et par uker siden, men skal tilbake på tirsdag. Så håper jeg ser ennå mere da:D
Det gjør du nok:D

Da har vi bestilt sydenferie, Rhodos, 5-stjerners hotell:-D Litt på impuls, hadde egentlig bestemt oss for å droppe det, men ombestemte oss. Så i dag har vi shoppa sommerklær til trollet på 17mnd. Noen som har noen tips til sydenferie med småunger? Eller tips til hva en bør/ikke bør spise som gravid i utlandet? Er egg og yoghurt ok?

Da har vi bestilt sydenferie, Rhodos, 5-stjerners hotell:-D Litt på impuls, hadde egentlig bestemt oss for å droppe det, men ombestemte oss. Så i dag har vi shoppa sommerklær til trollet på 17mnd. Noen som har noen tips til sydenferie med småunger? Eller tips til hva en bør/ikke bør spise som gravid i utlandet? Er egg og yoghurt ok?
Skal være forsiktig med all frukt og grønt, passe på at det er vasket. Var noe med at dyreavføring som kan være i jorda kan være farlig for den lille. Yoghurt er jeg usikker på, men egg tror jeg du trygt kan spise om den er helt kokt, ikke bløt plomme. Så er det viktig å slappe av og nyyyyte den deilige ferien!! :D

Det er ikke samme regler for hvordan man oppbevarer matvarer, jeg ville ha vært forsiktig. Min samboer (spanjol) nekter meg å spise egg i Spania med mindre vi har kokt/stekt det selv, og det er hele tiden, ikke bare under graviditet... Han sier det nok ikke for moro skyld ;-)

Er det ikke utrolig stilt her i kveld:p?

Back
Topp