Skravletråd

Er spent på om jeg klarer å holde meg våken resten av kvelden... Har hatt syk datter hele uken og er fullstendig utslitt av å være på jobben min for å gjøre meg ferdig før ferien, på ny jobb for å bli klar der, pluss komme hjem til sykt barn! Jeg sover av og på hele ettermiddagen...! Ikke mye pass av treåringen... I morgen blir vi hjemme sammen hele dagen. Håper vi får hvilt begge to :-)

Fikk dratt meg og bikkja ut på tur, var seigt å komme meg i gang og ut døra, men ble 50 min rask gåtur når vi bare kom oss ut :D Nå skal jeg kose meg med lefserull med kremost og laks mens jeg ser et par episoder av serien min. Dere skal i kveld da damer?

Herlig å komme seg ut litt da, attpåklatt2016:) Her holder vi sofaen i kveld, og skal snart kose oss med nybakt brød til kvelds:)

Sofaen var veldig god nå kjente jeg ;) Hyperhunden har fått ut litt energi også så det var godt for oss begge to :p

Da finner jeg senga for natta!:) God natt godfolk, snakkes i morgen:)

Herlighet! Jeg kan ikke fatte og begripe, jeg er komt til uke 10+0! I går oppdaget jeg at livmoren har begynt å titte frem. Inngen tvil, for den var der ikke for noen dager siden. Er så gøy!!

Så i dag er det ikke lengre et embryo, men et foster! På tirsdag er det tid for første ultralyd, 10+6. Jeg vet at hjertet slår, så håper at den lille er frisk og rask :) Vi skal fortelle det til familien, neste helg.. Da er jeg 11+2, og komt inn i uke 12. Føles godt å ha ventet så lenge denne gangen, gøles godt å si at jeg har en baby i magen <3 <3 <3

Herlighet! Jeg kan ikke fatte og begripe, jeg er komt til uke 10+0! I går oppdaget jeg at livmoren har begynt å titte frem. Inngen tvil, for den var der ikke for noen dager siden. Er så gøy!!

Så i dag er det ikke lengre et embryo, men et foster! På tirsdag er det tid for første ultralyd, 10+6. Jeg vet at hjertet slår, så håper at den lille er frisk og rask :) Vi skal fortelle det til familien, neste helg.. Da er jeg 11+2, og komt inn i uke 12. Føles godt å ha ventet så lenge denne gangen, gøles godt å si at jeg har en baby i magen <3 <3 <3
Ja, det går heldigvis fremover;) Jeg ligger noen uker bak deg og er 7+0 i morgen. Føled fortsatt veeeeldig lenge til vi kan begynne å fortelle det til folk:p

Ja, det går heldigvis fremover;) Jeg ligger noen uker bak deg og er 7+0 i morgen. Føled fortsatt veeeeldig lenge til vi kan begynne å fortelle det til folk:p

Ja, de siste ukene har gått litt raskere synst jeg. Håper de går litt raskere for deg også :D Ja, det er ikke så lett... Vi går å bærer på verden største lykke i magen, og lyst å bare rope ut av glede :D

Ja, de siste ukene har gått litt raskere synst jeg. Håper de går litt raskere for deg også :D Ja, det er ikke så lett... Vi går å bærer på verden største lykke i magen, og lyst å bare rope ut av glede :D
Ja, er kjempevanskelig:)

I dag er jeg mer i humør til å skravle

Det forstår jeg godt. Supert at alt gikk bra:)
Ja, det var helt fantastisk å se og høre det hjertet. Den beveget seg, jeg så noe jeg tror var en arm som viftet. Ikke noe detaljert bilde, men den lever.

Helt utrolig.

Nå skal jeg skravle ivei og kose meg

Back
Topp