Skravletråd

Her har det øst ned i hele dag.. skikkelig sommervær.. sendte vesla på sykkeldag med votter i dag.

Her blåser det kjærringer i dag! Ene blomsterpotta mi gikk i stykker i stad også, for det blåste så fælt at den gikk overende :(

Jeg lurer på hvordan jeg skal orke det her kveldsstellet! Tung i hodet og stuptrøtt enda jeg akkurat har sovet en halv time! Godt det ikke er mer enn halvannen time med stell..

Kan ikke drikke kaffe lenger heller for blir dårlig i magen av det...

Til helgen skal jeg til mormor.. redd jeg ikke kan holde det hemmelig når jeg må spise 5 ganger om dagen og ikke drikker hverken vin eller kaffe (eller spiser bløt ost...) haha festlig :-)

Det er helt sykt. Hvor er sommeren?? :p så på langtidsvarselen at det skal regne de neste ti dagene, og ikke passere 12 grader, blir nesten litt deprimert...

I dag har det blåst og blåst og blåst! Vært sol og 16/17 grader men hjelper lite med så sur vind! I morgen melder de 30-40 mm regn >< sommer? Nei null sommer her heller gitt!

Shitt pomfritt! Dere har VIRKELIG skravla i dag :P Var 4 nye skravlesider å bla seg gjennom bare fra i natt/i dag.

Siden dere nå er unne på været så må jeg bare legge til at her i nord har det vært strålende sol og veeeldig varmt i dag ;)

Shitt pomfritt! Dere har VIRKELIG skravla i dag :p Var 4 nye skravlesider å bla seg gjennom bare fra i natt/i dag.

Ehh, inaktiv tråd deluxe dette her, i en AKTIV skralvetråd kommer et 4 nye sider på... vel, ei dopause.

Ett lite spørsmål, ringte for å bestille time hos jordmor i dag og fikk ikke time før i slutten av september.. Da er jeg jo 5 mnd på vei, er ikke det litt sent? Helt blank på det her, så trenger litt hjelp:P

Jo, det var da sent. Første kontroll skal være i uke 8-12, så er oul rundt uke 19...

Ett lite spørsmål, ringte for å bestille time hos jordmor i dag og fikk ikke time før i slutten av september.. Da er jeg jo 5 mnd på vei, er ikke det litt sent? Helt blank på det her, så trenger litt hjelp:p

Tja, altså, forutsatt at du har første kontoll hos legen, så er oul andre kontoll, og så skal tredje kontroll være sånn rundt uke 24. Og deretter uke 28.

Det er ikke alle steder det er kapasitet hos jm til å ta inn tidlig, men egentlig har man rett på å velge å ta alle kontroller hos lege eller jm etter eget valg. Det virker som om du bør ha en time hos legen sånn nå snart, og evt den i uke 24 dersom det er lenge fra 24 til den jm timen din

Back
Topp