Fiduz
Glad i forumet
Her har det vært en byge med haggel i dagGod morgen juni, det er pissregn og 7 grader. Ikke mye som minner om sommer gitt...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har det vært en byge med haggel i dagGod morgen juni, det er pissregn og 7 grader. Ikke mye som minner om sommer gitt...

Det er helt sykt. Hvor er sommeren??Her har det vært en byge med haggel i dag![]()
Det er helt sykt. Hvor er sommeren??så på langtidsvarselen at det skal regne de neste ti dagene, og ikke passere 12 grader, blir nesten litt deprimert...
Shitt pomfritt! Dere har VIRKELIG skravla i dagVar 4 nye skravlesider å bla seg gjennom bare fra i natt/i dag.
Jeje... Men til OSS å være så var det mye skravling på én dagEhh, inaktiv tråd deluxe dette her, i en AKTIV skralvetråd kommer et 4 nye sider på... vel, ei dopause.
Jeje... Men til OSS å være så var det mye skravling på én dag![]()
Får satse på en god sommer i juli/augustDet er helt sykt. Hvor er sommeren??så på langtidsvarselen at det skal regne de neste ti dagene, og ikke passere 12 grader, blir nesten litt deprimert...
Hørtes godt utAlltid godt med middag hos mamma og pappaHvertfall når man får det man vil ha. Hjemmelaget pizza
![]()
Jo, det var da sent. Første kontroll skal være i uke 8-12, så er oul rundt uke 19...
Selvfølgelig! Leste fort og så ikke helt jordmor ;-) Tror ikke du har krav på noe før hos jm...Men jeg kan vel ta kontrollen hos legen min?![]()
så braSelvfølgelig! Leste fort og så ikke helt jordmor ;-) Tror ikke du har krav på noe før hos jm...
Ett lite spørsmål, ringte for å bestille time hos jordmor i dag og fikk ikke time før i slutten av september.. Da er jeg jo 5 mnd på vei, er ikke det litt sent? Helt blank på det her, så trenger litt hjelp![]()